Sipgate to wiodąca europejska firma telekomunikacyjna od 2004 roku. LiveAgent oferuje opcję integracji numerów VoIP z Twoim call center , dzięki współpracy z Sipgate, tworząc bezproblemową obsługę.
Ile kosztuje integracja Sipgate?
Jeśli chcesz połączyć swój numer VoIP z LiveAgent , nie będzie żadnych dodatkowych opłat.
Jak mogę połączyć Sipgate w LiveAgent?
Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Sipgate. Jeśli nie jesteś jeszcze klientem Sipgate, musisz uzyskać niezbędne dane uwierzytelniające, takie jak numer VoIP. Drugim krokiem jest połączenie numeru VoIP Sipgate w LiveAgent, co możesz zrobić ze swojego konta LiveAgent , ponieważ Sipgate jest już częścią LiveAgent. Nawiguj według zrzutu ekranu:
Następnie wyszukaj Sipgate i dodaj niezbędne informacje, a będziesz mógł od razu korzystać ze swojego numeru VoIP.
Korzyści płynące z korzystania z usług Sipgate VoIP:
- opłacalność
- łatwe w zarządzaniu online
- możliwość korzystania z wielu urządzeń
- stopniowo polepszane doświadczenie klienta (CX)
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Sipgate integration!
- Sipcall - LiveAgent
- Oprogramowanie obsługi reklamacji - LiveAgent
- Najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta na rok 2021 | LiveAgent
- Obsługiwane urządzenia do połączeń | LiveAgent
- Alternatywa dla Dixa - LiveAgent
- Alternatywa dla Smartsupp - LiveAgent
- Połącz hallo, VoIP | LiveAgent
- Narzędzie self-service - LiveAgent