Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Transfer nadzorowany

Co to jest transfer nadzorowany?

W terminologii telekomunikacyjnej przekaz nadzorowany oznacza, że połączenie może zostać przekazane do innego użytkownika, który jest w stanie odebrać połączenie. W LiveAgent transfer nadzorowany czeka, aż zostanie odebrany, odrzucony lub po prostu bez odpowiedzi. Następnie połączenie jest przekazywane do drugiego agenta.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest transfer nadzorowany?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Przekaz nadzorowany to taki, który podczas połączeń przychodzących oczekuje na zakończenie połączenia, dopóki nie zostanie odebrane, odrzucone lub nieodebrane przez innego agenta. Twoi agenci nie muszą zmuszać klientów do niepotrzebnego czekania. Dzwoniący zostaje zawieszony, a połączenie z agentem zostaje nawiązane. Jeśli agent nie odpowie, połączenie jest zwracane do poprzedniego agenta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak wystawić przelew z opiekunem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jeśli chcesz rozpocząć nadzorowany transfer w trakcie rozmowy z klientem, możesz go rozpocząć wybierając połączenie z innym agentem. Nowe połączenie jest wtedy aktywne, a pierwsze zawieszone.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kto może pomagać lub obsługiwać transfer z opiekunem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Transfer nadzorowany może być obsługiwany przez dowolnego agenta połączonego z LiveAgent. Jest to funkcja, która umożliwia efektywniejszą obsługę klienta i wyższą produktywność.” } }] }

FAQ

Co to jest przelew nadzorowany?

Przekaz nadzorowany to taki, który podczas połączeń przychodzących oczekuje na zakończenie połączenia, dopóki nie zostanie odebrane, odrzucone lub nieodebrane przez innego agenta. Twoi agenci nie muszą zmuszać klientów do niepotrzebnego czekania. Dzwoniący zostaje zawieszony, a połączenie z agentem zostaje nawiązane. Jeśli agent nie odpowie, połączenie jest zwracane do poprzedniego agenta.

Jak dokonać przelewu nadzorowanego?

Jeśli chcesz rozpocząć nadzorowany transfer podczas rozmowy z klientem, możesz go rozpocząć, wybierając połączenie z innym agentem. Nowe połączenie jest wtedy aktywne, a pierwsze zawieszone.

Kto może asystować lub obsługiwać transfer nadzorowany?

Transfer nadzorowany może być obsługiwany przez dowolnego agenta połączonego z LiveAgent. Jest to funkcja, która umożliwia bardziej efektywną obsługę klienta i wyższą produktywność.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.