Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Narzędzie do czatu

Co to jest narzędzie do czatu?

Narzędzia czatu są często oparte na przeglądarce i umożliwiają użytkownikom rozpoczęcie czatu z innymi użytkownikami w czasie rzeczywistym. Umożliwia także użytkownikom przesyłanie wiadomości tekstowych, obrazów, filmów i hiperłączy. Zaawansowane narzędzia do czatu w witrynie umożliwiają użytkownikom udostępnianie ekranów, a nawet połączeń głosowych i wideo.

Jak możesz korzystać z narzędzia do czatu?

Mnóstwo firm korzysta z narzędzi do czatu na żywo w swoich witrynach internetowych, aby stać się bardziej dostępnymi dla klientów. Dodając widżet czatu do swojej witryny, Twoja firma będzie mogła otrzymywać informacje zwrotne i pytania od odwiedzających witrynę i klientów.

LiveAgent-chat tool

Dlaczego warto skorzystać z narzędzia do czatu na żywo?

Wykorzystanie takiego narzędzia jest najbardziej opłacalnym sposobem przekształcenia osoby odwiedzającej witrynę w płacącego klienta. Odpowiadając na czas na pytania potencjalnego klienta, znacznie zmniejszasz szansę na przejście na konkurencję. Poza tym jest to łatwy i skuteczny sposób kontaktowania się z ludźmi na całym świecie. Twoi klienci mogą znajdować się w zupełnie innej części świata i łatwo się z Tobą skontaktować.

Jakie inne funkcje mają narzędzia do czatu w witrynie?

Oprócz przesyłania wiadomości tekstowych, obrazów, filmów i linków narzędzie zapewnia użytkownikom wiele funkcji. Zaawansowane narzędzia do czatu na żywo dostępne w oprogramowaniu do obsługi klienta umożliwiają użytkownikom korzystanie z formularzy przed czatem, formularzy offline, proaktywnych zaproszeń do czatu , a nawet śledzenie odwiedzających witrynę.

Wykorzystanie tych zaawansowanych funkcji umożliwia agentom zbieranie dodatkowych informacji od odwiedzających witrynę, co pomaga agentom skuteczniej odpowiadać na zapytania klientów.

Funkcje czatu na żywo LiveAgent:

  • Bieżący adres URL odwiedzającego czat na żywo
  • Dokowanie okna czatu
  • Maksymalna długość kolejki
  • Proaktywne zaproszenia do czatu
  • Wbudowane śledzenie czatu
  • Widok pisania w czasie rzeczywistym
  • Dystrybucja czatu
  • Wewnętrzny czat
  • Historia czatu
  • Odwiedzający online
  • Omówienie czatu

Jak stworzyć narzędzie do czatu?

Aby dodać narzędzie do czatu do swojej witryny, musisz użyć oprogramowania do czatu na żywo. LiveAgent obejmuje również czat na żywo. Po prostu utwórz konto i zapoznaj się z przewodnikiem dla początkujących. Po zapoznaniu się z oprogramowaniem po prostu dostosuj swój własny przycisk czatu.

Przeczytaj szczegółowy przewodnik dotyczący tworzenia przycisku czatu na żywo w LiveAgent.

Co to jest oprogramowanie do czatu na żywo?

Oprogramowanie do czatu na żywo, takie jak LiveAgent, jest często częścią większego rozwiązania pomocy technicznej , z którego korzystają zespoły obsługi klienta. Oprogramowanie do czatu na żywo umożliwia rozmowę z klientami w czasie rzeczywistym i konwertuje rozmowy na czacie na żywo w bilety, które są przechowywane w uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł Agent na żywo – oprogramowanie do czatu na żywo.

Inne istotne funkcje LiveAgent:

  • Obsługa zgłoszeń
  • Reguły i SLA
  • CRM
  • Gotowe wiadomości i wiadomości predefiniowane
  • Baza wiedzy
  • IVR

Dowiedz się więcej o wszystkich LiveAgent – funkcje.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

FAQ

Co to jest narzędzie do czatu?

Narzędzia czatu to narzędzia umożliwiające rozmowę z klientem, wysyłanie wiadomości tekstowych, zdjęć, filmów i hiperłączy. Bardziej zaawansowane narzędzia do czatu umożliwiają udostępnianie ekranu, rozmowy głosowe i wideo.

Czy LiveAgent zapewnia narzędzie do czatu?

LiveAgent udostępnia narzędzie do czatowania. To jeden z najważniejszych elementów obsługi klienta. Dzięki temu zespół obsługi klienta może łatwo i bezpośrednio komunikować się z klientami. Oprócz wysyłania wiadomości tekstowych zapewnia wiele dodatkowych elementów, takich jak możliwość wysyłania obrazu i wideo czy współdzielenie ekranu, co może być pomocne, gdy potrzebujesz wizualizować coś, aby pomóc klientowi.

Jakie są najlepsze praktyki korzystania z narzędzia do czatu?

Dzięki narzędziu do czatu możesz szybko komunikować się z klientem. Dlatego tak ważne jest, aby czat działał płynnie. Dzięki temu mamy większe szanse, że klient wybierze produkt lub usługę naszej marki. Z funkcji oferowanych przez czat warto skorzystać, gdy problem jest bardziej złożony. Dzięki możliwości przesłania obrazu, wideo czy udostępnienia ekranu może bezpośrednio pokazać klientowi, co ma robić. Ważne jest również to, że klient ma bardzo łatwy dostęp do czatu, dzięki czemu może kontaktować się z zespołem wsparcia z dowolnej podstrony. Należy również pamiętać o personalizacji odpowiedzi i znaczeniu budowania relacji z klientem - a świetnym narzędziem do budowania relacji jest live chat, który działa w czasie rzeczywistym.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.