Zapier

Co to jest Zapier?

Zapier to platforma integracyjna, która umożliwia połączenie wszystkich usług internetowych za pomocą prostego interfejsu. Zapier sprawia, że proces integracji zajmuje kilka minut i jest przyjazny dla użytkownika. Prowadzi również przez cały proces i wyjaśnia, co należy zrobić. Dzięki Zapier możesz zintegrować LiveAgent z setkami innych aplikacji, które mogą pomóc lub usprawnić przepływ pracy, od rozliczeń i faktur po obsługę mediów społecznościowych.

Oznacza to, że nie wiedząc, jak kodować, możesz zintegrować LiveAgent z setkami aplikacji, w tym z tymi, z których prawdopodobnie już korzystasz. Zajrzyj na tę stronę i sprawdź listę dostępnych integracji LiveAgent . Wybierz dowolną z nich i spraw, aby praca była dziecinnie prosta.

Jak możesz tego używać?

Oprócz natywnych integracji LiveAgent, mamy integracje z Zapier. Integracje z Zapier używają wyzwalaczy i akcji, aby połączyć dwie aplikacje. Zdarzenie wyzwalające, które ma miejsce w jednej aplikacji, aktywuje akcję w drugiej. Możesz wybrać własne wyzwalacze i akcje, a także możesz utworzyć więcej niż jeden. Zapier jest świetny, ponieważ pozwala określić, co dokładnie ma robić Twoje oprogramowanie.

Powiedzmy, że chcesz wykorzystać Trello do śledzenia nowych potencjalnych klientów. Możesz połączyć Zapier ze swoim kontem LiveAgent i skonfigurować niestandardowy wyzwalacz, który wykonuje żądane działanie. Na przykład, jeśli potencjalny klient wyśle Ci wiadomość e-mail połączoną z Twoim pulpitem nawigacyjnym LiveAgent, jego informacje zostaną automatycznie pobrane do Twojej tablicy Trello. Będąc w Trello, możesz dowolnie organizować swoje leady.

Korzyści

  • Integruje wiele rodzajów oprogramowania
  • Bezproblemowa integracja z LiveAgent
  • Łatwy i intuicyjny proces
  • Ukończenie zajmuje tylko kilka minut

Integracje

LiveAgent ma ponad 200 dostępnych integracji Zapier wykonanych do różnych celów. Istnieje wiele aplikacji, z którymi można się połączyć. Możesz skorzystać z integracji, takich jak Slack lub Trello, aby śledzić swoje profesjonalne tablice ogłoszeń. Uzyskaj więcej wsparcia w mediach społecznościowych lub sprzedaży dzięki integracji z Facebookiem, Messengerem, Instagramem lub Twitterem. Obsługuj swoje rozliczenia za pomocą ChargeDesk lub Stripe.

Jak stworzyć integrację?

Jako przykład pokażemy, jak połączyć LiveAgent ze Slackiem.

Proces integracji różnych programów przez Zapier jest zasadniczo taki sam, więc możesz użyć tego przewodnika jako przykładu lub sprawdzić nasze inne Strony integracji Zapier , aby uzyskać szczegółowy przewodnik dotyczący potrzebnej integracji.

Przejdź do strony LiveAgent Zapier i wybierz aplikację, którą chcesz połączyć. Będziesz potrzebować konta Zapier. Jeśli go nie masz, możesz go utworzyć, klikając ten link . Następnie przejdź do strony integracji LiveAgent i wybierz tę, którą chcesz.

Strony LiveAgent i Slack w Zapier
LiveAgent i Slack

Na wybranej stronie aplikacji możesz zobaczyć sekcję Połącz LiveAgent + Slack w kilka minut z wyzwalaczem i wyborem akcji. Wybierz wyzwalacz i działanie, które ma mieć Twoja integracja. Wybraliśmy wyzwalacz Slack “Nowa wzmianka” i akcję LiveAgent “Nowa rozmowa”.

Przykład wybranego wyzwalacza i akcji w Zapier
Wybrany wyzwalacz i akcja

Kiedy zdecydujesz, kliknij niebieski przycisk i wypełnij wszystkie niezbędne szczegóły wyzwalacza Slack. Przetestuj wyzwalacz, aby upewnić się, że działa.

Pomyślny test wyzwalacza Slack
Pomyślny test wyzwalacza

Teraz skonfiguruj akcję LiveAgent. Określ swoje działanie dalej, wypełniając niewymagane pola. Następnie przetestuj integrację w Zapier.

Wypełniono konfigurację akcji LiveAgent
Konfiguracja LiveAgent

Gotowe, Twoja integracja jest gotowa.

LiveAgent i Slack pomyślnie zintegrowano i przetestowano
Pomyślny test

Koniecznie sprawdź naszą stronę integracji i zobacz wszystkie nasze integracje natywne i Zapier.

Frequently asked questions

Co to jest Zapier?

Zapier to narzędzie, które pozwala zautomatyzować powtarzalne, codzienne zadania poprzez łączenie aplikacji, a tym samym udostępnianie danych.

Jak możesz zintegrować Zapier z LiveAgent?

Przewodnik krok po kroku:

1. Zaloguj się na swoje konto Zapier

2. Wyszukaj integrację z LiveAgent

3. Wybierz aplikację i zadanie, które chcesz zautomatyzować

4. Połącz się z LiveAgent w (Konfiguracje - System -API)

Dlaczego powinieneś zintegrować Zapier z LiveAgent?

Zapier pomoże Ci zautomatyzować wiele zadań, łącząc się z innymi aplikacjami. Nie ma potrzeby kodowania integracji. Zapier zrobi to za Ciebie szybko i łatwo. Na przykład możesz połączyć LiveAgent z Mailchimp. Za każdym razem, gdy zdobędziesz nowego klienta, Zapier może zapisać go na listę subskrybentów Mailchimp.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto
Czat na żywo to świetny sposób na zawieranie większej liczby transakcji na czacie na żywo. Makra to szybki sposób na łatwiejsze odpowiadanie na potrzeby klientów.

Makro

LiveAgent to platforma do obsługi klienta oferująca wiele narzędzi i funkcji, takie jak wstępnie zdefiniowane odpowiedzi, czat na żywo, CRM i automatyzacja zasad, które mogą znacznie zwiększyć szybkość reakcji. Platforma jest także niedawno dostępna z darmową wersją próbną i ma wiele funkcji usprawniających przepływ pracy i integrację z innymi obszarami.

Dziennik aktywności to narzędzie do śledzenia czasu, które pomaga lepiej inwestować czas. Wie, jak agenci spędzają czas w pracy i potrafi zarządzać pracownikami.

Dziennik aktywności

System Dziennik aktywności jest niezwykle przydatny dla przedsiębiorstw, umożliwia organizację pracy agentów oraz analizowanie aktywności. W LiveAgent dziennik aktywności pozwala na zobaczenie wszystkich czynności wykonanych przez personel obsługi klienta. Można go znaleźć w konfiguracji narzędzi dziennika audytu.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

LiveAgent zapewnia bezpłatne oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które usprawnia komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu na żywo, centrum obsługi telefonicznej oraz bazy wiedzy w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń

Klienci narzekają na słabą obsługę, brak przejrzystości i frustrację, która może prowadzić do zmiany dostawcy usług. Według Dimensional Research i American Express, konieczność wielokrotnego wyjaśniania problemu jest oznaką złej obsługi klienta, a 72% konsumentów oczekuje, że agent będzie znał ich historię. LiveAgent proponuje oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które rozwiązuje te problemy.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo