HubSpot integration
Partner website
Partner Privacy Policy
HubSpot Polityka prywatności
Co to jest HubSpot?
HubSpot to platforma marketingu społecznościowego do zarządzania treścią, analityki internetowej, stron docelowych, SEO, zarządzania potencjalnymi klientami i obsługi klienta. HubSpot oferuje również usługi doradcze i akademię marketingu internetowego. Możesz go używać do zarządzania marketingiem w popularnych mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter, lub innych usługach, takich jak Google.
Jak możesz tego używać?
Istnieje wiele wyzwalaczy i akcji dostępnych w integracji HubSpot dla usługi LiveAgent. Otrzymuj powiadomienia o nowych informacjach o firmach, kontaktach, okazjach, wydarzeniach e-mailowych, terminach subskrypcji e-mail lub nowych zaangażowaniach. Możesz także dodawać i dostosowywać firmy, tworzyć kontakty, konwersacje lub skojarzenia, zarządzać klientami i zadaniami kalendarza.
Korzyści
- Śledź swój HubSpot z jednego pulpitu nawigacyjnego
- Ręcznie twórz lub edytuj firmy, kontakty, rozmowy, stowarzyszenia i klientów z LiveAgent
- Lepszy przepływ pracy dzięki jednemu rozwiązaniu
Jak zintegrować HubSpot z LiveAgent przez Zapier
Tworzenie dwukierunkowych integracji z Zapier to łatwy proces, który można wykonać w ciągu kilku minut. Zapier łączy aplikacje za pomocą wyzwalaczy i akcji. Wyzwalacz w jednej aplikacji aktywuje akcję w drugiej połączonej aplikacji. Przede wszystkim musisz mieć konto Zapier. Możesz je utworzyć, klikając ten link . Jeśli masz już konto, przejdź do strony integracji HubSpot + LiveAgent na Zapier .
Przewiń stronę w dół, aż zobaczysz sekcję Połącz LiveAgent + HubSpot w kilka minut . Tutaj możesz wybrać wyzwalacz i akcję. Wybierz te, z którymi chcesz się połączyć. Jako przykład dla tego przewodnika wybraliśmy wyzwalacz HubSpot Nowy produkt i akcję LiveAgent Nowa rozmowa. Po zakończeniu wybierania kliknij niebieski przycisk.
Możesz teraz skonfigurować wyzwalacz HubSpot. Zaloguj się na swoje konto HubSpot i nadaj niezbędne uprawnienia. Kiedy skończysz, kliknij Kontynuuj.
Czas przetestować wyzwalacz. Możesz pominąć ten krok, ale zdecydowanie zalecamy wykonanie tego, aby sprawdzić, czy wyzwalacz działa tak, jak powinien. Kiedy skończysz, przejdź do następnego kroku.
Skonfiguruj akcję LiveAgent. W naszym przypadku musieliśmy podać informacje o wiadomości, takie jak temat, odbiorca itp. Kiedy skończysz, kliknij niebieski przycisk.
Wykonaj ostatni test integracji. Gratulacje, pomyślnie utworzyłeś integrację HubSpot i LiveAgent.
Zachęcamy do przetestowania. Utwórz nowy produkt w swoim HubSpot i sprawdź swój system sprzedaży biletów LiveAgent. W uniwersalnej skrzynce odbiorczej powinna pojawić się wiadomość o Twoim nowym produkcie.
Zachęcamy do powrotu do Zapier i tworzenia większej liczby funkcji integracji.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.