Migrujesz z Front?

Czy przeprowadzasz migrację z FrontApp do innego oprogramowania pomocy technicznej? Przenieś się do nowej, ujednoliconej skrzynki odbiorczej ze świetnymi narzędziami i funkcjami, czatem na żywo, mediami społecznościowymi, bazą wiedzy i wieloma innymi możliwościami. Wybierz LiveAgent.

Połącz swoje konto e-mail, przeprowadź migrację do LiveAgent już dziś i zobacz, jak usprawnić przepływ pracy i zapewnić obsługę klienta za pomocą różnych rozwiązań.

Jakie dane możesz przenieść z Front?

Supervisor

Ludzie

Przenieś profile agentów i uzupełnij kontakty na jednym koncie

Mail envelope

Zgłoszenia

Przenieś swoją pocztę Gmail, czat na żywo, call center lub inne zgłoszenia do nowej skrzynki zespołu

Tags - icon

Tagi

Przenieś wszystkie tagi z Front.

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Przenieś opinie i informacje dotyczące zadowolenia klientów

Maximum queue time

Bezpłatna migracja z Front

Migracja z Front nie musi nic kosztować dzięki LiveAgent. Z przyjemnością bezpłatnie ją przeprowadzimy i pomożemy Ci przenieść dane do nowej skrzynki odbiorczej. Wraz z historią e-maili, komunikatorem i innymi konwersacjami otrzymasz zupełnie nowy zestaw narzędzi, które pomogą Ci zapewnić obsługę klienta w najlepszy sposób.

Chcesz, abyśmy zajęli się procesem migracji? Nasz zespół przeprowadzi migrację danych i pomoże Ci poznać nowe oprogramowanie pomocy technicznej i interfejs użytkownika. Jeśli chcesz najpierw wypróbować LiveAgent, kliknij przycisk poniżej.

Korzyści pełnej migracji do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Świetne doświadczenie klienta

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewniać wsparcie w razie potrzeby i dostarczać narzędzia, które pomogą Twoim klientom

Live chat software

Oprogramowanie pełne możliwości

Korzystaj ze wszystkich narzędzi, funkcji i integracji w jednym panelu wchodzącym w skład naszego płatnego planu

Reports

Oszczędzaj i zarabiaj więcej

Zmień odwiedzających stronę w płacących klientów i korzystaj z narzędzi, aby zapewnić im profesjonalne wsparcie

On time resolution

Ulepsz przepływ pracy

LiveAgent pozwala Twoim agentom robić więcej w krótszym czasie, co prowadzi do oszczędności w firmie

Zrób to z odpowiednimi narzędziami!

Front oferuje imponujący zestaw narzędzi – ale my również! LiveAgent ma wszystkie narzędzia, których potrzebujesz, aby zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę. Utwórz swoją skrzynkę odbiorczą, połącz swojego Gmaila i zacznij korzystać ze świetnego systemu obsługi zgłoszeń, który będzie wspierał Twoją organizację pracy. Możesz wybrać dostawcę poczty e-mail lub inne kanały komunikacji.

O jakich kanałach komunikacji mowa? LiveAgent pomoże zebrać zgłoszenia ze skrzynki mailowej, call center, bazy wiedzy i mediów społecznościowych. Zbierze dane z Messengera, Twittera, a nawet bezpośrednich wiadomości i wszystkiego innego z Instagrama. Obsłuży także wiadomości z aplikacji Viber. Ponadto LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Teraz możesz odpowiedzieć na każdy rodzaj wiadomości i zapewnić świetne wsparcie za pośrednictwem dowolnego kanału!

liveagent tools

Zestaw narzędzi LiveAgent

get inspired

Doskonała obsługa

LiveAgent nie tylko pozwala Ci dać z siebie wszystko, ale również stara się zrobić wszystko dla Ciebie. Wierzymy, że świetne oprogramowanie help desk powinno zawierać świetnie obsługiwać swoich klientów.

Właśnie dlatego oferujemy naszym klientom całodobową obsługę klienta. Skontaktuj się z nami, gdy masz problem z ustawieniami lub chcesz uzyskać dodatkowe informacje.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Będziesz w dobrych rękach!
Slido green logo

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo