Przenieś swoją udostępnioną skrzynkę odbiorczą do pomocy wielokanałowej rozwiązanie do obsługi zgłoszeń help desk. LiveAgent obsługuje większą komunikację z klientami dzięki systemowi zgłoszeń, który ujednolica wiele kanałów. Ulepsz swoje biuro pomocy dzięki większej liczbie kont e-mail, na żywo czat, media społecznościowe, centrum telefoniczne lub portal klienta strong>.
Zapewnij światowej klasy obsługę klienta i sprawniej obsługuj komunikację biznesową. Rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś i poznaj LiveAgent.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana. | Hiver |
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta. | LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń. | Hiver nie oferuje obsługi zgłoszeń. |
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie. | LiveAgent oferuje czat na żywo. | Hiver nie oferuje czatu na żywo. |
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń. | LiveAgent oferuje Call Center. | Hiver nie oferuje Call Center. |
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą odzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy. | LiveAgent oferuje portal samoobsługowy. | Hiver nie oferuje portalu samoobsługowego. |
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych. | LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem. | Hiver nie oferuje integracji z Facebookiem. |
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania. | LiveAgent oferuje integrację z Twitterem. | Hiver nie oferuje integracji z Twitterem. |
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych. | LiveAgent oferuje integrację z Instagramem. | Hiver nie oferuje integracji z Instagramem. |
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w bilety. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych. | LiveAgent oferuje integrację z Viber.ętość>
| Hiver nie oferuje integracji z Viberem. |
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe. | LiveAgent oferuje bazę wiedzy. | Hiver nie oferuje bazy wiedzy. |
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy. | LiveAgent oferuje forum klientów. | Hiver nie oferuje forum dla klientów. |
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania. | LiveAgent oferuje automatyzację i reguły w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | Hiver oferuje automatyzację i reguły w planie za 29 USD/agenta/miesiąc. |
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji. | LiveAgent oferuje funkcje API. | Hiver nie oferuje funkcji API. |
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem. | LiveAgent oferuje funkcje IVR. | Hiver nie oferuje funkcji IVR. |
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime. | LiveAgent oferuje rozmowy wideo. | Hiver nie oferuje rozmów wideo. |
Nieograniczona historia
Bilety nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie. | LiveAgent oferuje nieograniczoną historię w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | Hiver oferuje nieograniczoną historię w planie za 15 USD/agenta/miesiąc. |
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych. | LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych. | Hiver nie oferuje nieograniczonej liczby stron internetowych. |
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych. | LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu. | Hiver nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu. |
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń. | LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili. | Hiver nie oferuje nieograniczonej liczby zgłoszeń/maili. |
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie. | LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów. | Hiver nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów. |
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać. | LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7 w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc. | Hiver oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7 w abonamencie za 15 USD/miesiąc. |
Masz dość obsługi wielu loginów e-mail i przełączania się między oknami? Zacznij korzystać z rozwiązania, które ujednolica wszystkie e-maile klientów w jednej skrzynce odbiorczej. System zgłoszeń LiveAgent może obsłużyć więcej niż Gmail lub Outlook, możesz także łączyć konta e-mail od wielu różnych dostawców.
Jest on wspierany przez zaawansowane filtrowanie i inne wspaniałe funkcje, dzięki czemu możesz się skoncentrować zapewnienie najlepszej obsługi klienta. Sprawdź pełną listę funkcji obsługi zgłoszeń oferowanych przez LiveAgent.
Zapewnij klientom nienaganną obsługę za pomocą zróżnicowanego zestawu narzędzi, który obsługuje każdy ważny kanał komunikacji z klientem. Wykonaj pracę dzięki platformie obsługi klienta wyposażonej w e-mail bilety, czat na żywo, call center, portal klienta, Viber i media społecznościowe – Facebook, Instagram strong> i Twitter. Stwórz potężny przepływ pracy między wszystkimi kanałami i pokaż swoim klientom spersonalizowaną obsługę.
Czat na żywo to niesamowite narzędzie do szybkiego zapewniania obsługi klienta dzięki
widżet umieszczony w Twojej witrynie. LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, który sprawia, że klient wiadomości płynne i szybkie. Obsługiwane są również funkcje, takie jak widok pisania w czasie rzeczywistym , proaktywne zaproszenia na czat i nie tylko, które zapewniają rozszerzone funkcje. Dostosuj swoją markę, aby pasowała do Twojej firmy i zapewniaj osobistą, zorientowaną na człowieka obsługę dla wszystkich.
Dbamy o wszystkich naszych klientów i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić im doskonałą obsługę klienta. Nasz zespół obsługi klienta jest gotowy do pomocy w przypadku jakichkolwiek problemów lub dostarczenia informacji, kiedy tylko ich potrzebujesz. Możesz skontaktować się z nami 24/7 przez e-mail, czat na żywo lub po prostu zadzwoń do nas. Zachęcamy również do przejrzenia naszego portalu klienta, który jest pełen przydatnych artykułów na temat LiveAgent.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Popraw produktywność agentów dzięki naszemu wielokanałowemu systemowi obsługi zgłoszeń już dziś. Po prostu rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny i spróbuj pracować z zestawem narzędzi LiveAgent. Jeśli chcesz zobaczyć wszystko, co potrafi, obejrzyj film z prezentacji, w którym omawiamy większość funkcje i jak z nich korzystać. Przełącz się na LiveAgent już dziś i zapewnij wsparcie klientom we wszystkich ważnych kanałach.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Firma LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla biznesu w obszarze zarządzania relacjami z klientami i obsługi klienta. Mają bogate wsparcie, bloga, akademię, szablony i webinary. Oferują również darmowy czat klienta i funkcje monitorowania metryk.
Alternatywa dla Heska - LiveAgent
LiveAgent to opłacalne narzędzie, które usprawnia obsługę klientów poprzez różne kanały. Zapewnia szybką odpowiedź i poprawia satysfakcję klientów.
Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?
Porównanie różnych alternatyw dla pomocy technicznej, czatu na żywo i sprzedaży biletów na rynku, wraz z rozwiązaniem dla call center.
Szukasz alternatywy dla ConnectWise?
Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów i obsługę 24/7. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowana przez 54% konsumentów. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych.
Alternatywa dla Tidio - LiveAgent
LiveAgent to pionierskie oprogramowanie oferujące czat na żywo i pomoc techniczną. Obsługuje ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm, co pozwala zwiększać wartość klientów i przychody. Jest najlepiej ocenianym rozwiązaniem na rynku.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach