Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Duocom

Co to jest Duocom?

Duocom jest liderem wśród hiszpańskich firm telekomunikacyjnych w telefonii wirtualnej i VoIP. Duocom Europe S.L jest operatorem telefonicznym z siedzibą na Gran Canarii w Hiszpanii, licencjonowanym przez Krajową Komisję ds. Rynków i Konkurencji (CNMC) od 2000 roku.

Firma opracowała własną innowacyjną technologię łączącą telefonię i Internet w celu dostosowania usług wirtualnych do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Usługi zapewniające dużą elastyczność, ponieważ użytkownicy mogą w dowolnym momencie wybrać urządzenie (stacjonarne, komórkowe, VoIP, Internet) i narzędzia, które najlepiej odpowiadają ich konkretnym potrzebom, mając możliwość rekonfiguracji usług w czasie rzeczywistym ze strony internetowej klienta.

Duocom Europe oferuje usługi telefonii wirtualnej, które – bez inwestycji i kosztów utrzymania – optymalizują produktywność i zarządzanie komunikacją, oszczędzając czas i pieniądze.

Jak możesz z niego korzystać?

Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z call center LiveAgent, Duocom to doskonały wybór. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i biletami, a Duocom zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz do założenia początkowego call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.

Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?

Chociaż niektórzy ludzie wolą cyfrowe doświadczenia klientów, inni pragną głębszej osobistej więzi z markami, z którymi wchodzą w interakcję. Call center to świetny sposób na poprawę relacji z klientami, sprzedaż produktów, pozyskiwanie nowych klientów i użytkowników usług lub świadczenie ogólnych usług dla klientów.

Wraz z upadkiem tradycyjnych centrów obsługi telefonicznej i pojawieniem się oprogramowania do obsługi telefonicznej, takiego jak LiveAgent, łatwo jest zapewnić tego rodzaju usługi swoim klientom bez rozbijania banku. Call center są teraz dostępne dla wszystkich rodzajów firm, dużych i małych.

Jak działa call center LiveAgent?

LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response), które automatycznie przekierują Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.

Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.

Call center z IVR

Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj transferów połączeń, aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i oszczędzić jego czas.

Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.

Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w LiveAgent.

Jak zintegrować Duocom VoIP z LiveAgent?

Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z firmą Avelia jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.

  • Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry.
  • Wybierz Duocom z listy dostawców VoIP.
Duocom
Wybierz Duocom
  • Wprowadź numer, wybierz dział, wprowadź dane logowania i wybierz prefiks wybierania numeru. Możesz także zaznaczyć lub odznaczyć opcję nagrywania wszystkich połączeń odebranych i wykonanych z tego numeru. Aby zakończyć, kliknij przycisk Dodaj u dołu.
Duocom
Skonfiguruj numer telefonu Duocom

Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów Duocom lub numery innych dostawców VoIP.

Duocom
Dodano numer telefonu Duocom

Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center

Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.

Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.

FAQ

Co to jest Duocom?

Duocom jest liderem wśród hiszpańskich firm telekomunikacyjnych w telefonii wirtualnej i VoIP. Duocom Europe SL jest operatorem telefonicznym z siedzibą na Gran Canarii w Hiszpanii, licencjonowanym przez Krajową Komisję ds. Rynków i Konkurencji (CNMC).

Czy mogę zintegrować Duocom z LiveAgent?

Duocom jest jednym z dostawców usług Voice over Internet Protocol (VoIP) dostępnych i obsługiwanych przez LiveAgent. Jeśli wolisz, możesz skonfigurować swoje centrum telefoniczne z Duocom jako głównym dostawcą.

Czy integracja z Duocom jest bezpłatna?

Nie musisz płacić dodatkowo w ramach planu All-Inclusive LiveAgent i możesz od razu skonfigurować centrum telefoniczne Duocom VoIP w LiveAgent.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo