Czym jest protokół Tel-Link?
Protokoły Tel-link są używane do konfigurowania opcji połączeń online (click-to-call – kliknij, aby połączyć). Za pomocą protokołu tel-link na stronie internetowej tworzony jest link do numeru telefonu, zwykle w postaci łącza tekstowego, przycisku lub obrazu. Klikając ten link, klienci mogą rozpocząć bezpośrednie połączenie telefoniczne z wybranym przez Ciebie numerem telefonu. Większość nowoczesnych przeglądarek internetowych obsługuje automatyczne wykrywanie numerów, więc numery telefonów są automatycznie zamieniane w łącza. Czasami jednak możesz chcieć zrobić to na własną rękę.
Klienci nie muszą pobierać oprogramowania innego niż standardowe wtyczki, takie jak Flash. Eliminuje to obawy dotyczące pobierania szkodliwych narzędzi, takich jak złośliwe aplikacje lub oprogramowanie szpiegowskie. Wiele technologii typu „kliknij, aby połączyć” to usługi internetowe bez klienta, co oznacza, że połączenie odbywa się poza komputerem użytkownika.
Zapewnienie klientom opcji „kliknij, aby połączyć” jest niezwykle istotne, ponieważ umożliwia klientom bezpośrednią komunikację z agentami.
Jak podlinkować numer telefonom?
To proste. Skopiuj poniższy kod do swojej witryny internetowej i zamień numer telefonu w cudzysłowie na własny.
Po zapisaniu zmian w witrynie powinien pojawić się link do numeru telefonu. Gdy klienci klikną łącze, zostanie nawiązana komunikacja telefoniczna między nimi a Twoim agentem .
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swój biznes?
Umieszczenie linku telefonicznego na swojej stronie internetowej to świetny początek do pozyskania lojalnych klientów. Jeśli jednak chcesz stworzyć wydajną i efektywną obsługę klienta, aby zwiększyć swoje przychody i zyskać przewagę nad konkurencją, wypróbuj rozwiązanie help desk . Najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej obejmuje e-maile, połączenia, czat na żywo, fora, bazę wiedzy, zapytania klientów w mediach społecznościowych i nie tylko!
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, sprawdź teraz LiveAgent – funkcje .
Try out LiveAgent for FREE
LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.
Expert note
Protokół Tel-link to szybki i wygodny sposób umożliwiający klientom nawiązanie bezpośredniego połączenia z firmą poprzez kliknięcie linku na stronie internetowej.

LiveAgent to oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje różne funkcje, takie jak przycisk "Rozwiąż", który nadaje priorytet zgłoszeniom według ich priorytetu i umowie SLA, dokowanie okna czatu, oddzwonienie w obsłudze klienta i galerię formularzy kontaktowych. Te funkcje pomagają w zarządzaniu czasem, poprawieniu wyników i szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów, zwiększają satysfakcję użytkowników i redukują liczbę porzuconych połączeń.
This text discusses the importance of customer service software, managing customer inquiries efficiently, and proper communication with customers through various channels such as emails, chats, and calls. It emphasizes the significance of using a knowledge base or customer portal to reduce the number of inquiries and the role of a call button on a website to allow immediate connections with customers. Additionally, it highlights the value of handling customer inquiries accurately and promptly to improve customer experience and loyalty.
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
LiveAgent to zaawansowane narzędzie do obsługi klienta, oferujące wiele możliwości komunikacji, w tym czat wewnętrzny i centrę telefoniczną wychodzącą. Platforma umożliwia otrzymywanie zgłoszeń w różnych kanałach komunikacji oraz korzystanie z reguł automatyzacji i integracji. LiveAgent oferuje również bezpłatne wersje próbne dla firm.