Szukaszalternatywy dla Dixy?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Dixy na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Odkryj LiveAgent — oprogramowanie do obsługi klienta z wieloma funkcjami, które mogą obejmować wiele kanałów komunikacji i media społecznościowe. Pozostań w kontakcie z klientami za pomocą e-maila, czatu na żywo, call center, portalu klienta, Vibera i mediów społecznościowych. Dowiedz się więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Dixa vs LiveAgent w skrócie

Dixa
Funkcje Liveagent
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń
Dixa oferuje obsługę zgłoszeń
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
Dixa oferuje czat na żywo.
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
Dixa oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
Dixa nie oferuje portalu samoobsługowego.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
Dixa oferuje integrację z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
Dixa nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
Dixa nie oferuje integracji z Instagramem.
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
Dixa nie oferuje integracji z Viberem.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
Dixa nie oferuje bazy wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
Dixa nie oferuje forum klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
Dixa oferuje automatyzację i reguły.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
Dixa oferuje funkcje API.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
Dixa oferuje funkcje IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
Dixa nie oferuje rozmów wideo.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
Dixa oferuje nieograniczoną historię.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Dixa oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
Dixa oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
Nieograniczone zgłosenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
Dixa oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/maili.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
Dixa oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
Dixa oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Obsługuj interakcję z klientem za pośrednictwem większej liczby kanałów

Wyjątkowa obsługa klienta powinna pochodzić z wielu miejsc dogodnych dla Twoich klientów. Na szczęście możesz obsłużyć wysokiej jakości obsługę klienta z jednego systemu zgłoseniowego. Obsługuj zgłoszenia e-mailowe i połączenia, skonfiguruj swój widżet czatu na żywo i połącz Facebook , Twitter, Instagram, i Viber. Wszystko jest pod jednym dachem, tak jak powinno być, aby Twoi agenci mogli skoncentrować się na większej pomocy bez przełączania się między aplikacjami.

Dedykowane narzędzie do obsługi klienta, które załatwia wszystko

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zapewnij satysfakcję użytkownikom za pośrednictwem większej liczby mediów społecznościowych

Media społecznościowe stają się lepszymi i szybszymi narzędziami obsługi klienta dla agentów wsparcia. Dlatego integracje  Facebook i Facebook Messenger są wbudowane w LiveAgent, dzięki czemu możesz po prostu połączyć swoje konto. To samo dotyczy Twittera i Instagram. Korzystaj z mediów społecznościowych za pośrednictwem przyjaznego dla użytkownika systemu zgłoszeń, zarządzaj swoimi postami, odpowiadaj na komentarze i po prostu rób więcej z jednego miejsca.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Zarządzanie zgłoszeniami w mediach społecznościowych w jednym interfejsie

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Czat w czasie rzeczywistym z intuicyjnymi funkcjami ​

Szybsze rozwiązywanie problemów klientów dzięki odpowiedniemu rozwiązaniu obsługi klienta. Uzyskaj niesamowite opinie klientów dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynek. Czat na żywo to jedno z najlepszych narzędzi obsługi klienta, a LiveAgent obsługuje go za pomocą kluczowych funkcji zapewnić płynne działanie. Zapoznaj się z pełną listą funkcji czatu na żywo i zobacz, dlaczego klienci są zadowoleni.

Rozstrzygaj zapytania klientów szybciej dzięki naszemu czatowi na żywo

Uzyskaj niesamowitą obsługę klienta od naszego zespołu wsparcia

Obsługujemy rozmowy z klientami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby mieć pewność, że w każdej chwili możemy pomóc wszystkim. Zadzwoń do nas, porozmawiaj z nami lub wyślij nam e-mailgdy potrzebujesz naszej pomocy w rozwiązaniu problemu lub gdy chcesz dowiedzieć się czegoś nowego o LiveAgent. Możesz również zapoznać się z naszym portalem pomocy technicznej, który jest wypełniony pomocnymi artykułami na temat naszego rozwiązania do obsługi klienta.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Save more with LiveAgent

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gotowy do wypróbowania LiveAgenta?

Obejrzyj film z wycieczki, aby zobaczyć, co jeszcze może zrobić LiveAgent, lub rozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny, aby doświadczyć tego samodzielnie. Możesz również zapoznać się z naszymi przystępnymi planami cenowymi odpowiednimi dla firm o większości wielkości i branż. Dołącz do LiveAgent już dziś i zwiększ wydajność agentów dzięki naszemu rozwiązaniu pomocy technicznej.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

Jakie są alternatywy dla Dixy?

