CloudItalia integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest CloudItalia?
CloudItalia to włoska firma świadcząca usługi telekomunikacyjne oraz usługi połączeń VoIP dla klientów biznesowych od 2012 roku. Celem firmy jest realizowanie usług: „niezawodnych, niedrogich i o doskonałej wydajności”.
Jak możesz połączyć CloudItalia z LiveAgent?
Jeśli chcesz połączyć swój numer ClouItalia VoIP z LiveAgent, możesz to łatwo zrobić w LiveAgent. Kliknij:
1. Konfiguracje
2. Połączenie
3. Numery
4. + (przycisk)
5. Wyszukaj CloudItalia
6. Wpisz numer VoIP (z CloudItalia)
7. I używaj od razu
Koszty integracji:
Ponieważ CloudItalia jest już wbudowana w LiveAgent, nie ma żadnych kosztów integracji. Tak więc, jeśli masz subskrypcję LiveAgent, nie ma dodatkowej opłaty. Należy jednak pamiętać, że CloudItalia pobiera opłaty za swoje usługi VoIP niezależnie.
Korzyści:
- lepsze doświadczenie użytkownika (CX)
- lepsza produktywność obsługi klienta
- połączenia przychodzące i wychodzące za pośrednictwem połączenia internetowego
- darmowa integracja
- opłacalność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
CloudTalk oferuje kompleksowe rozwiązania IVR, umożliwiające łatwą konfigurację i dostosowanie rozgałęzień połączeń. Pomaga usprawnić komunikację w centrum kontaktowym, choć brakuje samouczka startowego. Interfejs jest przejrzysty, a funkcja IVR działa niezawodnie. Warto rozważyć, zwłaszcza wraz z innymi funkcjami w planie Essential za 30$ miesięcznie.
LiveAgent oferuje obsługę klienta przez e-mail, czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom. Partnerstwo z iCloud umożliwia integrację e-maili obsługi klienta. CloudTalk zapewnia obsługę klienta poprzez szybsze wybieranie numerów i funkcje call center. Opinie użytkowników na temat LiveAgent są pozytywne.
Integracja LiveAgent oferuje rozbudowane oprogramowanie do zarządzania wsparciem klienta, w tym obsługę klienta online, e-maile obsługowe i aplikację do czatowania. IceWarp Mail Server to serwer pocztowy i oprogramowanie do współpracy, które można zintegrować z LiveAgent. Jest to przydatne rozwiązanie e-mailowe dla biur pomocy.