Czy przeprowadzasz migrację z FrontApp do innego oprogramowania pomocy technicznej? Przenieś się do nowej, ujednoliconej skrzynki odbiorczej ze świetnymi narzędziami i funkcjami, czatem na żywo, mediami społecznościowymi, bazą wiedzy i wieloma innymi możliwościami. Wybierz LiveAgent.
Połącz swoje konto e-mail, przeprowadź migrację do LiveAgent już dziś i zobacz, jak usprawnić przepływ pracy i zapewnić obsługę klienta za pomocą różnych rozwiązań.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Przenieś profile agentów i uzupełnij kontakty na jednym koncie
Przenieś swoją pocztę Gmail, czat na żywo, call center lub inne zgłoszenia do nowej skrzynki zespołu
Przenieś wszystkie tagi z Front.
Przenieś opinie i informacje dotyczące zadowolenia klientów
Migracja z Front nie musi nic kosztować dzięki LiveAgent. Z przyjemnością bezpłatnie ją przeprowadzimy i pomożemy Ci przenieść dane do nowej skrzynki odbiorczej. Wraz z historią e-maili, komunikatorem i innymi konwersacjami otrzymasz zupełnie nowy zestaw narzędzi, które pomogą Ci zapewnić obsługę klienta w najlepszy sposób.
Chcesz, abyśmy zajęli się procesem migracji? Nasz zespół przeprowadzi migrację danych i pomoże Ci poznać nowe oprogramowanie pomocy technicznej i interfejs użytkownika. Jeśli chcesz najpierw wypróbować LiveAgent, kliknij przycisk poniżej.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewniać wsparcie w razie potrzeby i dostarczać narzędzia, które pomogą Twoim klientom
Korzystaj ze wszystkich narzędzi, funkcji i integracji w jednym panelu wchodzącym w skład naszego płatnego planu
Zmień odwiedzających stronę w płacących klientów i korzystaj z narzędzi, aby zapewnić im profesjonalne wsparcie
LiveAgent pozwala Twoim agentom robić więcej w krótszym czasie, co prowadzi do oszczędności w firmie
Front oferuje imponujący zestaw narzędzi – ale my również! LiveAgent ma wszystkie narzędzia, których potrzebujesz, aby zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę. Utwórz swoją skrzynkę odbiorczą, połącz swojego Gmaila i zacznij korzystać ze świetnego systemu obsługi zgłoszeń, który będzie wspierał Twoją organizację pracy. Możesz wybrać dostawcę poczty e-mail lub inne kanały komunikacji.
O jakich kanałach komunikacji mowa? LiveAgent pomoże zebrać zgłoszenia ze skrzynki mailowej, call center, bazy wiedzy i mediów społecznościowych. Zbierze dane z Messengera, Twittera, a nawet bezpośrednich wiadomości i wszystkiego innego z Instagrama. Obsłuży także wiadomości z aplikacji Viber. Ponadto LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Teraz możesz odpowiedzieć na każdy rodzaj wiadomości i zapewnić świetne wsparcie za pośrednictwem dowolnego kanału!
LiveAgent nie tylko pozwala Ci dać z siebie wszystko, ale również stara się zrobić wszystko dla Ciebie. Wierzymy, że świetne oprogramowanie help desk powinno zawierać świetnie obsługiwać swoich klientów.
Właśnie dlatego oferujemy naszym klientom całodobową obsługę klienta. Skontaktuj się z nami, gdy masz problem z ustawieniami lub chcesz uzyskać dodatkowe informacje.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach