Co to są aplikacje do czatowania?
Aplikacja do czatowania umożliwia komunikowanie się z klientami za pośrednictwem czatu. Umożliwia wysyłanie i odbieranie wiadomości. Aplikacja do czatowania ułatwia i przyspiesza łączenie się ze wszystkimi, a także jest łatwa w użyciu. Istnieje wiele rodzajów aplikacji do czatowania, a każda z nich ma swój własny format, wygląd i funkcje.
LiveAgent oferuje wspaniałe narzędzie – czat na żywo. Rozmawiaj ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym!

Frequently asked questions
Co to są aplikacje do czatowania?
Aplikacje do czatu pozwalają pozostać w kontakcie z innymi osobami, które mogą korzystać z aplikacji nawet na drugim końcu świata. W obsłudze klienta takie aplikacje są jednym z najważniejszych kanałów komunikacji.
Jak działa aplikacja do czatowania?
Aplikacje czatu zwykle działają w scentralizowanych sieciach obsługiwanych przez serwery operatorów platform w przeciwieństwie do protokołów peer-to-peer, takich jak XMPP. Dzięki temu dwie osoby mogą rozmawiać ze sobą w czasie rzeczywistym.
Czy są dostępne bezpłatne aplikacje do czatowania?
Oczywiście. Na rynku dostępnych jest wiele bezpłatnych aplikacji do czatu. Znajdują zastosowanie zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i np. W obsłudze klienta. Przykładem takiej aplikacji jest Messenger, którego działanie można zsynchronizować z oprogramowaniem LiveAgent.
Expert note
Aplikacje czatu to niezbędne narzędzie w obsłudze klienta, umożliwiające pozostanie w kontakcie z innymi osobami w czasie rzeczywistym.

Oprogramowanie obsługi zgłoszeń
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.
Funkcja załączników w narzędziu LiveAgent pozwala na łatwe dodawanie plików do zgłoszeń, czatów, formularzy i artykułów. Obsługiwane są wszystkie typy plików, ale można ograniczyć ich typy i rozmiary w ustawieniach. LiveAgent umożliwia przeciąganie i upuszczanie plików oraz korzystanie z funkcji przeciągnij i upuść. Wszystko to ułatwia komunikację i przepływ pracy.
Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Klienci narzekają na słabą obsługę, brak przejrzystości i frustrację, która może prowadzić do zmiany dostawcy usług. Według Dimensional Research i American Express, konieczność wielokrotnego wyjaśniania problemu jest oznaką złej obsługi klienta, a 72% konsumentów oczekuje, że agent będzie znał ich historię. LiveAgent proponuje oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które rozwiązuje te problemy.
LiveAgent to zaawansowane narzędzie do obsługi klienta, oferujące wiele możliwości komunikacji, w tym czat wewnętrzny i centrę telefoniczną wychodzącą. Platforma umożliwia otrzymywanie zgłoszeń w różnych kanałach komunikacji oraz korzystanie z reguł automatyzacji i integracji. LiveAgent oferuje również bezpłatne wersje próbne dla firm.