LCRcom Grupo Aire integration
Partner website
Partner Privacy Policy
W następstwie liberalizacji telekomunikacji w Hiszpanii w 1999 roku LCRcom powstało jako operator z pionierską wizją, rzucając wyzwanie tradycyjnym modelom biznesowym dużych firm telefonicznych. Jako przedsiębiorstwo należące w 100% do Hiszpanów LCRcom dąży do zapewnienia alternatywy, której priorytetem jest zadowolenie klienta i przełomowe innowacje.
LCRcom, będące częścią Grupo Aire, dynamicznego konglomeratu firm telekomunikacyjnych, przyjmuje filozofię opartą na połączeniu natury i technologii. To unikalne podejście napędza nieustanne dążenie do innowacyjnych rozwiązań, które na nowo definiują łączność, komunikację głosową, doświadczenia audiowizualne, przetwarzanie w chmurze i rozwiązania dla centrów danych. Celem firmy jest nie tylko zaspokajanie bieżących potrzeb klientów, ale także przewidywanie ich i dostosowywanie się do stale ewoluującej branży.
Jak możesz to wykorzystać?
LiveAgent połączył siły z LCRcom, aby zapewniać płynną integrację numerów LCRcom z Twoim call center. Co więcej, LiveAgent nie pobiera dodatkowych opłat za tę integrację!
Połączenie LCRcom z call center od LiveAgent to bułka z masłem. Po prostu zaloguj się do swojego konta LiveAgent i wykonaj następujące kroki.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj LCRcom
4. Kliknij Dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji LCRcom:
Subskrypcja LiveAgent obejmuje integrację bez dodatkowych kosztów, jednak LCRcom pobiera opłaty za swoje usługi jako oddzielna firma.
Korzyści płynące z używania LCRcom:
- Elastyczność i mobilność
- Szybkość i wydajność
- Rozbudowane funkcje
- Bezpieczeństwo
- Oszczędne rozwiązania
- Możliwość dzwonienia z dowolnego urządzenia
- Dostęp w Hiszpanii
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat działania oprogramowania call center? Zachęcamy do zapoznania się z poniższym filmem.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free LCRcom integration!