Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?

Masz dość przerywania połączeń, długich kolejek i frustracji klientów? Popraw jakość swoich usług już dziś, wdrażając oprogramowanie telefoniczne!

Oprogramowanie telefonu zapewnia, że wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące są rejestrowane, nagrywane i kierowane do odpowiednich agentów z zespołu obsługi klienta.

Zaintrygowany? Powinieneś być! Zapomnij o centrach obsługi telefonicznej, oprogramowanie do telefonii to przyszłość.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Professional built-in call center software

Co to jest oprogramowanie telefoniczne?

Oprogramowanie telefoniczne, znane również jako protokół Voice over Internet Protocol (VoIP), wykorzystuje urządzenia z dostępem do Internetu do wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych.

Termin oprogramowanie telefoniczne jest często używany zamiennie z oprogramowaniem call center, ponieważ oba rozwiązania działają przy użyciu tej samej technologii VoIP, która ułatwia prowadzenie rozmów poprzez konwersję głosów na sygnały cyfrowe, które są kompresowane i przesyłane przez Internet.  

Zwykle firmy korzystają z oprogramowania telefonicznego, ponieważ umożliwia im wykonywanie połączeń regionalnych i międzynarodowych bez płacenia wielkich kwot firmom telekomunikacyjnym. Zaintrygowany? Sprawdź naszych partnerów VoIP.

Dlaczego firmy używają oprogramowania telefonicznego?

money icon

Tańsze rozwiązanie

Wykonuj i odbieraj międzynarodowe i regionalne połączenia telefoniczne za rozsądną stawkę. Wszystko, co musisz zrobić, to zapłacić lokalną miesięczną opłatę abonamentową. Bez dodatkowych ukrytych opłat. 

Mobile phone chatting apps

Bez dodatkowego sprzętu

Uwolnij się od ciągłego przywiązania do telefonu stacjonarnego. Dzięki oprogramowaniu do telefonii wszystko, czego potrzebujesz, to połączenie internetowe, aby wykonywać i odbierać połączenia. Zrób to na swoim smartfonie, laptopie, komputerze stacjonarnym, tablecie – gdziekolwiek chcesz!

Tall building on the left and small house on the right side

Idealne do pracy zdalnej

Ponieważ agenci mogą używać oprogramowania telefonu na praktycznie każdym urządzeniu z połączeniem internetowym, oprogramowanie to jest idealne dla zdalnych zespołów lub agentów pracujących z domu.

customer feedback satisfaction rewards

Bardziej niezawodne

Oprogramowanie telefoniczne zapewnia lepszą obsługę klienta dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak nagrywanie rozmów, opcje oddzwaniania, rejestrowanie połączeń i nie tylko.

Funkcje oprogramowania telefonicznego LiveAgent

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Inteligentne przekierowywanie połączeń

LiveAgent przekierowuje połączenia przychodzące do odpowiednich działów i agentów w sposób losowy lub priorytetowy.

Połączenia są kierowane tylko do agentów, którzy są aktualnie online i mogą odbierać połączenia.

IVR i opcje oddzwaniania

LiveAgent umożliwia tworzenie niestandardowego menu IVR, które zawiera opcję oddzwonienia.

Możesz albo nagrać własne wiadomości IVR bezpośrednio w LiveAgent, albo przesłać ogólne, gotowe powitania IVR i komunikaty menu.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Połączenia wewnętrzne między współpracownikami

LiveAgent obsługuje bezpłatne połączenia wewnętrzne (i czaty!) Między wszystkimi agentami. Wszystkie połączenia są oparte na przeglądarce i odbywają się w aplikacji. Nie ma potrzeby pobierania żadnego oprogramowania zewnętrznego ani aplikacji innych firm. 

Spersonalizowana usługa połączeń wideo

Chcesz porozmawiać osobiście, ale jest on za daleko? Rozpocznij rozmowę wideo! LiveAgent umożliwia przeniesienie wszystkich połączeń inicjowanych przez przeglądarkę na rozmowy wideo.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Śledzenie połączeń, dzienniki i raporty

Monitoruj liczbę połączeń przychodzących i wychodzących. Sprawdź, który agent odpowiada na większość połączeń, jak długo trwa każde połączenie, i wiele innych wskaźników, które dają Ci wgląd w Twoje statystyki, dzięki czemu możesz poprawić obsługę klienta.

Nieograniczone nagrania rozmów

Oprogramowanie softphone LiveAgent może przechowywać nieograniczoną liczbę nagrań rozmów. Każde połączenie przychodzące i wychodzące, które wykonujesz, będzie nagrywane i przechowywane w LiveAgent.

Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować dostępu do nagrań w celu zapewnienia jakości, szkolenia agentów, przekazania biletów lub w celach prawnych, możesz to zrobić jednym kliknięciem.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Dostęp dla wielu klientów softphone

Oprogramowanie telefoniczne LiveAgent obsługuje wiele urządzeń telefonicznych, w tym:

  1. Zestawy słuchawkowe
  2. Przeglądarki
  3. Aplikacje mobilne
  4. Telefony sprzętowe
  5. Telefony programowe softphone

Aplikacja mobilna LiveAgent

Stworzyliśmy natywną aplikację dla systemu Android i iOS, która bezproblemowo integruje się z Twoim klientem internetowym.

Zacznij świadczyć obsługę klienta z dowolnego miejsca dzięki oprogramowaniu do telefonu przenośnego

LiveAgent logo on phone screen

Dlaczego oprogramowanie softphone LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie?

LiveAgent Login

Łatwa w użyciu technologia oparta na chmurze

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania personelu IT.

Definition of customer engagement

Uniwersalna platforma wielokanałowa

Oprogramowanie softphone jest tylko częścią bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie zgłoszeniami, emailami, czatami, połączeniami i wiadomościami w mediach społecznościowych.

get inspired

Zaufało nam ponad 21 000 firm

LiveAgent pomaga firmom zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta od 2004 roku. Dołącz do rodziny LiveAgent i dowiedz się, dlaczego zajmujemy pierwsze miejsce w kategorii oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm. 

Multilingual support in LiveAgent

Wielojęzyczne oprogramowanie

Nasze oprogramowanie jest używane na całym świecie i zapewnia pełne lub częściowe wsparcie wielojęzyczne. Oferuje ponad 40 języków i pozwala w pełni znaki diakrytyczne w aplikacji.

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, emailami i innymi narzędziami do komunikacji?

Już nie musisz! LiveAgent to unikalne oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji w jednym rozwiązaniu z przystępnymi cenami. Nie płać dodatkowych opłat. Porównaj nasze rozwiązanie wielokanałowe z innymi dostawcami na rynku.

Upset man-illustration

Co mówią o nas nasi klienci?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty płatniczej
Artykuły powiązane zOprogramowanie telefoniczne
Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, które oferuje pomoc klientom. LiveAgent zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

"Learn how to effectively market your business by leveraging social media platforms and targeting your audience with compelling content."

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

Wsparcie w aplikacji zapewnia przycisk pomocy umieszczony w aplikacji. Aby uzyskać dalszą pomoc, kontaktujemy się z agentem pomocy technicznej i tworzone jest zgłoszenie.

Wsparcie w aplikacji

Wsparcie w aplikacji to kluczowy element udanego biznesu, który pomaga klientom rozwiązać problemy bez wychodzenia z aplikacji. Oferuje przycisk pomocy i kontakt z zespołem obsługi.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo