LiveAgent obecnie oferuje transfery obsługiwane . Transfery z uczestnictwem czekają z zakończeniem połączenia, aż zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta . Oznacza to, że Twoi agenci nie muszą zmuszać klientów do niepotrzebnego czekania na współpracownika. Obsługiwane transfery załatwiają to w znacznie bardziej uprzejmy sposób w porównaniu z transferami na zimno, gdzie Ty ani klient nie wiecie, czy druga osoba odbierze.
W przypadku transferów nadzorowanych dzwoniący jest zawieszany, a następnie nawiązywane jest nowe połączenie z żądanym agentem. Gdy agent odbierze połączenie, pierwsze połączenie jest zamykane. Może to znacznie poprawić zadowolenie klientów i na pewno poczują się docenieni.
Jeśli agent nie odbierze połączenia, połączenie jest zwracane do poprzedniego / pierwotnego agenta.
LiveAgent to narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta. Używają go zarówno małe, jak i duże biznesy, osiągając wzrost zadowolenia klientów i sprzedaży. Jest łatwy w użyciu, oferuje dużą funkcjonalność i możliwość raportowania. LiveAgent jest także opłacalnym rozwiązaniem, które pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które umożliwia tworzenie bogatych profili klientów oraz korzystanie z zasobów wiedzy. Posiada funkcję notatek, które ułatwiają organizowanie zgłoszeń oraz przekazywanie informacji między agentami. Jest uznawane za najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta w 2021 roku. LiveAgent oferuje wiele narzędzi pomocnych dla obsługi klienta, takich jak przekierowywanie połączeń, pola zgłoszeń oraz zarządzanie płatnościami. Można skorzystać z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i umówić się na prezentację.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.
LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.