Co to jest transfer nadzorowany?
W terminologii telekomunikacyjnej przekaz nadzorowany oznacza, że połączenie może zostać przekazane do innego użytkownika, który jest w stanie odebrać połączenie. W LiveAgent transfer nadzorowany czeka, aż zostanie odebrany, odrzucony lub po prostu bez odpowiedzi. Następnie połączenie jest przekazywane do drugiego agenta.
LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.
Zautomatyzowana obsługa klienta
Oprogramowanie do obsługi klienta gromadzi wiele kanałów komunikacji, umożliwiając skuteczne rozwiązywanie problemów z obsługą klienta. Automatyzacja procesów, gotowe wiadomości, szablony e-mail i organizacja kolejki klientów to kluczowe funkcje. Dodatkowo, artykuły z bazy wiedzy i automatyzacja przepływu pracy pomagają w usprawnieniu obsługi klienta.
Umiejętności miękkie w obsłudze klienta
Umiejętności miękkie w obsłudze klienta są kluczowe, a empatia i umiejętności komunikacyjne mogą zmienić trudną sytuację na pozytywną. LiveAgent oferuje narzędzia do skutecznej komunikacji i obsługi klienta.