Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Raport wydajności

Raport wyników to raport dotyczący wyników organizacji, grupy lub osoby. Raporty wydajności są rutynowo tworzone w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy w organizacji lub firmie.

Dlaczego warto tworzyć rutynowe raporty wydajności?

Raporty wydajności mogą pomóc w precyzyjnym wskazaniu obszarów działalności, które wymagają ulepszeń. Znalezienie „maruderów” i obszarów, które można zoptymalizować, jest zawsze świetne, ponieważ daje możliwość:

  • Popraw wydajność swojego agenta
  • Zapewnij dodatkowe szkolenie tym, którzy tego potrzebują
  • Popraw satysfakcję klientów , doświadczenie i sprzedaż
  • Zmień alokację zasobów
  • Wzmocnij kanały wsparcia
  • Znajdź bardziej opłacalne sposoby rozwiązywania problemów
Ranking agentów

Oprócz tego raporty wydajności mogą również przedstawiać obszary Twojej firmy, które kwitną. Jest to ważne, ponieważ:

  • Nie będziesz musiał zmieniać całej strategii biznesowej / wsparcia
  • Będziesz mógł nagradzać tych, którzy osiągnęli lepsze wyniki
  • Osoby osiągające słabe wyniki będą mogły uczyć się od tych, którzy osiągnęli lepsze wyniki
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala nam zapewniać doskonałe wsparcie klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Co robi funkcja raportu wydajności LiveAgent?

Raporty wydajności przedstawiają wydajność agentów pomocy technicznej. Każdy raport wydajności zawiera całkowitą liczbę otwartych czatów , rozpatrzone zgłoszenia, połączenia i nie tylko (patrz poniżej). Raporty skuteczności można wyświetlać w postaci wykresów lub wykresów i posegmentować według dnia, tygodnia, miesiąca, roku, a nawet niestandardowej daty.

Raport wydajności

Dowiedz się, kto jest najbardziej produktywny, kto woli odpowiadać na e-maile niż czaty na żywo i kto zapewnia spójne wyniki w czasie.

Opcje wyświetlania raportu wydajności

Wyniki raportu skuteczności można filtrować według:

  • Czas
  • Dział
  • Agent
  • Tag
Raport-wydajnosci-1
Raport wydajności

Każdy raport skuteczności można również zmodyfikować, aby zaprezentować dodatkowe dane, w tym:

  • Datę
  • Odpowiedzi
  • Średni czas nowej odpowiedzi
  • Średni czas otwartej odpowiedzi
  • Połączenia głosowe
  • Połączenia wychodzące
  • Nieodebrane połączenia
  • Minuty połączeń
  • Wiadomości czatu
  • Czat na żywo
  • Nieodebrane wiadomości czatu
  • Średni czas odebrania wiadomości czatu

  • Średni czas trwania czatu
  • Bez recenzji
  • Bez recenzji%
  • Oceny pozytywne
  • Oceny pozytywne %
  • Oceny negatywne
  • Oceny negatywne %
  • Przychodzące wiadomości
  • Połączenia przychodzące
  • Połączenia zakończone
  • Czaty przychodzące
  • Czaty zakończone

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Już dziś zacznij ulepszać obsługę klienta dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu!

Rozpocznij darmowy okres próbny

Wybór sposobu prezentowania danych w raportach wydajności

LiveAgent może prezentować wszystkie wyżej wymienione dane w wielu formatach, w tym wykresy warstwowe, wykresy liniowe, wykresy słupkowe i wykresy kołowe. Ponadto wszystkie dane można wyeksportować do plików CSV, co ułatwia udostępnianie innym.

Jak znaleźć raporty wydajności w LiveAgent

Raporty wydajności są widoczne tylko dla administratorów. Jeśli masz rolę administratora, możesz znaleźć raporty wydajności, klikając Raporty (ikona kółka) w menu po lewej stronie (z prawej strony między Połączenia i Klienci) i wybierając raporty wydajności z listy raportów.

Raport wydajności

Należy pamiętać, że wszyscy agenci mogą zobaczyć swoje osobiste statystyki / raporty wydajności po zalogowaniu się do LiveAgent.

Raport wydajności
Statystyki agentów osobistych widoczne poza raportami wydajności

Korzystanie z raportów wydajności z interfejsem API

Użyj LiveAgent REST API , aby zarządzać wartościami wywołań w raportach wydajności.

API

Zasoby bazy wiedzy

Aby dowiedzieć się więcej o różnych typach raportów dostępnych w naszym panelu analitycznym, zapoznaj się z naszymi artykułami z bazy wiedzy:

Chcesz dowiedzieć się więcej o swojej firmie?

Już dziś zacznij poprawiać wydajność pomocy technicznej, sprzedaż i zadowolenie klientów dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu . Nie wymagamy karty kredytowej.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What are performance reports?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A performance report is a report on the performance of an organization, group, or individual. Performance reports are routinely produced to identify areas of improvement within an organization or business.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why should you create routine performance reports?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Performance reports can help you pinpoint the exact areas of your business that need improvement.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What does the LiveAgent performance report feature do?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Performance reports showcase the performance of your support agents. Each performance report contains the total number of opened chats, resolved tickets, calls, and more (see below). Performance reports can be displayed as graphs or charts and segmented by day, week, month, year, or even a custom date.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo