Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Magenta

Magenta jest dostawcą kompleksowych rozwiązań biznesowych w zakresie usług telekomunikacyjnych w Austrii. Firma działa od 1996 roku i każdego dnia udoskonala swoje usługi dla doskonałej obsługi klientów. Magenta świadczy również usługi VoIP, dlatego LiveAgent nawiązał współpracę z firmą, aby zapewnić łatwą integrację VoIP.

Ile kosztuje integracja Magenty z LiveAgent?

LiveAgent zapewnia bezpłatną integrację z Magentą. Należy jednak pamiętać, że Magenta pobiera opłaty za swoje usługi indywidualnie.

Jak zintegrować Magentę z LiveAgent?

1. Uzyskaj numer Magenta VoIP

2. Przejdź do Konfiguracje> Połączenie> Numery

3. Podaj niezbędne informacje

Jakie są korzyści Magenty?

  • lepsze doświadczenie użytkownika
  • opłacalność
  • niezawodne rozwiązanie

Chcesz dowiedzieć się więcej? Obejrzyj poniższy film dotyczący oprogramowania call center.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Magenta integration!

Try it right now
Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo