Partner
Zanim aktywujesz tę wtyczkę, upewnij się, że SpamAssassin jest zainstalowany na Twoim serwerze.
- Zaloguj się do pulpitu nawigacyjnego LiveAgent i kliknij konfigurację
- Kliknij w “System i Wtyczki”

- Znajdź SpamAssassin na liście wtyczek. Kliknij suwak, aby go aktywować.
- Kliknij przycisk Konfiguruj i wprowadź adres IP lub nazwę hosta serwera SpamAssassin oraz numer portu usługi SpamAssassin.
- Dodatkowo możesz zaznaczyć opcję „Naucz”, aby poprawić jakość rozpoznawania spamu. Ostrzeżenie: musi być włączone na serwerze SpamAssassin.

- Przejdź do Konfiguracja & gt; E-mail & gt; Konta pocztowe wybierz swój adres e-mail już połączony z LiveAgent i kliknij Edytuj
- Zaznacz „Przetwarzaj za pomocą SpamAssassin”

Co to jest SpamAssassin?
Apache SpamAssassin to program komputerowy używany do filtrowania spamu e-mailowego. Wykorzystuje różnorodne techniki wykrywania spamu, w tym techniki DNS i rozmytych sum kontrolnych, filtrowanie Bayesa, programy zewnętrzne, czarne listy i internetowe bazy danych.
Jak możesz tego używać?
Filtruj przychodzące wiadomości e-mail przez filtr spamu SpamAssassin. E-maile oznaczone jako spam nadal można znaleźć w zgłoszeniach oznaczonych jako spam.
Frequently Asked Questions
Co to jest SpamAssassin?
SpamAssassin to program komputerowy, który pomaga automatycznie wykrywać wiadomości e-mail ze spamem.
Jak możesz wykorzystać integrację SpamAssassin w LiveAgent?
Integracja SpamAssassin zapewnia jeszcze wydajniejszy przepływ pracy dla przedstawicieli obsługi klienta, filtrując spam z poczty e-mail. W rezultacie Twoi agenci mogą skupić się na ważniejszych zadaniach, zamiast przeglądać niekończące się wiadomości SPAM.
Agent oferuje szybką i płynną komunikację z klientami poprzez integrację z WhatsAppem. Oferuje także narzędzie do obsługi klienta online, które zwiększa satysfakcję klientów. Telsome jest dostawcą usług telefonicznych dla firm, oferującym integrację z call center LiveAgent oraz zaawansowane funkcjonalności. LiveAgent jest wydajnym narzędziem do obsługi klienta online.
Firma LiveAgent skupia się na pomaganiu klientom w rozwiązywaniu problemów i osiąganiu celów, a nie tylko na sprzedaży produktów lub usług. Wykorzystuje m.in. czat na żywo do obsługi klienta. System zarządzania treścią Silverstripe pozwala tworzyć responsywne witryny eCommerce i korzystać z funkcji czatu LiveAgent. Przycisk czatu można łatwo zintegrować z witryną Silverstripe, co umożliwia szybką i skuteczną komunikację z klientami.