Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Odkryj, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Hivera na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz alternatywy dla Hivera?

Przenieś swoją udostępnioną skrzynkę odbiorczą do pomocy wielokanałowej rozwiązanie do obsługi zgłoszeń help desk. LiveAgent obsługuje większą komunikację z klientami dzięki systemowi zgłoszeń, który ujednolica wiele kanałów. Ulepsz swoje biuro pomocy dzięki większej liczbie kont e-mail, na żywo czat, media społecznościowe, centrum telefoniczne lub portal klienta strong>.

Zapewnij światowej klasy obsługę klienta i sprawniej obsługuj komunikację biznesową. Rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś i poznaj LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Hiver vs LiveAgent w skrócie

Funkcje Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
Hiver
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
Hiver nie oferuje obsługi zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
Hiver nie oferuje czatu na żywo.
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
Hiver nie oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą odzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
Hiver nie oferuje portalu samoobsługowego.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
Hiver nie oferuje integracji z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
Hiver nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
Hiver nie oferuje integracji z Instagramem.
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w bilety. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
Hiver nie oferuje integracji z Viberem.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
Hiver nie oferuje bazy wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
Hiver nie oferuje forum dla klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
Hiver oferuje automatyzację i reguły w planie za 29 USD/agenta/miesiąc.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
Hiver nie oferuje funkcji API.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
Hiver nie oferuje funkcji IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
Hiver nie oferuje rozmów wideo.
Nieograniczona historia
Bilety nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
Hiver oferuje nieograniczoną historię w planie za 15 USD/agenta/miesiąc.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Hiver nie oferuje nieograniczonej liczby stron internetowych.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
Hiver nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
Hiver nie oferuje nieograniczonej liczby zgłoszeń/maili.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
Hiver nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7 w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
Hiver oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7 w abonamencie za 15 USD/miesiąc.
Forward emails to your LiveAgent

Z łatwością obsługuj przychodzące e-maile

Masz dość obsługi wielu loginów e-mail i przełączania się między oknami? Zacznij korzystać z rozwiązania, które ujednolica wszystkie e-maile klientów w jednej skrzynce odbiorczej. System zgłoszeń LiveAgent może obsłużyć więcej niż Gmail lub Outlook, możesz także łączyć konta e-mail od wielu różnych dostawców.

Jest on wspierany przez zaawansowane filtrowanie i inne wspaniałe funkcje, dzięki czemu możesz się skoncentrować zapewnienie najlepszej obsługi klienta. Sprawdź pełną listę funkcji obsługi zgłoszeń oferowanych przez LiveAgent.

Pojedyncza platforma stworzona z myślą o produktywności zespołu

Popraw doskonałość swoich usług dzięki dodatkowym kanałom

Zapewnij klientom nienaganną obsługę za pomocą zróżnicowanego zestawu narzędzi, który obsługuje każdy ważny kanał komunikacji z klientem. Wykonaj pracę dzięki platformie obsługi klienta wyposażonej w e-mail bilety, < a href="https://www.liveagent.com/features/live-chat-features/">czat na żywo, call center, portal klienta, Viber i media społecznościoweFacebook, Instagram strong> i Twitter. Stwórz potężny przepływ pracy między wszystkimi kanałami i pokaż swoim klientom spersonalizowaną obsługę.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Odpowiadaj klientom z popularnych kanałów za pomocą LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Uzyskaj najszybszy dostępny widżet czatu

Czat na żywo to niesamowite narzędzie do szybkiego zapewniania obsługi klienta dzięki

widżet umieszczony w Twojej witrynie. LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, który sprawia, że klient wiadomości płynne i szybkie. Obsługiwane są również funkcje, takie jak widok pisania w czasie rzeczywistym , proaktywne zaproszenia na czat i nie tylko, które zapewniają rozszerzone funkcje. Dostosuj swoją markę, aby pasowała do Twojej firmy i zapewniaj osobistą, zorientowaną na człowieka obsługę dla wszystkich.

Dodaj widget czatu na żywo z nowoczesnymi funkcjami do swojego help desku

Zostań szczęśliwym klientem, aby uszczęśliwić swoich klientów

Dbamy o wszystkich naszych klientów i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić im doskonałą obsługę klienta. Nasz zespół obsługi klienta jest gotowy do pomocy w przypadku jakichkolwiek problemów lub dostarczenia informacji, kiedy tylko ich potrzebujesz. Możesz skontaktować się z nami 24/7 przez e-mail, czat na żywo lub po prostu zadzwoń do nas. Zachęcamy również do przejrzenia naszego portalu klienta, który jest pełen przydatnych artykułów na temat LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, sprzedaż biletów i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Czy chcesz przejść na inne oprogramowanie do wspólnej skrzynki odbiorczej?

Popraw produktywność agentów dzięki naszemu wielokanałowemu systemowi obsługi zgłoszeń już dziś. Po prostu rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny i spróbuj pracować z zestawem narzędzi LiveAgent. Jeśli chcesz zobaczyć wszystko, co potrafi, obejrzyj film z prezentacji, w którym omawiamy większość funkcje i jak z nich korzystać. Przełącz się na LiveAgent już dziś i zapewnij wsparcie klientom we wszystkich ważnych kanałach.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porównaj nas z innymi

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Hivera
    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

    Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

    Pomoż swoim agentom w szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów dzięki naszej skrzynce odbiorczej o wielu funkcjach i przystępnych cenach.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    LiveAgent to potężna alternatywa dla Qonvo. Zapewnia świetny system zgłoszeń i obsługuje większość ważnych kanałów komunikacji.

    Szukasz alternatywy dla Qonvo?

    Odkryj LiveAgent - kompleksowe oprogramowanie do zarządzania klientami i wsparcia. Nagrody, integracje, cennik i wiele więcej. Rozpocznij darmową próbę już teraz!

    Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

    Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla obsługi klienta, integracje, wsparcie 24/7 i darmowy plan. Zadowoleni klienci to najlepsza rekomendacja.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x