Co to są przyciski połączeń?
Przycisk połączenia to przycisk typu „kliknij, aby połączyć”, który umożliwia odwiedzającym witrynę telefonowanie do Twojej firmy. Gdy klikną przycisk połączenia, ich komputer lub telefon automatycznie wykona połączenie.
Dlaczego przyciski wywołania są ważne?
Dodanie przycisków połączeń do Twojej witryny to doskonała taktyka na zmniejszenie wysiłku klienta. Zamiast zapisywać lub ręcznie wprowadzać numer telefonu, klienci mogą po prostu kliknąć i zadzwonić. Ale dlaczego to takie ważne? Cóż, zmniejszenie wysiłku klienta to pewny sposób na zwiększenie zadowolenia klienta, poprawia doświadczenia z Twoją firmą i nawiązuje dobre relacje, które mogą prowadzić do zwiększenia sprzedaży i ponownego prowadzenia działalności. Co więcej, pozytywne doświadczenia klientów mogą prowadzić do pozytywnych rekomendacji z ust do ust, przynosząc jeszcze więcej nowych klientów.
Jakie rodzaje przycisków wywołania oferuje LiveAgent?
LiveAgent daje dwie opcje. Możesz wybrać z galerii gotowych przycisków połączeń lub utworzyć przycisk niestandardowy, używając obrazu lub własnego kodu HTML.
Gotowe przyciski wywołania mają różne opcje wyrównania, w tym boczne, narożne lub wbudowane. Po wybraniu przycisku możesz dostosować jego kolor tła, tekst, indeks Z, animację i położenie. LiveAgent umożliwia również podgląd i testowanie każdego przycisku przed wdrożeniem go na swojej stronie internetowej.
Jak działa przycisk połączenia?
Przycisk połączenia umożliwia nawiązanie:
- Połączenia z komputera do komputera
- Połączenia z telefonu komórkowego do komputera
Niezależnie od tego, czy klient kliknie przycisk połączenia na swoim komputerze czy telefonie komórkowym, komputer rozpocznie połączenie w przeglądarce. Twoi pracownicy pomocy technicznej będą mogli odebrać połączenie bezpośrednio w swoim oprogramowaniu centrum obsługi LiveAgent.
Pamiętaj, że przed wykonaniem połączenia urządzenie, z którego korzystasz, może poprosić o pozwolenie na korzystanie z mikrofonu.
Jak tworzyć i wdrażać przyciski wywołania
- Zaloguj się do LiveAgent.
- Kliknij Konfiguracja (ikona koła zębatego).
- Kliknij Zadzwoń.
- Kliknij Przyciski.
- Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz.
6. Przejrzyj galerię i wybierz wybrany przycisk, klikając go.
7. Nadaj swojemu przyciskowi nazwę.
8. Wybierz dział, do którego chcesz przekierować połączenia wykonywane za pomocą tego przycisku.
9. Zaznacz pole Nagrywaj połączenia, jeśli chcesz nagrywać wszystkie połączenia wykonywane za pomocą tego przycisku.
10. Wybierz język, w którym chcesz wyświetlać przycisk połączenia.
11. Zaznacz pole wyboru Aktywny.
12. W panelu Ustawienia po lewej stronie kliknij przycisk i dostosuj animację, kolory, położenie, tekst, wygląd urządzenia mobilnego i wygląd kursora zgodnie z własnymi upodobaniami.
13. Ponownie przejdź do panelu Ustawienia po lewej stronie, kliknij okno Zadzwoń i dostosuj je zgodnie z własnymi upodobaniami. Nie zapomnij kliknąć Zapisz.
14.Kliknij na Integracja i skopiuj fragment kodu.
15. Umieść kod przed tagiem </body> w kodzie witryny lub poproś administratora, aby zrobił to za Ciebie.
Uwaga: po umieszczeniu kodu w witrynie możesz zmienić projekt przycisku połączenia i sposób jego działania bez modyfikowania kodu na swojej stronie.
Tworzenie niestandardowych przycisków połączeń
Aby utworzyć niestandardowy przycisk wywołania, musisz przesłać niestandardowy obraz lub zmodyfikować istniejący kod HTML.
- Zaloguj się do LiveAgent.
- Kliknij Konfiguracja (ikona koła zębatego).
- Kliknij Zadzwoń.
- Kliknij Przyciski.
- Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz.
- Kliknij Niestandardowe
- Wybierz „z obrazu” lub „pisząc własny kod HTML”.
- Jeśli zdecydujesz się napisać własny kod HTML, kliknij przycisk w panelu ustawień po lewej stronie.
- Zmień HTML i CSS
10. Wyświetl podgląd i przetestuj przycisk, a jeśli jesteś zadowolony, kliknij Zapisz.
11. Kliknij Integracja i skopiuj fragment kodu.
12. Umieść kod przed tagiem </body> w kodzie witryny lub poproś administratora, aby zrobił to za Ciebie.
Zalety przycisków wywołania
Umieszczenie przycisku połączenia na swojej stronie internetowej może być bardzo korzystne zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów.
