Odkryj LiveAgent — oprogramowanie do obsługi klienta z wieloma funkcjami, które mogą obejmować wiele kanałów komunikacji i media społecznościowe. Pozostań w kontakcie z klientami za pomocą e-maila, czatu na żywo, call center, portalu klienta, Vibera, WhatsApp i mediów społecznościowych. Dowiedz się więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 30-dniowy okres próbny.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
Dixa
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń
|
Dixa oferuje obsługę zgłoszeń
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
Dixa oferuje czat na żywo.
|
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
Dixa oferuje Call Center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
Dixa nie oferuje portalu samoobsługowego.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
|
Dixa oferuje integrację z Facebookiem.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
Dixa nie oferuje integracji z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
Dixa nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
|
Dixa nie oferuje integracji z Viberem.
|
WhatsApp
Integracja WhatsApp z działem pomocy technicznej pozwala użytkownikom odpowiadać na dowolne wiadomości WhatsApp w ramach wielokanałowego systemu sprzedaży biletów i traktować je tak samo, jak każde inne zgłoszenie do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację z WhatsApp.
|
Dixa oferuje integrację z WhatsApp.
|
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
Dixa nie oferuje bazy wiedzy.
|
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum klientów.
|
Dixa nie oferuje forum klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
Dixa oferuje automatyzację i reguły.
|
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
Dixa oferuje funkcje API.
|
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
Dixa oferuje funkcje IVR.
|
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
|
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
|
Dixa nie oferuje rozmów wideo.
|
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
|
Dixa oferuje nieograniczoną historię.
|
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
Dixa oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
Dixa oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
Nieograniczone zgłosenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
Dixa oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili.
|
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
Dixa oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
Dixa oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
Wyjątkowa obsługa klienta powinna pochodzić z wielu miejsc dogodnych dla Twoich klientów. Na szczęście możesz obsłużyć wysokiej jakości obsługę klienta z jednego systemu zgłoseniowego. Obsługuj zgłoszenia e-mailowe i połączenia, skonfiguruj swój widżet czatu na żywo i połącz Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp i Viber. Wszystko jest pod jednym dachem, tak jak powinno być, aby Twoi agenci mogli skoncentrować się na większej pomocy bez przełączania się między aplikacjami.
Media społecznościowe stają się lepszymi i szybszymi narzędziami obsługi klienta dla agentów wsparcia. Dlatego integracje Facebook i Facebook Messenger są wbudowane w LiveAgent, dzięki czemu możesz po prostu połączyć swoje konto. To samo dotyczy Twittera i Instagram. Korzystaj z mediów społecznościowych za pośrednictwem przyjaznego dla użytkownika systemu zgłoszeń, zarządzaj swoimi postami, odpowiadaj na komentarze i po prostu rób więcej z jednego miejsca.
Szybsze rozwiązywanie problemów klientów dzięki odpowiedniemu rozwiązaniu obsługi klienta. Uzyskaj niesamowite opinie klientów dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynek. Czat na żywo to jedno z najlepszych narzędzi obsługi klienta, a LiveAgent obsługuje go za pomocą kluczowych funkcji zapewnić płynne działanie. Zapoznaj się z pełną listą funkcji czatu na żywo i zobacz, dlaczego klienci są zadowoleni.
Obsługujemy rozmowy z klientami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby mieć pewność, że w każdej chwili możemy pomóc wszystkim. Zadzwoń do nas dzwonić, porozmawiaj z nami lub wyślij nam e-mail gdy potrzebujesz naszej pomocy w rozwiązaniu problemu lub gdy chcesz dowiedzieć się czegoś nowego o LiveAgent. Możesz również zapoznać się z naszym portalem pomocy technicznej, który jest wypełniony pomocnymi artykułami na temat naszego rozwiązania do obsługi klienta.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Obejrzyj film z wycieczki, aby zobaczyć, co jeszcze może zrobić LiveAgent, lub rozpocznij nasz bezpłatny 30-dniowy okres próbny, aby doświadczyć tego samodzielnie. Możesz również zapoznać się z naszymi przystępnymi planami cenowymi odpowiednimi dla firm o większości wielkości i branż. Dołącz do LiveAgent już dziś i zwiększ wydajność agentów dzięki naszemu rozwiązaniu pomocy technicznej.
Zautomatyzowana obsługa klienta
Oprogramowanie do obsługi klienta oferuje szablony wiadomości e-mail, które można spersonalizować. Automatyzacja przepływu pracy i organizacja kolejki klientów są kluczowe dla skutecznej obsługi klienta. Artykuły z bazy wiedzy ułatwiają klientom znalezienie potrzebnych informacji. LiveAgent to platforma, która oferuje wszystkie te funkcje i wiele więcej.
Recenzje oprogramowania IVR (menu głosowego)
Oprogramowanie IVR może zwiększyć efektywność i poprawić doświadczenie klienta poprzez szybszy dostęp do informacji i redukcję kosztów operacyjnych. Jednak może być trudne w obsłudze i generować negatywne doświadczenia klientów. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania IVR, które oferują różne funkcje i możliwości, takie jak lokalny IVR i IVR w chmurze.
Infobip to wszechstronne oprogramowanie do automatyzacji procesów i zarządzania centrum kontaktowym, z wysoką konfigurowalnością i łatwością użycia. Oferuje funkcję IVR, która jest przydatna zarówno dla dużych, jak i małych firm. Konfiguracja może być nieco uciążliwa, ale interfejs użytkownika jest intuicyjny. Oprogramowanie pozwala na tworzenie skomplikowanych i spersonalizowanych przepływów.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team