CloudItalia integration
Co to jest CloudItalia?
CloudItalia to włoska firma świadcząca usługi telekomunikacyjne oraz usługi połączeń VoIP dla klientów biznesowych od 2012 roku. Celem firmy jest realizowanie usług: „niezawodnych, niedrogich i o doskonałej wydajności”.
Jak możesz połączyć CloudItalia z LiveAgent?
Jeśli chcesz połączyć swój numer ClouItalia VoIP z LiveAgent, możesz to łatwo zrobić w LiveAgent. Kliknij:
1. Konfiguracje
2. Połączenie
3. Numery
4. + (przycisk)
5. Wyszukaj CloudItalia
6. Wpisz numer VoIP (z CloudItalia)
7. I używaj od razu
Koszty integracji:
Ponieważ CloudItalia jest już wbudowana w LiveAgent, nie ma żadnych kosztów integracji. Tak więc, jeśli masz subskrypcję LiveAgent, nie ma dodatkowej opłaty. Należy jednak pamiętać, że CloudItalia pobiera opłaty za swoje usługi VoIP niezależnie.
Korzyści:
- lepsze doświadczenie użytkownika (CX)
- lepsza produktywność obsługi klienta
- połączenia przychodzące i wychodzące za pośrednictwem połączenia internetowego
- darmowa integracja
- opłacalność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
CloudTalk oferuje kompleksowe rozwiązania IVR, umożliwiające łatwą konfigurację i dostosowanie rozgałęzień połączeń. Pomaga usprawnić komunikację w centrum kontaktowym, choć brakuje samouczka startowego. Interfejs jest przejrzysty, a funkcja IVR działa niezawodnie. Warto rozważyć, zwłaszcza wraz z innymi funkcjami w planie Essential za 30$ miesięcznie.
LiveAgent oferuje obsługę klienta przez e-mail, czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom. Partnerstwo z iCloud umożliwia integrację e-maili obsługi klienta. CloudTalk zapewnia obsługę klienta poprzez szybsze wybieranie numerów i funkcje call center. Opinie użytkowników na temat LiveAgent są pozytywne.