Wsparcie VIP

Dostępność i Zakres usług

Jest to dodatkowa funkcja, która jest dostępna w przypadku, gdy większy klient potrzebuje dedykowanej osoby i jest dostępna tylko dla najwyższego planu (All-inclusive) z dodatkową opłatą 1000 €/miesiąc.

Dedykowany zakres wsparcia

Dedykowany pojedynczy punkt kontaktowy

Będziesz mieć dedykowanego agenta wsparcia, którego znasz po imieniu, dedykowanego Tobie i Twojej firmie, z którym możesz skontaktować się w dowolnym momencie.

Będziesz mieć również dostęp do unikalnego przycisku czatu, który pozwoli Ci bezpośrednio skontaktować się z dedykowanym agentem. Będziesz mieć również dostęp do ich kalendarza i umówić się z nimi na rozmowę.

Priorytetowy dostęp do starszych agentów

Jeśli potrzebujesz zaawansowanego wsparcia, natychmiast przekierujemy Cię do agenta technicznego drugiego poziomu, który ma doświadczenie w rozwiązywaniu złożonych problemów technicznych.

Sprawdź połączenia

Możesz umówić się na rozmowę telefoniczną z dedykowanym agentem pomocy technicznej w celu uzyskania pomocy, szkolenia dotyczącego funkcji lub przeprowadzenia burzy mózgów podczas wdrażania zmian w systemie.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Dostępność dedykowanego agenta wsparcia

Oprócz całodobowej obsługi czatu na naszej stronie internetowej i standardowego wsparcia przez e-mail, zyskasz:

  • Dedykowana obsługa czatu od 9:00 do 17:00 CET poniedziałek – piątek
    • Połączenia odebrane poza godzinami pracy będą przekazywane na pocztę głosową, a my dołożymy wszelkich starań, aby oddzwonić/podjąć działanie JAK NAJSZYBCIEJ.
  • Dedykowane wsparcie e-mailowe od 9:00 do 17:00 CET poniedziałek – piątek
    • Zbieramy e-maile otrzymane poza godzinami pracy; jednak możemy zagwarantować, że nie podejmiemy żadnych działań do następnego dnia roboczego.
  • Dedykowana pomoc telefoniczna: możesz zarezerwować rozmowę ze swoim dedykowanym agentem pomocy technicznej w oparciu o jego dostępność w kalendarzu.

Czasy odpowiedzi VIP SLA

IstotnośćDerfinicjaDocelowe czasy reakcji początkowejDocelowe czasy reakcji na dalsze działania
Poziom istotności 1 krytycznyUsługa nie działa lub jest niedostępna.
Sytuacja wstrzymuje działalność biznesową klienta i nie istnieje żadne obejście proceduralne.
1 godzinę lub mniej.4 godziny lub mniej. Agenci pomocy technicznej będą współpracować z naszymi administratorami, aby jak najszybciej przywrócić usługę.
Poziom istotności 2 WysokiZnaczące pogorszenie wydajności.
Usługi w chmurze działają, ale wykazują bardzo obniżoną wydajność, która ma znaczący wpływ na użytkowanie.
1 godzinę lub mniej.4 godziny lub mniej.
Agenci pomocy technicznej będą współpracować z naszymi administratorami, aby jak najszybciej przywrócić usługę.
Poziom istotności 3 standardCzęściowa utrata usług w chmurze, która ma wpływ na działalność klienta.
Na przykład nowe wiadomości e-mail nie są pobierane lub określona integracja nie działa.
2 godziny pracy lub mniej.
Twój wyznaczony agent nawiąże kontakt w ciągu 1-2 godzin, zazwyczaj od razu.
2 dni robocze lub mniej
Twój dedykowany agent zajmie się całą komunikacją i będzie Cię na bieżąco.
Poziom istotności 4 poprawka błęduZapytanie dotyczące błędu (problem niekrytyczny).
Na przykład podczas korzystania z programu LiveAgent występuje określona usterka (np. określony warunek reguły nie działa lub jest podobny).
1 dzień roboczy lub mniej
Twój wyznaczony agent skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin, zazwyczaj od razu.
Twój dedykowany agent zajmie się całą komunikacją i będzie Cię na bieżąco.
Poziom istotności 5 WniosekPoproś o konsultację dotyczącą konfiguracji, sugestię dotyczącą nowej funkcji lub inne pytanie do naszego wsparcia.
Na przykład konfigurowanie reguł automatyzacji, konsultowanie przypadku użycia, pytanie o funkcję lub podobne.
1 dzień roboczy lub mniej.Twój dedykowany agent zajmie się całą komunikacją i będzie Cię na bieżąco.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Capterra GetApp G2 Crowd

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x