Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademia
  • Jak dodać przycisk czatu na żywo do swojej witryny?

Jak dodać przycisk czatu na żywo do swojej witryny?

Czat na żywo stał się preferowanym kanałem obsługi klienta dla coraz większej liczby konsumentów online. Dlatego posiadanie widgetu czatu na żywo dla witryny internetowej jest koniecznością dla firm każdej wielkości w każdej branży. Pozwala to na zaoferowanie klientom szybkiej i terminowej pomocy. Co więcej, gdy jest używany strategicznie, może znacznie przyczynić się do; większe zaangażowanie, większa satysfakcja klientów i lepsza sprzedaż, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów obsługi klienta.

LiveAgent Live Chat Demo

Jak dodać czat na żywo do swojej strony internetowej?

1. Wybierz dostawcę oprogramowania do czatu na żywo

Biorąc pod uwagę wpływ czatu na żywo na jakość obsługi klienta i przychody; warto zainwestować trochę czasu w zbadanie opcji. W ten sposób, zanim wybierzesz narzędzie, które pozwoli Ci dowiedzieć się jak najwięcej o różnych dostawcach oprogramowania do czatu na żywo; spełnia Twoje potrzeby biznesowe i dodaje go do Twojej witryny. Niektóre z czynników do rozważenia obejmują; zestaw funkcji, łatwe wprowadzanie i dostosowywanie, integracje z oprogramowaniem innych firm, bezpieczeństwo, zgodność z urządzeniami mobilnymi, ceny i obsługa klienta.

2. Zarejestruj się w usłudze

Prawdopodobnie zawęziłeś wybór do swoich wymagań i budżetu. Nadal nie jesteś gotowy na zakup subskrypcji? Możesz zacząć od bezpłatnego okresu próbnego. Większość dostawców oprogramowania do czatu na żywo oferuje bezpłatne wersje próbne ze wszystkimi dostępnymi funkcjami produktu, które umożliwiają potencjalnym klientom; przetestować wszystkie funkcjonalności, czyli możliwość zamówienia wersji demo. Rejestracja w okresie próbnym zwykle zajmuje maksymalnie kilka minut i nie wymaga podania danych karty kredytowej.

3. Dodaj przycisk czatu na żywo do swojej witryny

Przycisk czatu - LiveAgent

Po zarejestrowaniu się musisz wybrać przycisk czatu. Następnie po prostu wklej krótki kod HTML do treści swojej strony, aby zaimplementować czat na żywo. Po osadzeniu czatu na stronie możesz zacząć rozmawiać z klientami i potencjalnymi klientami w czasie rzeczywistym. Za każdym razem, gdy odwiedzający kliknie przycisk czatu na żywo, który jest zwykle wyświetlany w prawym dolnym rogu witryny; pojawi się okno czatu. Klikając dalej w tym oknie, odwiedzający inicjuje czat z przedstawicielem firmy; kto jest aktualnie online i może odebrać prośbę o czat.

Edytuj przycisk czatu

4. Dostosuj widżet czatu na żywo

Dostawcy oprogramowania do czatu na żywo zazwyczaj oferują szeroki zakres dostosowań narzędzia. Może to obejmować dostosowanie projektu przycisków online (gdy czat jest dostępny) i offline (gdy czat nie jest dostępny) oraz okna czatu, aby wyglądało ono natywnie w Twojej witrynie, a także zmiana języka i tekstów. Możesz także wybrać, czy kliknięcie przycisku czatu spowoduje natychmiastowe rozpoczęcie czatu, czy otworzy formularz czatu wstępnego do wypełnienia przez gościa. Projekt formularzy czatu wstępnego i formularzy kontaktowych (wyświetlanych, jeśli żaden agent nie jest online) można zwykle dostosować do własnych potrzeb.

5. Włącz proaktywne zaproszenia na czat

Proaktywny czat to powszechna funkcja oferowana przez większość dostawców czatów na żywo. Proaktywne zaproszenia na czat mogą być wyświetlane na każdej stronie witryny lub na poszczególnych stronach. Na przykład strony z cenami lub kasami, na których użytkownicy najprawdopodobniej będą potrzebować pomocy na żywo. Zaproszenia można zwykle uruchamiać ręcznie lub automatycznie na podstawie wstępnie zdefiniowanych reguł. Takie jak informacje o odwiedzających i różne wskaźniki zachowania; lokalizacja geograficzna, bieżąca strona, strona polecająca, czas spędzony w witrynie, godziny odwiedzin itp.

