Partner
Jeśli chcesz dodać jeden z przycisków czatu do swojego ExpressionEngine, możesz to łatwo zrobić, wstawiając kod przycisku do globalnego pliku nagłówka lub stopki.
- Przede wszystkim skopiuj żądany przycisk czatu – w swoim LiveAgent .
- Przejdź do Konfiguracja > Czat > Przyciski czatu , edytuj wybrany przycisk i skopiuj kod integracji.
- Teraz przejdź do aparatu wyrażeń Projekt > Szablony > Edytuj > global i wybierz plik nagłówka lub stopki . W naszym przykładzie pracujemy z plikiem stopki. Wklej kod do obszaru kodowego:

- Jesteś skończony! Zapisz zmiany za pomocą przycisku Aktualizuj, a Twoja witryna jest teraz zintegrowana z przyciskiem. Zostanie wyświetlony na podstawie ustawień przycisku.
Co to jest ExpressionEngine?
ExpressionEngine to system zarządzania treścią, za pomocą którego można stworzyć stronę internetową lub forum. Jest dość solidny, ma potężny system bezpieczeństwa, a ponadto jest wysoce konfigurowalny.
Jak możesz tego używać?
LiveAgent umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo w witrynach ExpressionEngine.
Frequently asked questions
Jakie są zalety korzystania z ExpressionEngine?
- przyjazny dla użytkownika
- świetne bezpieczeństwo
- szeroka gama dodatków / rozszerzeń
Jak zintegrować ExpressionEngine z LiveAgent?
Oto kilka kroków, aby zintegrować przycisk czatu na żywo:
1. Zarejestruj się / Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
2. Kliknij Konfiguracje - > Czat - > Przycisk czatu
3. Utwórz lub dostosuj przycisk czatu
4. Skopiuj kod HTML z LiveAgent
6. Zaimplementuj kod do ExpressionEngine ( Projekt - Szablony - Edycja - Globalne - stopka / nagłówek - Wklej - Zapisz )
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wiele funkcjonalności, w tym monitorowanie dostępności agentów, eksport danych do pliku CSV, narzędzie Import Zbiorczy oraz wsparcie dla czatu na żywo. Narzędzie to umożliwia obsługę czatu, poczty e-mail i telefonu w jednym miejscu, integracje z innymi platformami e-commerce oraz zaawansowane raportowanie i ranking agentów. Darmowa wersja próbna wynosi 7 lub 30 dni, a Contrado.com poleca LiveAgent ze względu na szybkość wdrożenia i poprawę kontaktu z klientami.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.