Co to jest szczegół zgłoszenia?
Po kliknięciu identyfikatora zgłoszenia w wątku zgłoszenia wyskakują szczegóły. Szczegóły zgłoszenia zawierają dodatkowe informacje, takie jak temat, pola niestandardowe, odbiorcy, notatka, raport czasu i załączniki.
Expert’s note
Szczegóły zgłoszenia to sekcja w wątku, która pozwala na dostęp do dodatkowych informacji, takich jak temat, pola niestandardowe, odbiorcy, notatka, raport czasu i załączniki.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Rozdawaj nagrody i odznaki najbardziej pracowitym agentom. Pozwól obsłudze klienta używać preferowanego języka. Skonfiguruj widżety i forum. Utwórz bazy wiedzy i fora. Oferuj natywną aplikację mobilną. Integracje, social media, raportowanie, bezpieczeństwo, call center, zarządzanie zgłoszeniami, pola kontaktowe, formularze, notatki, eksport, śledzenie czasu, uniwersalna skrzynka odbiorcza, edytor WYSIWYG, przyciski czatu, animacje, oceny agentów.