HubSpot integration
Partner Privacy Policy
HubSpot Polityka prywatności
Co to jest HubSpot?
HubSpot to platforma marketingu społecznościowego do zarządzania treścią, analityki internetowej, stron docelowych, SEO, zarządzania potencjalnymi klientami i obsługi klienta. HubSpot oferuje również usługi doradcze i akademię marketingu internetowego. Możesz go używać do zarządzania marketingiem w popularnych mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter, lub innych usługach, takich jak Google.
Jak możesz tego używać?
Istnieje wiele wyzwalaczy i akcji dostępnych w integracji HubSpot dla usługi LiveAgent. Otrzymuj powiadomienia o nowych informacjach o firmach, kontaktach, okazjach, wydarzeniach e-mailowych, terminach subskrypcji e-mail lub nowych zaangażowaniach. Możesz także dodawać i dostosowywać firmy, tworzyć kontakty, konwersacje lub skojarzenia, zarządzać klientami i zadaniami kalendarza.
Korzyści
- Śledź swój HubSpot z jednego pulpitu nawigacyjnego
- Ręcznie twórz lub edytuj firmy, kontakty, rozmowy, stowarzyszenia i klientów z LiveAgent
- Lepszy przepływ pracy dzięki jednemu rozwiązaniu
Jak zintegrować HubSpot z LiveAgent przez Zapier
Tworzenie dwukierunkowych integracji z Zapier to łatwy proces, który można wykonać w ciągu kilku minut. Zapier łączy aplikacje za pomocą wyzwalaczy i akcji. Wyzwalacz w jednej aplikacji aktywuje akcję w drugiej połączonej aplikacji. Przede wszystkim musisz mieć konto Zapier. Możesz je utworzyć, klikając ten link . Jeśli masz już konto, przejdź do strony integracji HubSpot + LiveAgent na Zapier .
![Strona integracji HubSpot i LiveAgent na Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/4ba9c390ab352e23df9c78519532ce2b/hubspot-liveagent-zapier-page-1024x355.png)
Przewiń stronę w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz LiveAgent + HubSpot w kilka minut . Tutaj możesz wybrać wyzwalacz i akcję. Wybierz te, z którymi chcesz się połączyć. Jako przykład dla tego przewodnika wybraliśmy wyzwalacz HubSpot Nowy produkt i akcję LiveAgent Nowa rozmowa. Po zakończeniu wybierania kliknij niebieski przycisk.
![Wyzwalacz nowego produktu w HubSpot aktywuje akcję Utwórz konwersację w LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/558b6f63cf59b2cbbb255c39b4b36ad9/hubspot-liveagent-integration-trigger-action-1024x345.png)
Możesz teraz skonfigurować wyzwalacz HubSpot. Zaloguj się na swoje konto HubSpot i nadaj niezbędne uprawnienia. Kiedy skończysz, kliknij Kontynuuj.
![Opcje konfiguracji wyzwalaczy HubSpot w Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/42ed472f75b23719195dc22ab47e7f46/hubspot-trigger-configuration-1024x514.png)
Czas przetestować wyzwalacz. Możesz pominąć ten krok, ale zdecydowanie zalecamy wykonanie tego, aby sprawdzić, czy wyzwalacz działa tak, jak powinien. Kiedy skończysz, przejdź do następnego kroku.
![Test wyzwalacza HubSpot na Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/b278112c7c97e4c24e79ce9d7d9055b8/integration-trigger-test-1024x431.png)
Skonfiguruj akcję LiveAgent. W naszym przypadku musieliśmy podać informacje o wiadomości, takie jak temat, odbiorca itp. Kiedy skończysz, kliknij niebieski przycisk.
![Konfiguracja akcji LiveAgent w Zapier](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/851e58f1a0f4bd1c909da76761614f59/liveagent-action-test-1024x664.png)
Wykonaj ostatni test integracji. Gratulacje, pomyślnie utworzyłeś integrację HubSpot i LiveAgent.
![Udany test integracji HubSpot i LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/5a350761cfcbb10fcb14325623cda5ae/liveagent-hubspot-integration-test-success-1024x238.png)
Zachęcamy do przetestowania. Utwórz nowy produkt w swoim HubSpot i sprawdź swój system sprzedaży biletów LiveAgent. W uniwersalnej skrzynce odbiorczej powinna pojawić się wiadomość o Twoim nowym produkcie.
Zachęcamy do powrotu do Zapier i tworzenia większej liczby funkcji integracji.
![Zgłoszenie nowego produktu w systemie zgłoszeń LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/8f88f8eb980fb354f1c423c17b790483/liveagent-ticketing-system-message-1024x667.png)
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
Czat na żywo i narzędzia self-service są ważne dla biznesów e-commerce, ponieważ pozwalają na zwiększenie satysfakcji klientów, zmniejszenie liczby zgłoszeń i kosztów wsparcia. LiveAgent to elastyczne i cenowo przystępne narzędzie samoobsługowe, które oferuje bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Oprogramowanie do obsługi doświadczeń klientów, takie jak LiveAgent, może pomóc firmom w zapewnieniu doskonałej obsługi klientów poprzez zdolność do skalowania komunikacji z klientami w różnych kanałach cyfrowych.