Podwyżki cen są nieuniknioną częścią rozwoju każdej firmy, zarówno w sektorach B2C, jak i B2B. Przejście przez proces zwiększenia cen bez utraty obecnych klientów jest szczególnie wyzwaniem dla większości firm B2B. Sposób, w jaki informujesz użytkowników o wzroście ceny produktu lub usługi może mieć wpływ na to, czy zdecydują się pozostać lojalni wobec Twojej marki, czy też zaczną szukać tańszych alternatyw. Poniżej znajduje się kilka najlepszych praktyk, a także 7 szablonów wiadomości e-mail dotyczących podwyżek cen, których możesz użyć, informując swoich klientów o zwiększeniu ceny.
Discover all that LiveAgent has to offer with our free trial!
Enjoy the fastest chat widget on the market, advanced automation, robust ticketing, and free call center capabilities
with our free 14-day trial. No credit card required.
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.