Szukasz alternatywy dla Crisp?

Crisp to porządne oprogramowanie, które zawiera współdzieloną skrzynkę odbiorczą i chat na żywo. Świetnie nadaje się dla start-upów oraz małych i średnich firm. Ale jeśli szukasz konkurencyjnej alternatywy dla Crisp, weź pod uwagę LiveAgent.

W LiveAgent rozumiemy, że świetne oprogramowanie wymaga świetnej obsługi klienta. Dlatego stworzyliśmy kompleksowy system obsługi klienta, który zwiększy efektywność twojego zespołu, satysfakcję twoich klientów i pozwoli ci zaoszczędzić.

LiveAgent obsłużył już 15 tysięcy firm i 150 milionów użytkowników końcowych. Dołącz do nich i zapewnij swoim klientom obsługę najwyższej klasy. Z nami to łatwe.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Wyjdź poza wiadomości.
Zapewnić wielokanałową obsługę klienta.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Kompleksowa alternatywa dla Crisp

Przy wyborze dobrego oprogramowania do obsługi klienta na pewno zależy ci na tym, żeby mądrze zainwestować swoje pieniądze. Crisp oferuje trzy różne plany. LiveAgent oferuje 4 pakiety w konkurencyjnych cenach oraz dodatkowe funkcje, takie jak integracja mediów społecznościowych. Jeśli szukasz kompleksowej alternatywy dla Crisp, weź pod uwagę LiveAgent. Mamy dla ciebie uniwersalną skrzynkę odbiorczą, hybrydowy system ticketowy, funkcje analityczne i zgłaszania, automatyzację, grywalizację i wiele więcej! Z LiveAgent dostajesz więcej za mniej. Wypróbuj LiveAgent już dziś z naszym 14-dniowym okresem próbnym, bez karty kredytowej.

Najszybszy widget chatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Crisp i szybkość jest dla ciebie ważnym czynnikiem, LiveAgent może być opcją dla ciebie. LiveAgent może pochwalić się najszybszym widgetem chatu na rynku — jest aktualizowany co 2.5 sekundy.

Szybki widget chatu to doskonały sposób, żeby zamienić odwiedzających w klientów. Według raportu eMarketer, 35% odwiedzających stronę dokonuje zakupu po skorzystaniu z chatu na żywo.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, co wyróżnia LiveAgent spośród innych alternatyw

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi satysfakcję klientów i współczynnik klikalności.

Growing trend of increased productivity

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich pracowników i odpowiedz na więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.

Money bag coin dollars

Przystępny cenowo

Zaoszczędź pieniądze! LiveAgent jest tańszy od innych systemów obsługi klienta.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Z 179 funkcjami wsparcia obsługa klienta staje się dziecinnie prosta.

Multilingual support in LiveAgent

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (w niektórych językach częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety. Nie pozwól na to, żeby język był przeszkodą dla ciebie i twoich klientów. Pomożemy ci.

Dlaczego nie spróbować czegoś lepszego?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2020. Stanowi świetną alternatywę dla Crisp. Z LiveAgent zaoszczędzisz czas i pieniądze, dzięki czemu będziesz mógł/mogła skupić się na tym, co najważniejsze — na budowaniu relacji ze swoimi klientami.

Better customer service means more money

Sprawdź, dlaczego nasi klienci uznali LiveAgent za najlepszą alternatywę dla Crisp

Sprawdź, jak wypadliśmy w porównaniu do Crisp według recenzji klientów na Capterra

LiveAgent vs Crisp independent comparison

Dane z 27.01.2020

Sprawdź, dlaczego nasi klienci uznali LiveAgent za najlepszą alternatywę dla Crisp

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zAlternatywa dla Crisp
Szukasz alternatywnego rozwiązania dla Olark? Zapoznaj się z możliwościami LiveAgent, narzędzami i wielokanałowym wsparciem za świetną cenę.

Szukasz alternatywy dla Olark?

Platforma LiveAgent oferuje obsługę klienta poprzez czat w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z przedstawicielami firmy. Dodatkowo, skupia się ona na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, poruszając tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem. LiveAgent tworzy lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu dla pomocy technicznej na różnych platformach.

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

Zwiększ produktywność zespołu i popraw obsługę klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Najszybszy czat na żywo i kompleksowa alternatywa dla Vision.

Liveagent to najlepsze rozwiązanie do obsługi klienta, obejmujące wszystkie istotne kanały i niezawodny system obsługi zgłoszeń w rozsądnej cenie. Oprócz świetnego czatu na żywo, Liveagent oferuje inne świetne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta. Liveagent ma trzy świetne płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu.

Szukasz alternatywy dla Zopim?

Firmy przenoszą się do LiveAgent z ZenDesk z powodu przystępnej ceny, zaawansowanej automatyzacji i wsparcia 24x7. Moduły są dobrze przemyślane i funkcjonalność jest niesamowita.

LiveAgent posiada ponad 175 funkcji, wysoko zintegrowaną obsługę klienta i wyjątkową cenę. Zobacz, dlaczego warto zamienić HelpCrunch na LiveAgent.

Szukasz alternatywy dla HelpCrunch?

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które można stosować jako alternatywę dla Intercom.

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, oferujące wsparcie omnichannel i tłumaczenia językowe. Jest także alternatywą dla Intercom i pomaga w budowaniu relacji z klientami. Oferta zawiera demo, które pozwala użytkownikom na zdobycie informacji nt. tego, jak osiągnąć cele biznesowe.

Szukasz bardziej kompleksowego oprogramowania obsługi klienta? Zapoznaj się z najważniejszymi funkcjami i narzędziami LiveAgent i rozpocznij darmowy okres próbny.

Szukasz alternatywy dla Extend?

Zwiększ produktywność i popraw obsługę klienta dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej o bogatej funkcjonalności i przystępnej cenie.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo