Zgłoszenia telefoniczne

Co to są zgłoszenia telefoniczne?

Każdy telefon od klienta do helpdesku jest archiwizowany w formie zgłoszenia. Zgłoszenie zawiera informacje o dzwoniącym, agencie i rozmowie między nimi. Przy kolejnym wywołaniu na ten sam temat informacja o tym jest dodawana do poprzedniego zgłoszenia.

Zgłoszenia są ważne dla śledzenia wszystkich działań. W zgłoszenia zamieniane są nie tylko telefony, ale także e-maile i inne środki komunikacji. Pomaga to zachować jedność i porządek między wszystkimi kanałami.

Frequently asked questions

Co to są zgłoszenia telefoniczne?

Rozmowy telefoniczne wykonywane na helpdesk przez klientów są archiwizowane w postaci zgłoszeń. Zawiera informacje o dzwoniącym użytkowniku, agencie prowadzącym sprawę i rozmowie między nimi.

 

Jak korzystać ze zgłoszeń telefonicznych?

Zgłoszenia telefoniczne umożliwiają zbieranie informacji o klientach, zbieranie historii o komunikacji między klientem a firmą. Dzięki temu masz jedność i porządek w komunikacji we wszystkich kanałach.

 

Czy można korzystać ze zgłoszeń telefonicznych przez LiveAgent?

LiveAgent oferuje opcję zgłoszeń telefonicznych. Dzięki oprogramowaniu możesz korzystać z telefonów na wyższym poziomie i tym samym rozwijać poziom obsługi klienta.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.