Partner
Sipgate to wiodąca europejska firma telekomunikacyjna od 2004 roku. LiveAgent oferuje opcję integracji numerów VoIP z Twoim call center , dzięki współpracy z Sipgate, tworząc bezproblemową obsługę.
Ile kosztuje integracja Sipgate?
Jeśli chcesz połączyć swój numer VoIP z LiveAgent , nie będzie żadnych dodatkowych opłat.
Jak mogę połączyć Sipgate w LiveAgent?
Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Sipgate. Jeśli nie jesteś jeszcze klientem Sipgate, musisz uzyskać niezbędne dane uwierzytelniające, takie jak numer VoIP. Drugim krokiem jest połączenie numeru VoIP Sipgate w LiveAgent, co możesz zrobić ze swojego konta LiveAgent , ponieważ Sipgate jest już częścią LiveAgent. Nawiguj według zrzutu ekranu:
Następnie wyszukaj Sipgate i dodaj niezbędne informacje, a będziesz mógł od razu korzystać ze swojego numeru VoIP.
Korzyści płynące z korzystania z usług Sipgate VoIP:
- opłacalność
- łatwe w zarządzaniu online
- możliwość korzystania z wielu urządzeń
- stopniowo polepszane doświadczenie klienta (CX)
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Sipgate integration!
Połączenia SIP to system telefoniczny, który zapewnia firmom wiele korzyści, takich jak łatwą konfigurację, elastyczność, łatwy dostęp na różnych urządzeniach, skalowalność, niezawodność i efektywność kosztową. Mogą z nich korzystać zarówno małe firmy i start-upy, jak i większe organizacje, choć te ostatnie mogą napotkać trudności przy przenoszeniu swojego systemu PBX do chmury. Połączenia SIP pozwalają na większą efektywność kosztową i zwiększają dostępność firmy dla klientów i pracowników. LiveAgent oprogramowanie call center można zintegrować z różnymi aplikacjami innych firm, włącznie z trunkingowymi dostawcami SIP, takimi jak Twilio.
W tekście przedstawiono alternatywy systemów call center dla działu sprzedaży i obsługi klienta w 2021 roku. LiveAgent oferuje bogate integracje, automatyzację, profesjonalne funkcje i duże oszczędności. Dostępna jest darmowa wersja próbna na 7 lub 30 dni z subdomeną LiveAgent. Tekst zawiera również informacje o centrach wsparcia, przenoszeniu danych i partnerach VoIP.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Tekst opisuje funkcjonalność narzędzia do obsługi klienta LiveAgent. Narzędzie to umożliwia przekierowywanie połączeń na urządzenia osobiste i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. Dostępna jest również bezpłatna wersja próbna na 7 lub 30 dni.