Szukasz alternatywy dla Crisp?

Crisp to porządne oprogramowanie, które zawiera współdzieloną skrzynkę odbiorczą i chat na żywo. Świetnie nadaje się dla start-upów oraz małych i średnich firm. Ale jeśli szukasz konkurencyjnej alternatywy dla Crisp, weź pod uwagę LiveAgent.

W LiveAgent rozumiemy, że świetne oprogramowanie wymaga świetnej obsługi klienta. Dlatego stworzyliśmy kompleksowy system obsługi klienta, który zwiększy efektywność twojego zespołu, satysfakcję twoich klientów i pozwoli ci zaoszczędzić.

LiveAgent obsłużył już 15 tysięcy firm i 150 milionów użytkowników końcowych. Dołącz do nich i zapewnij swoim klientom obsługę najwyższej klasy. Z nami to łatwe.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Wyjdź poza wiadomości.
Zapewnić wielokanałową obsługę klienta.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Kompleksowa alternatywa dla Crisp

Przy wyborze dobrego oprogramowania do obsługi klienta na pewno zależy ci na tym, żeby mądrze zainwestować swoje pieniądze. Crisp oferuje trzy różne plany. LiveAgent oferuje 4 pakiety w konkurencyjnych cenach oraz dodatkowe funkcje, takie jak integracja mediów społecznościowych. Jeśli szukasz kompleksowej alternatywy dla Crisp, weź pod uwagę LiveAgent. Mamy dla ciebie uniwersalną skrzynkę odbiorczą, hybrydowy system ticketowy, funkcje analityczne i zgłaszania, automatyzację, grywalizację i wiele więcej! Z LiveAgent dostajesz więcej za mniej. Wypróbuj LiveAgent już dziś z naszym 14-dniowym okresem próbnym, bez karty kredytowej.

Najszybszy widget chatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Crisp i szybkość jest dla ciebie ważnym czynnikiem, LiveAgent może być opcją dla ciebie. LiveAgent może pochwalić się najszybszym widgetem chatu na rynku — jest aktualizowany co 2.5 sekundy.

Szybki widget chatu to doskonały sposób, żeby zamienić odwiedzających w klientów. Według raportu eMarketer, 35% odwiedzających stronę dokonuje zakupu po skorzystaniu z chatu na żywo.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, co wyróżnia LiveAgent spośród innych alternatyw

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi satysfakcję klientów i współczynnik klikalności.

Growing trend of increased productivity

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich pracowników i odpowiedz na więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.

Money bag coin dollars

Przystępny cenowo

Zaoszczędź pieniądze! LiveAgent jest tańszy od innych systemów obsługi klienta.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Z 179 funkcjami wsparcia obsługa klienta staje się dziecinnie prosta.

Multilingual support in LiveAgent

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (w niektórych językach częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety. Nie pozwól na to, żeby język był przeszkodą dla ciebie i twoich klientów. Pomożemy ci.

Dlaczego nie spróbować czegoś lepszego?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2020. Stanowi świetną alternatywę dla Crisp. Z LiveAgent zaoszczędzisz czas i pieniądze, dzięki czemu będziesz mógł/mogła skupić się na tym, co najważniejsze — na budowaniu relacji ze swoimi klientami.

Better customer service means more money

Sprawdź, dlaczego nasi klienci uznali LiveAgent za najlepszą alternatywę dla Crisp

Sprawdź, jak wypadliśmy w porównaniu do Crisp według recenzji klientów na Capterra

LiveAgent vs Crisp independent comparison

Dane z 27.01.2020

Sprawdź, dlaczego nasi klienci uznali LiveAgent za najlepszą alternatywę dla Crisp

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Chcesz porównać nas do innego oprogramowania czatu na żywo?

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Crisp
    LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

    Szukasz alternatywy dla Smartsupp?

    Zwiększ produktywność i popraw obsługę klienta dzięki LiveAgent - kompleksowemu oprogramowaniu, które oferuje obsługę klienta i zarządzanie relacjami, oraz wsparcie.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

    Szukasz alternatywy dla Vision?

    Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.

    LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

    Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

    LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x