Sipgate integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sipgate to wiodąca europejska firma telekomunikacyjna od 2004 roku. LiveAgent oferuje opcję integracji numerów VoIP z Twoim call center , dzięki współpracy z Sipgate, tworząc bezproblemową obsługę.
Ile kosztuje integracja Sipgate?
Jeśli chcesz połączyć swój numer VoIP z LiveAgent , nie będzie żadnych dodatkowych opłat.
Jak mogę połączyć Sipgate w LiveAgent?
Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Sipgate. Jeśli nie jesteś jeszcze klientem Sipgate, musisz uzyskać niezbędne dane uwierzytelniające, takie jak numer VoIP. Drugim krokiem jest połączenie numeru VoIP Sipgate w LiveAgent, co możesz zrobić ze swojego konta LiveAgent , ponieważ Sipgate jest już częścią LiveAgent. Nawiguj według zrzutu ekranu:
Następnie wyszukaj Sipgate i dodaj niezbędne informacje, a będziesz mógł od razu korzystać ze swojego numeru VoIP.
Korzyści płynące z korzystania z usług Sipgate VoIP:
- opłacalność
- łatwe w zarządzaniu online
- możliwość korzystania z wielu urządzeń
- stopniowo polepszane doświadczenie klienta (CX)
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Sipgate integration!
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, zarządzania relacjami i wsparcia. Integracja z Telsome i Sipcall oferuje łatwość obsługi i ujednolicone rozwiązania stacjonarne i mobilne. LiveAgent stanowi alternatywę dla Samange i Smartsupp, zapewniając lepsze zarządzanie relacjami z klientami. Dodatkowo, LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje call center, takie jak drzewa IVR i nagrywanie rozmów, oraz integrację z VoIP Sipcall.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z wieloma funkcjami, takimi jak czat na żywo, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Oferuje integracje z różnymi dostawcami usług telefonicznych, takimi jak Telsome, Adiptel i Sipcall, co pozwala na łatwe korzystanie z usług VOIP. Integracja z Twitterem jest również dostępna. LiveAgent zapewnia również wsparcie dla wielu numerów, co pozwala firmom na elastyczne korzystanie z usług telefonicznych.