Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Odkryj, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Hivera na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz alternatywy dla Hivera?

Przenieś swoją udostępnioną skrzynkę odbiorczą do pomocy wielokanałowej rozwiązanie do obsługi zgłoszeń help desk. LiveAgent obsługuje większą komunikację z klientami dzięki systemowi zgłoszeń, który ujednolica wiele kanałów. Ulepsz swoje biuro pomocy dzięki większej liczbie kont e-mail, na żywo czat, media społecznościowe, centrum telefoniczne lub portal klienta.

Zapewnij światowej klasy obsługę klienta i sprawniej obsługuj komunikację biznesową. Rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś i poznaj LiveAgent.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Hiver vs LiveAgent w skrócie

Funkcje Liveagent Hiver
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
Hiver nie oferuje obsługi zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
Hiver nie oferuje czatu na żywo.
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
Hiver nie oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą odzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
Hiver nie oferuje portalu samoobsługowego.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
Hiver nie oferuje integracji z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
Hiver nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
Hiver nie oferuje integracji z Instagramem.
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w bilety. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
Hiver nie oferuje integracji z Viberem.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
Hiver nie oferuje bazy wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
Hiver nie oferuje forum dla klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
Hiver oferuje automatyzację i reguły w planie za 29 USD/agenta/miesiąc.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
Hiver nie oferuje funkcji API.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
Hiver nie oferuje funkcji IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
Hiver nie oferuje rozmów wideo.
Nieograniczona historia
Bilety nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
Hiver oferuje nieograniczoną historię w planie za 15 USD/agenta/miesiąc.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Hiver nie oferuje nieograniczonej liczby stron internetowych.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
Hiver nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
Hiver nie oferuje nieograniczonej liczby zgłoszeń/maili.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
Hiver nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7 w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
Hiver oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7 w abonamencie za 15 USD/miesiąc.
Forward emails to your LiveAgent

Z łatwością obsługuj przychodzące e-maile

Masz dość obsługi wielu loginów e-mail i przełączania się między oknami? Zacznij korzystać z rozwiązania, które ujednolica wszystkie e-maile klientów w jednej skrzynce odbiorczej. System zgłoszeń LiveAgent może obsłużyć więcej niż Gmail lub Outlook, możesz także łączyć konta e-mail od wielu różnych dostawców.

Jest on wspierany przez zaawansowane filtrowanie i inne wspaniałe funkcje, dzięki czemu możesz się skoncentrować zapewnienie najlepszej obsługi klienta. Sprawdź pełną listę funkcji obsługi zgłoszeń oferowanych przez LiveAgent.

Pojedyncza platforma stworzona z myślą o produktywności zespołu

Popraw doskonałość swoich usług dzięki dodatkowym kanałom

Zapewnij klientom nienaganną obsługę za pomocą zróżnicowanego zestawu narzędzi, który obsługuje każdy ważny kanał komunikacji z klientem. Wykonaj pracę dzięki platformie obsługi klienta wyposażonej w e-mail bilety, < a href="https://www.liveagent.com/features/live-chat-features/">czat na żywo, call center, portal klienta, Viber i media społecznościoweFacebook, Instagram i Twitter. Stwórz potężny przepływ pracy między wszystkimi kanałami i pokaż swoim klientom spersonalizowaną obsługę.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Odpowiadaj klientom z popularnych kanałów za pomocą LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Uzyskaj najszybszy dostępny widżet czatu

Czat na żywo to niesamowite narzędzie do szybkiego zapewniania obsługi klienta dzięki

widżet umieszczony w Twojej witrynie. LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, który sprawia, że klient wiadomości płynne i szybkie. Obsługiwane są również funkcje, takie jak widok pisania w czasie rzeczywistym , proaktywne zaproszenia na czat i nie tylko, które zapewniają rozszerzone funkcje. Dostosuj swoją markę, aby pasowała do Twojej firmy i zapewniaj osobistą, zorientowaną na człowieka obsługę dla wszystkich.

Dodaj widget czatu na żywo z nowoczesnymi funkcjami do swojego help desku

Zostań szczęśliwym klientem, aby uszczęśliwić swoich klientów

Dbamy o wszystkich naszych klientów i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić im doskonałą obsługę klienta. Nasz zespół obsługi klienta jest gotowy do pomocy w przypadku jakichkolwiek problemów lub dostarczenia informacji, kiedy tylko ich potrzebujesz. Możesz skontaktować się z nami 24/7 przez e-mail, czat na żywo lub po prostu zadzwoń do nas. Zachęcamy również do przejrzenia naszego portalu klienta, który jest pełen przydatnych artykułów na temat LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Czy chcesz przejść na inne oprogramowanie do wspólnej skrzynki odbiorczej?

Popraw produktywność agentów dzięki naszemu wielokanałowemu systemowi obsługi zgłoszeń już dziś. Po prostu rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny i spróbuj pracować z zestawem narzędzi LiveAgent. Jeśli chcesz zobaczyć wszystko, co potrafi, obejrzyj film z prezentacji, w którym omawiamy większość funkcje i jak z nich korzystać. Przełącz się na LiveAgent już dziś i zapewnij wsparcie klientom we wszystkich ważnych kanałach.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

FAQ

Jakie są alternatywy dla Hivera?

Co sprawia, że LiveAgent jest dobrą alternatywą dla Hivera?

LiveAgent może służyć do ujednolicenia wielu kont e-mail od wielu różnych dostawców. Nie ma znaczenia, czy korzystasz z Gmaila, Outlooka czy jakiejkolwiek innej usługi, możesz połączyć je wszystkie w jedno rozwiązanie.

Jakie korzyści daje alternatywny program Hiver LiveAgent?

Przyjazne plany cenowe i wiele możliwości komunikacji z klientem. Wybierz kanały, których potrzebujesz, aby dotrzeć do większej liczby klientów. Zapewnij więcej niż tylko obsługę zgłoszeń przez e-mail i uzyskaj większą kontrolę i różnorodność nad swoim działem pomocy.

Czym udostępniana skrzynka odbiorcza różni się od udostępniania kont e-mail?

Zarządzanie wieloma kontami e-mail wymaga ciągłego przełączania się i zwracania uwagi na nowe wiadomości e-mail. Wspólna skrzynka odbiorcza oznacza, że możesz ujednolicić wszystkie konta e-mail w jednym miejscu, uzyskując lepszą kontrolę nad przychodzącymi wiadomościami e-mail, zapewniając szybsze odpowiedzi klientom i oszczędzając więcej czasu, robiąc to.

W jaki sposób udostępniona skrzynka odbiorcza pomoże zwiększyć produktywność mojego zespołu?

Posiadanie wspólnej skrzynki odbiorczej oznacza mniej czasu spędzonego na przełączaniu się między skrzynkami odbiorczymi i zapewnianiu szybszych odpowiedzi klientom lub współpracownikom. Wspólna skrzynka odbiorcza LiveAgent zawiera inteligentne opcje przypisywania zgłoszeń, równomiernie rozkładając odpowiedzialność między agentami.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo