Zgłoszenia telefoniczne

Co to są zgłoszenia telefoniczne?

Każdy telefon od klienta do helpdesku jest archiwizowany w formie zgłoszenia. Zgłoszenie zawiera informacje o dzwoniącym, agencie i rozmowie między nimi. Przy kolejnym wywołaniu na ten sam temat informacja o tym jest dodawana do poprzedniego zgłoszenia.

Zgłoszenia są ważne dla śledzenia wszystkich działań. W zgłoszenia zamieniane są nie tylko telefony, ale także e-maile i inne środki komunikacji. Pomaga to zachować jedność i porządek między wszystkimi kanałami.

Frequently asked questions

Co to są zgłoszenia telefoniczne?

Rozmowy telefoniczne wykonywane na helpdesk przez klientów są archiwizowane w postaci zgłoszeń. Zawiera informacje o dzwoniącym użytkowniku, agencie prowadzącym sprawę i rozmowie między nimi.

 

Jak korzystać ze zgłoszeń telefonicznych?

Zgłoszenia telefoniczne umożliwiają zbieranie informacji o klientach, zbieranie historii o komunikacji między klientem a firmą. Dzięki temu masz jedność i porządek w komunikacji we wszystkich kanałach.

 

Czy można korzystać ze zgłoszeń telefonicznych przez LiveAgent?

LiveAgent oferuje opcję zgłoszeń telefonicznych. Dzięki oprogramowaniu możesz korzystać z telefonów na wyższym poziomie i tym samym rozwijać poziom obsługi klienta.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.