Wersja próbna

System zgłoszeniowy

Co to jest system zgłoszeniowy?

System obsługi zgłoszeń jest istotną częścią oprogramowania help desk, która pozwala przedstawicielom klientów na efektywne i zorganizowane działanie. System zgłoszeniowy otrzymuje prośbę klienta o pomoc i automatycznie tworzy zgłoszenie. Wtedy pewien agent jest odpowiedzialny za rozwiązanie zgłoszenia. W systemie zgłoszeniowym możesz również zarządzać obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami.

System zgłoszeniowy jest bardzo pomocny dla każdego pracownika obsługi klienta. Ten system zarządzania ma również wpływ na koszty, sprzedaż, przychody, satysfakcję klientów i jest dużą oszczędnością czasu.

Obsługa zgłoszeń

Frequently asked questions

Jak definiujesz system zgłoszeniowy?

System zgłoszeniowy to narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia klientów. Jest istotną częścią oprogramowania help desk i pozwala przedstawicielom obsługi klienta na sprawną i zorganizowaną pracę.

 

Czy każda firma potrzebuje systemu zgłoszeniowego?

Jeśli sprzedajesz produkty lub usługi i chcesz liczyć na rynku i być w stanie konkurować z innymi firmami, będziesz potrzebować systemu zgłoszeniowego. Pozwala zautomatyzować pracę, uporządkować powiadomienia, sprawną obsługę, priorytetyzować zadania i łatwo przenosić zgłoszenia między agentami.

 

Czy LiveAgent to system zgłoszeniowy?

LiveAgent to system zgłoszeniowy. Automatycznie śledzi i konwertuje wszystkie żądania klientów na zgłoszenia, niezależnie od kanału komunikacji. Interfejs jest intuicyjny i pozwala na wydajną pracę.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.