Istnieje wiele opcji, jeśli chodzi o alternatywy Dixa, a LiveAgent jest jedną z nich. Oferuje wielokanałowy system sprzedaży biletów, który obsługuje każdy ważny kanał klienta, którego potrzebuje nowoczesny dział pomocy, aby lepiej dotrzeć do swoich klientów.

Co sprawia, że LiveAgent jest dobrą alternatywą dla Dixy?

LiveAgent przoduje w sprzedaży biletów wielokanałowych. Obejmuje e-maile, czat na żywo, rozmowy telefoniczne, portal klienta i media społecznościowe - Facebook, Instagram i Twitter. Możesz także podłączyć Viber.

Jakie korzyści daje alternatywny program Dixa LiveAgent?

LiveAgent oferuje więcej kanałów komunikacji za lepszą cenę, dzięki czemu nie musisz rujnować swojego budżetu.

Related Articles to Alternatywa dla Dixa
Przełącz się na świetne oprogramowanie do czatu na żywo z wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń. Popraw swoje biuro pomocy dzięki poczcie e-mail, mediom społecznościowym i nie tylko.

Alternatywa dla Userlike - LiveAgent

LiveAgent to narzędzie do komunikacji z klientami, które pomaga w szybszym i dokładniejszym wsparciu. W skrócie, LiveAgent jest najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo, które poprawia produktywność biznesu internetowego i zadowala klientów. Wiele osób poleca używanie LiveAgenta, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność. Z LiveAgenta korzysta wiele firm od wielu lat i uważają je za niezawodne i opłacalne rozwiązanie.

Szukasz alternatywy dla ConnectWise? Odkryj wspaniały system obsługi zgłoszeń LiveAgent, wspierany przez niesamowite funkcje i integracje.

Szukasz alternatywy dla ConnectWise?

LiveAgent to pionierskie oprogramowanie oferujące funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Obsługuje ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie, co czyni go najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem w dziedzinie pomocy technicznej. LiveAgent umożliwia zwiększenie wartości klienta, poprawę satysfakcji i zdobycie większych przychodów poprzez tworzenie niezapomnianych wrażeń klientów.

Poszukujesz właściwej alternatywy do osTicket? Porównaj LiveAgent z osTicket i zamów lepsze oprogramowanie do obsługi klienta już dzisiaj.

Poszukujesz alternatywy do osTicket?

Klienci polecają LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji, które pozwala na szybką i skuteczną obsługę klienta. Produkt ten jest znacznie lepszy od innych rozwiązań, oferuje wartość dodaną oraz przyspiesza czas odpowiedzi. LiveAgent umożliwia kategoryzowanie zgłoszeń i śledzenie statystyk potrzeb klientów. Korzystając z tego narzędzia, firmy zwiększają satysfakcję klientów oraz swoją sprzedaż.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla SysAid. Dowiedz się więcej o naszym biurze pomocy i rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Alternatywa dla SysAid - LiveAgent

LiveAgent to doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, które pomaga usprawnić proces obsługi. Zadowolenie klientów wzrasta, a czas odpowiedzi skraca się o 60%. Narzędzie zapewnia lepsze, szybsze i dokładniejsze wsparcie. LiveAgent jest niezawodne, niedrogie i świetnym wyborem dla każdego biznesu internetowego.

LiveAgent oferuje pomoc poprzez e-mail, live chat, social media, call center i bazę wiedzy. LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy.

Szukasz alternatywy dla Pure Chat?

LiveAgent jest opłacalnym rozwiązaniem dla help desk, które oferuje ponad 175 funkcji pomocy technicznej, najszybszy czat na żywo na rynku oraz zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję. Firma jest świetną alternatywą dla Pure Chat i zapewnia łatwy dostęp do różnych kanałów komunikacji dzięki niezawodnemu systemowi obsługi zgłoszeń.

Szukasz lepszej alternatywy do LivePerson? Zastanów się nad LiveAgent, nagradzanym wielokanałowym oprogramowaniem helpdesk.

Poszukujesz lepszej alternatywy do LivePerson?

Firma oferuje szybki i skuteczny czat na żywo, który pozwoli na lepszą obsługę klienta oraz zwiększenie sprzedaży i pozyskiwania leadów. Wideo prezentuje działanie czatu zarówno z perspektywy klienta, jak i agenta, co pozwala na porównanie z konkurencją.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo