Migrujesz z Front?

Czy przeprowadzasz migrację z FrontApp do innego oprogramowania pomocy technicznej? Przenieś się do nowej, ujednoliconej skrzynki odbiorczej ze świetnymi narzędziami i funkcjami, czatem na żywo, mediami społecznościowymi, bazą wiedzy i wieloma innymi możliwościami. Wybierz LiveAgent.

Połącz swoje konto e-mail, przeprowadź migrację do LiveAgent już dziś i zobacz, jak usprawnić przepływ pracy i zapewnić obsługę klienta za pomocą różnych rozwiązań.

Jakie dane możesz przenieść z Front?

Supervisor

Ludzie

Przenieś profile agentów i uzupełnij kontakty na jednym koncie

Zgłoszenie serwisowe

Zgłoszenia

Przenieś swoją pocztę Gmail, czat na żywo, call center lub inne zgłoszenia do nowej skrzynki zespołu

Tagi

Tagi

Przenieś wszystkie tagi z Front.

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Przenieś opinie i informacje dotyczące zadowolenia klientów

Maksymalny czas w kolejce

Bezpłatna migracja z Front

Migracja z Front nie musi nic kosztować dzięki LiveAgent. Z przyjemnością bezpłatnie ją przeprowadzimy i pomożemy Ci przenieść dane do nowej skrzynki odbiorczej. Wraz z historią e-maili, komunikatorem i innymi konwersacjami otrzymasz zupełnie nowy zestaw narzędzi, które pomogą Ci zapewnić obsługę klienta w najlepszy sposób.

Chcesz, abyśmy zajęli się procesem migracji? Nasz zespół przeprowadzi migrację danych i pomoże Ci poznać nowe oprogramowanie pomocy technicznej i interfejs użytkownika. Jeśli chcesz najpierw wypróbować LiveAgent, kliknij przycisk poniżej.

Korzyści pełnej migracji do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Świetne doświadczenie klienta

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewniać wsparcie w razie potrzeby i dostarczać narzędzia, które pomogą Twoim klientom

Narzędzie live chat

Oprogramowanie pełne możliwości

Korzystaj ze wszystkich narzędzi, funkcji i integracji w jednym panelu wchodzącym w skład naszego płatnego planu

Raporty

Oszczędzaj i zarabiaj więcej

Zmień odwiedzających stronę w płacących klientów i korzystaj z narzędzi, aby zapewnić im profesjonalne wsparcie

On time resolution

Ulepsz przepływ pracy

LiveAgent pozwala Twoim agentom robić więcej w krótszym czasie, co prowadzi do oszczędności w firmie

Zrób to z odpowiednimi narzędziami!

Front oferuje imponujący zestaw narzędzi – ale my również! LiveAgent ma wszystkie narzędzia, których potrzebujesz, aby zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę. Utwórz swoją skrzynkę odbiorczą, połącz swojego Gmaila i zacznij korzystać ze świetnego systemu obsługi zgłoszeń, który będzie wspierał Twoją organizację pracy. Możesz wybrać dostawcę poczty e-mail lub inne kanały komunikacji.

O jakich kanałach komunikacji mowa? LiveAgent pomoże zebrać zgłoszenia ze skrzynki mailowej, call center, bazy wiedzy i mediów społecznościowych. Zbierze dane z Messengera, Twittera, a nawet bezpośrednich wiadomości i wszystkiego innego z Instagrama. Obsłuży także wiadomości z aplikacji Viber. Ponadto LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Teraz możesz odpowiedzieć na każdy rodzaj wiadomości i zapewnić świetne wsparcie za pośrednictwem dowolnego kanału!

Zachowaj spokój

Zestaw narzędzi LiveAgent

zainspiruj się

Doskonała obsługa

LiveAgent nie tylko pozwala Ci dać z siebie wszystko, ale również stara się zrobić wszystko dla Ciebie. Wierzymy, że świetne oprogramowanie help desk powinno zawierać świetnie obsługiwać swoich klientów.

Właśnie dlatego oferujemy naszym klientom całodobową obsługę klienta. Skontaktuj się z nami, gdy masz problem z ustawieniami lub chcesz uzyskać dodatkowe informacje.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Artykuły powiązane zMigracja z Front
LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

LiveAgent pomaga poprawić obsługę klienta w różnego rodzaju biznesach. Zapoznaj się z historią sukcesu naszych klientów od FrëschKëscht i zdecyduj sam.

FrëschKëscht

FrëschKëscht: Od szkolnego projektu do sukcesu dzięki lokalnym produktom i LiveAgent. Lepsza obsługa klienta, szybsze odpowiedzi, większa sprzedaż!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x