Wdrożenie Live Chatu - LiveAgent
Proaktywne zaproszenie do czatu

6. Utwórz listę gotowych odpowiedzi

Tworzenie gotowych wiadomości jest ważną częścią konfiguracji widżetu czatu w witrynie i jak najlepszego wykorzystania go. Są to wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów. Pozwalają skrócić czas odpowiedzi i zwiększyć wydajność agentów, ponieważ nie będą musieli wpisywać niestandardowych wiadomości na powtarzające się pytania, na które można odpowiedzieć natychmiast, po prostu wysyłając odpowiednią, wstępnie napisaną odpowiedź za pomocą kilku kliknięć. Szczegóły wiadomości są szczególnie przydatne, gdy agenci muszą jednocześnie obsługiwać wiele żądań czatu.

Widżet czatu na stronie LiveAgent
Okno czatu

Najlepsze praktyki dotyczące konfigurowania obsługi czatu na żywo

Wiedza o tym, jak zintegrować czat na żywo ze stroną internetową, to dopiero pierwszy krok. Oto kilka wskazówek i sprawdzonych metod optymalizacji narzędzia do czatu na żywo, aby upewnić się, że przyniesie ono korzyści zarówno Twojej firmie, jak i klientom.

Włącz go na właściwych stronach

Chociaż przycisk czatu na żywo można dodać do każdej strony witryny, możesz chcieć, aby był dostępny tylko na niektórych stronach. W takim przypadku rozważ wybór tych stron, na których Twoi klienci i odwiedzający witrynę częściej zadają pytania. Są to zazwyczaj Cena, Produkt, Kontakt, Często zadawane pytania i strony docelowe.

Strategicznie korzystaj z proaktywnego czatu

Włączając automatyczne proaktywne zaproszenia do czatu, upewnij się, że nie pojawiają się one w ciągu pierwszych kilku sekund, zanim odwiedzający będą mieli szansę zapoznać się z witryną. Nie zapraszaj również odwiedzających do czatu wiele razy, zwłaszcza tych, którzy już raz odrzucili Twoje zaproszenie na czat. To może ich tylko zirytować.

Upewnij się, że stan dostępności online jest jasny dla odwiedzających

Jeśli nie planujesz prowadzić czatu na żywo 24/7, poinformuj odwiedzających, że pomoc na żywo nie jest dostępna. Można to zrobić, konfigurując przycisk czatu offline, który będzie wyświetlany, gdy Twoi agenci nie będą online i nie będą mogli akceptować żądań czatu. Sensowne jest również określenie godzin pracy czatu na stronie kontaktowej.

Zapewnij właściwe wykorzystanie gotowych odpowiedzi

Chociaż gotowe wiadomości mogą znacznie skrócić czas reakcji, czasami mogą wyrządzić więcej szkody niż pożytku, jeśli zostaną użyte w niewłaściwy sposób. Zasada numer jeden w przypadku odpowiedzi gotowych jest taka, że muszą one być zawsze modyfikowane i spersonalizowane, aby pasowały do sytuacji klienta i jego szczególnych potrzeb.

Invest in live chat agent training

Przede wszystkim jakość obsługi czatu to nie tylko odpowiednie oprogramowanie z zaawansowaną funkcjonalnością. Chodzi bardziej o ludzi, którzy pracują z czatem na żywo. Zainwestuj w odpowiednie szkolenie dla swoich agentów czatu. Obejmuje to nauczenie ich korzystania z narzędzia czatu w najbardziej efektywny sposób, ale może to również poprawić ich umiejętności miękkie.

dodaj-czat-do-strony-LiveAgent
Przegląd czatu na żywo

Odkrywaj na własną rękę

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Czy możesz włączyć przycisk czatu na żywo na każdej stronie swojej witryny?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Chociaż przycisk czatu na żywo można dodać do każdej strony witryny, możesz chcieć, aby był dostępny tylko na niektórych stronach. W takim przypadku rozważ wybór tych stron, na których Twoi klienci i odwiedzający witrynę częściej zadają pytania. Są to zazwyczaj Cena, Produkt, Kontakt, Często zadawane pytania i strony docelowe.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego Twoja firma powinna korzystać z czatu na żywo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pozwala to na zaoferowanie klientom szybkiej i terminowej pomocy. Co więcej, gdy jest używany strategicznie, może znacznie przyczynić się do; większe zaangażowanie, większa satysfakcja klientów i lepsza sprzedaż, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów obsługi klienta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak należy korzystać z dostawcy oprogramowania do czatu na żywo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dowiedz się jak najwięcej o różnych dostawcach oprogramowania do czatu na żywo, zanim wybierzesz narzędzie, które spełni Twoje potrzeby biznesowe. Niektóre czynniki, które należy wziąć pod uwagę, to zestaw funkcji, wdrażanie, dostosowywanie, integracja oprogramowania innych firm, bezpieczeństwo, kompatybilność z urządzeniami mobilnymi, ceny i obsługa klienta.” } }] }
Wróć do Akademii Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.