Raport wyników to raport dotyczący wyników organizacji, grupy lub osoby. Raporty wydajności są rutynowo tworzone w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy w organizacji lub firmie.
Dlaczego warto tworzyć rutynowe raporty wydajności?
Raporty wydajności mogą pomóc w precyzyjnym wskazaniu obszarów działalności, które wymagają ulepszeń. Znalezienie „maruderów” i obszarów, które można zoptymalizować, jest zawsze świetne, ponieważ daje możliwość:
- Popraw wydajność swojego agenta
- Zapewnij dodatkowe szkolenie tym, którzy tego potrzebują
- Popraw satysfakcję klientów , doświadczenie i sprzedaż
- Zmień alokację zasobów
- Wzmocnij kanały wsparcia
- Znajdź bardziej opłacalne sposoby rozwiązywania problemów

Oprócz tego raporty wydajności mogą również przedstawiać obszary Twojej firmy, które kwitną. Jest to ważne, ponieważ:
- Nie będziesz musiał zmieniać całej strategii biznesowej / wsparcia
- Będziesz mógł nagradzać tych, którzy osiągnęli lepsze wyniki
- Osoby osiągające słabe wyniki będą mogły uczyć się od tych, którzy osiągnęli lepsze wyniki
Co robi funkcja raportu wydajności LiveAgent?
Raporty wydajności przedstawiają wydajność agentów pomocy technicznej. Każdy raport wydajności zawiera całkowitą liczbę otwartych czatów , rozpatrzone zgłoszenia, połączenia i nie tylko (patrz poniżej). Raporty skuteczności można wyświetlać w postaci wykresów lub wykresów i posegmentować według dnia, tygodnia, miesiąca, roku, a nawet niestandardowej daty.
Dowiedz się, kto jest najbardziej produktywny, kto woli odpowiadać na e-maile niż czaty na żywo i kto zapewnia spójne wyniki w czasie.
Opcje wyświetlania raportu wydajności
Wyniki raportu skuteczności można filtrować według:
- Czas
- Dział
- Agent
- Tag

Każdy raport skuteczności można również zmodyfikować, aby zaprezentować dodatkowe dane, w tym:
- Datę
- Odpowiedzi
- Średni czas nowej odpowiedzi
- Średni czas otwartej odpowiedzi
- Połączenia głosowe
- Połączenia wychodzące
- Nieodebrane połączenia
- Minuty połączeń
- Wiadomości czatu
- Czat na żywo
- Nieodebrane wiadomości czatu
- Średni czas odebrania wiadomości czatu
- Średni czas trwania czatu
- Bez recenzji
- Bez recenzji%
- Oceny pozytywne
- Oceny pozytywne %
- Oceny negatywne
- Oceny negatywne %
- Przychodzące wiadomości
- Połączenia przychodzące
- Połączenia zakończone
- Czaty przychodzące
- Czaty zakończone
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Już dziś zacznij ulepszać obsługę klienta dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu!
Wybór sposobu prezentowania danych w raportach wydajności
LiveAgent może prezentować wszystkie wyżej wymienione dane w wielu formatach, w tym wykresy warstwowe, wykresy liniowe, wykresy słupkowe i wykresy kołowe. Ponadto wszystkie dane można wyeksportować do plików CSV, co ułatwia udostępnianie innym.
Jak znaleźć raporty wydajności w LiveAgent
Raporty wydajności są widoczne tylko dla administratorów. Jeśli masz rolę administratora, możesz znaleźć raporty wydajności, klikając Raporty (ikona kółka) w menu po lewej stronie (z prawej strony między Połączenia i Klienci) i wybierając raporty wydajności z listy raportów.
Należy pamiętać, że wszyscy agenci mogą zobaczyć swoje osobiste statystyki / raporty wydajności po zalogowaniu się do LiveAgent.
Korzystanie z raportów wydajności z interfejsem API
Użyj LiveAgent REST API , aby zarządzać wartościami wywołań w raportach wydajności.

Zasoby bazy wiedzy
Aby dowiedzieć się więcej o różnych typach raportów dostępnych w naszym panelu analitycznym, zapoznaj się z naszymi artykułami z bazy wiedzy:
Chcesz dowiedzieć się więcej o swojej firmie?
Już dziś zacznij poprawiać wydajność pomocy technicznej, sprzedaż i zadowolenie klientów dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu . Nie wymagamy karty kredytowej.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What are performance reports?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A performance report is a report on the performance of an organization, group, or individual. Performance reports are routinely produced to identify areas of improvement within an organization or business.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why should you create routine performance reports?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Performance reports can help you pinpoint the exact areas of your business that need improvement.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What does the LiveAgent performance report feature do?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Performance reports showcase the performance of your support agents. Each performance report contains the total number of opened chats, resolved tickets, calls, and more (see below). Performance reports can be displayed as graphs or charts and segmented by day, week, month, year, or even a custom date.” } }] }20 najważniejszych wskaźników klientów do zmierzenia
Poniżej znajduje się przegląd wskaźników obsługi klienta i wsparcia, które można śledzić w organizacji. Zapoznaj się z przeglądem i dowiedz się więcej.
Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Klienci narzekają na słabą obsługę, brak przejrzystości i frustrację, która może prowadzić do zmiany dostawcy usług. Według Dimensional Research i American Express, konieczność wielokrotnego wyjaśniania problemu jest oznaką złej obsługi klienta, a 72% konsumentów oczekuje, że agent będzie znał ich historię. LiveAgent proponuje oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które rozwiązuje te problemy.
Zarządzanie zgłoszeniami w działu pomocy technicznej umożliwia skuteczne zarządzanie danymi i zapytaniami klientów, zapewniając lepszą organizację personelu i poprawę obsługi klientów. Zaległości w zgłoszeniach to nierozwiązane zgłoszenia w określonym czasie i są ważnym wskaźnikiem wydajności procesu wsparcia. Niska wydajność agentów i zbyt powolna obsługa klientów mogą prowadzić do niskiej satysfakcji klientów i negatywnego wizerunku marki. Aby uniknąć zaległości, można nadać priorytety zgłoszeniom i zapewnić, że zespół pracuje razem i pomaga sobie nawzajem w rozwiązywaniu zgłoszeń.
LiveAgent oferuje przycisk czatu, który jest preferowanym narzędziem kontaktu przez klientów. Umożliwia on szybką obsługę klienta, co zwiększa ich zadowolenie i wpływa na wzrost sprzedaży. Firma oferuje także narzędzia do przeprowadzania ankiet, które pomagają zbierać opinię klientów. Doskonała obsługa klienta zapewnia się poprzez znajomość produktów i usług, pozytywne nastawienie i szybką reakcję na potrzeby klienta. LiveAgent oferuje również 14-dniowy okres próbny.