Mniejszy wysiłek klienta i większa wygoda
Posiadanie zintegrowanego przycisku połączenia w Twojej witrynie gwarantuje, że Twoi klienci nie będą musieli nękać Twojej witryny ani wyszukiwać Twojego numeru telefonu w Google. Może się wydawać, że wyszukiwanie numeru telefonu to nic wielkiego. Kiedy jednak spieszysz się i musisz skontaktować się z firmą, czy chcesz tracić czas na szukanie jej danych kontaktowych? Gdyby był łatwo dostępny na ich stronie i mógłbyś po prostu kliknąć przycisk, aby zainicjować połączenie, czy nie byłbyś wdzięczny za to, jak bezproblemowe i wygodne jest? Wiem, że nienawidzę, gdy przeglądam przez telefon komórkowy witrynę firmową i nie ma zintegrowanego przycisku połączenia.
Ready to improve customer satisfaction?
Try placing a call button on your site for free!
Lepsze doświadczenie klienta
Tworząc przycisk połączenia, wyświadczasz swoim klientom małą przysługę i pokazujesz, że cenisz ich czas. Nie tylko poprawi to ich postrzeganie Twojej firmy, ale także poprawi ich obsługę klienta. Jak już wiesz, zadowoleni klienci to podstawa każdej firmy. Zasadniczo to one utrzymują firmy na powierzchni. Zadowolony klient prawdopodobnie dokona powtarzających się zakupów, wyda więcej i pozostanie lojalny wobec Twojej marki .
Możliwość rzecznictwa
Zadowoleni klienci chętnie dzielą się również swoimi pozytywnymi doświadczeniami z innymi. Tworząc bezproblemowe doświadczenie, możesz mieć pewność, że jeśli Twoja firma pojawi się w przyszłych rozmowach ze znajomymi, współpracownikami lub rodziną, zapamiętają oni swoje pozytywne doświadczenia i polecili Twoją firmę. Ten rodzaj promowania marki jest bezcenny, ponieważ większość konsumentów ufa przede wszystkim rekomendacjom znajomych. Te pozytywne rekomendacje prowadzą do większej liczby nowych i powtarzających się transakcji, co skutkuje większą sprzedażą i przychodami. Dopóki utrzymujesz zadowolenie klientów, możesz powtarzać tę pętlę i cieszyć się większym zaangażowaniem klientów i wzrostem przychodów.
Zasoby bazy wiedzy
Aby dowiedzieć się więcej o przyciskach połączeń lub tematach pokrewnych, zapoznaj się z naszą bazą wiedzy, słownikiem, artykułami akademickimi, filmami wideo lub wpisami na blogu.
- Konfiguracja przycisku połączenia
- Korzystanie z call center LiveAgent z klientami i aplikacjami softphone
- Jak rozpocząć połączenie z LiveAgent
- Obsługiwani dostawcy VoIP
- Nielimitowane nagrania rozmów
Chcesz umieścić przycisk połączenia w swojej witrynie?
Dowiedz się, jak łatwo jest zapewnić bezproblemowe wsparcie za pomocą LiveAgent. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Karta kredytowa nie jest wymagana.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to są przyciski wywołania?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Przycisk połączenia to przycisk typu “kliknij, aby połączyć”, który umożliwia odwiedzającym witrynę telefonowanie do Twojej firmy. Po kliknięciu przycisku połączenia ich komputer lub telefon automatycznie wybierze Twój numer.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie typy przycisków połączeń oferuje LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent oferuje dwie opcje. Możesz wybrać z galerii gotowych przycisków połączeń lub utworzyć niestandardowy przycisk za pomocą obrazu lub własnego kodu HTML. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak działa przycisk połączenia?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Przycisk połączenia umożliwia nawiązanie: Połączenia z komputera na komputer Połączenia z telefonu komórkowego na komputer Niezależnie od tego, czy klient kliknie przycisk połączenia na swoim komputerze czy telefonie komórkowym, komputer rozpocznie połączenie w przeglądarce. Twoi agenci wsparcia będą mogli odebrać połączenie bezpośrednio w LiveAgent. ” } }] }This text discusses the importance of customer service software, managing customer inquiries efficiently, and proper communication with customers through various channels such as emails, chats, and calls. It emphasizes the significance of using a knowledge base or customer portal to reduce the number of inquiries and the role of a call button on a website to allow immediate connections with customers. Additionally, it highlights the value of handling customer inquiries accurately and promptly to improve customer experience and loyalty.
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.
The article discusses various tactics for improving customer service through live chat. Suggestions include paying attention to grammar, utilizing automatic translation, sending dynamic chat invitations, analyzing website activity, directing chats to appropriate agents, placing chat buttons prominently, customizing chat windows, and ensuring prompt resolution of issues. The article emphasizes the importance of fast and effective communication with customers, and highlights LiveAgent as a software solution that consolidates multiple communication channels into one interface.