Czy przeprowadzasz migrację z FrontApp do innego oprogramowania pomocy technicznej? Przenieś się do nowej, ujednoliconej skrzynki odbiorczej ze świetnymi narzędziami i funkcjami, czatem na żywo, mediami społecznościowymi, bazą wiedzy i wieloma innymi możliwościami. Wybierz LiveAgent.
Połącz swoje konto e-mail, przeprowadź migrację do LiveAgent już dziś i zobacz, jak usprawnić przepływ pracy i zapewnić obsługę klienta za pomocą różnych rozwiązań.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
Przenieś profile agentów i uzupełnij kontakty na jednym koncie
Przenieś swoją pocztę Gmail, czat na żywo, call center lub inne zgłoszenia do nowej skrzynki zespołu
Przenieś wszystkie tagi z Front.
Przenieś opinie i informacje dotyczące zadowolenia klientów
Migracja z Front nie musi nic kosztować dzięki LiveAgent. Z przyjemnością bezpłatnie ją przeprowadzimy i pomożemy Ci przenieść dane do nowej skrzynki odbiorczej. Wraz z historią e-maili, komunikatorem i innymi konwersacjami otrzymasz zupełnie nowy zestaw narzędzi, które pomogą Ci zapewnić obsługę klienta w najlepszy sposób.
Chcesz, abyśmy zajęli się procesem migracji? Nasz zespół przeprowadzi migrację danych i pomoże Ci poznać nowe oprogramowanie pomocy technicznej i interfejs użytkownika. Jeśli chcesz najpierw wypróbować LiveAgent, kliknij przycisk poniżej.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewniać wsparcie w razie potrzeby i dostarczać narzędzia, które pomogą Twoim klientom
Korzystaj ze wszystkich narzędzi, funkcji i integracji w jednym panelu wchodzącym w skład naszego płatnego planu
Zmień odwiedzających stronę w płacących klientów i korzystaj z narzędzi, aby zapewnić im profesjonalne wsparcie
LiveAgent pozwala Twoim agentom robić więcej w krótszym czasie, co prowadzi do oszczędności w firmie
Front oferuje imponujący zestaw narzędzi – ale my również! LiveAgent ma wszystkie narzędzia, których potrzebujesz, aby zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę. Utwórz swoją skrzynkę odbiorczą, połącz swojego Gmaila i zacznij korzystać ze świetnego systemu obsługi zgłoszeń, który będzie wspierał Twoją organizację pracy. Możesz wybrać dostawcę poczty e-mail lub inne kanały komunikacji.
O jakich kanałach komunikacji mowa? LiveAgent pomoże zebrać zgłoszenia ze skrzynki mailowej, call center, bazy wiedzy i mediów społecznościowych. Zbierze dane z Messengera, Twittera, a nawet bezpośrednich wiadomości i wszystkiego innego z Instagrama. Obsłuży także wiadomości z aplikacji Viber. Ponadto LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Teraz możesz odpowiedzieć na każdy rodzaj wiadomości i zapewnić świetne wsparcie za pośrednictwem dowolnego kanału!
LiveAgent nie tylko pozwala Ci dać z siebie wszystko, ale również stara się zrobić wszystko dla Ciebie. Wierzymy, że świetne oprogramowanie help desk powinno zawierać świetnie obsługiwać swoich klientów.
Właśnie dlatego oferujemy naszym klientom całodobową obsługę klienta. Skontaktuj się z nami, gdy masz problem z ustawieniami lub chcesz uzyskać dodatkowe informacje.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.