Szukasz alternatywy dla Crisp?

Crisp to porządne oprogramowanie, które zawiera współdzieloną skrzynkę odbiorczą i chat na żywo. Świetnie nadaje się dla start-upów oraz małych i średnich firm. Ale jeśli szukasz konkurencyjnej alternatywy dla Crisp, weź pod uwagę LiveAgent.

W LiveAgent rozumiemy, że świetne oprogramowanie wymaga świetnej obsługi klienta. Dlatego stworzyliśmy kompleksowy system obsługi klienta, który zwiększy efektywność twojego zespołu, satysfakcję twoich klientów i pozwoli ci zaoszczędzić.

LiveAgent obsłużył już 15 tysięcy firm i 150 milionów użytkowników końcowych. Dołącz do nich i zapewnij swoim klientom obsługę najwyższej klasy. Z nami to łatwe.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Wyjdź poza wiadomości.
Zapewnić wielokanałową obsługę klienta.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Kompleksowa alternatywa dla Crisp

Przy wyborze dobrego oprogramowania do obsługi klienta na pewno zależy ci na tym, żeby mądrze zainwestować swoje pieniądze. Crisp oferuje trzy różne plany. LiveAgent oferuje 4 pakiety w konkurencyjnych cenach oraz dodatkowe funkcje, takie jak integracja mediów społecznościowych. Jeśli szukasz kompleksowej alternatywy dla Crisp, weź pod uwagę LiveAgent. Mamy dla ciebie uniwersalną skrzynkę odbiorczą, hybrydowy system ticketowy, funkcje analityczne i zgłaszania, automatyzację, grywalizację i wiele więcej! Z LiveAgent dostajesz więcej za mniej. Wypróbuj LiveAgent już dziś z naszym 14-dniowym okresem próbnym, bez karty kredytowej.

Najszybszy widget chatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Crisp i szybkość jest dla ciebie ważnym czynnikiem, LiveAgent może być opcją dla ciebie. LiveAgent może pochwalić się najszybszym widgetem chatu na rynku — jest aktualizowany co 2.5 sekundy.

Szybki widget chatu to doskonały sposób, żeby zamienić odwiedzających w klientów. Według raportu eMarketer, 35% odwiedzających stronę dokonuje zakupu po skorzystaniu z chatu na żywo.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, co wyróżnia LiveAgent spośród innych alternatyw

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi satysfakcję klientów i współczynnik klikalności.

Growing trend of increased productivity

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich pracowników i odpowiedz na więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.

Money bag coin dollars

Przystępny cenowo

Zaoszczędź pieniądze! LiveAgent jest tańszy od innych systemów obsługi klienta.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Z 179 funkcjami wsparcia obsługa klienta staje się dziecinnie prosta.

Multilingual support in LiveAgent

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (w niektórych językach częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety. Nie pozwól na to, żeby język był przeszkodą dla ciebie i twoich klientów. Pomożemy ci.

Dlaczego nie spróbować czegoś lepszego?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2020. Stanowi świetną alternatywę dla Crisp. Z LiveAgent zaoszczędzisz czas i pieniądze, dzięki czemu będziesz mógł/mogła skupić się na tym, co najważniejsze — na budowaniu relacji ze swoimi klientami.

Better customer service means more money

Sprawdź, dlaczego nasi klienci uznali LiveAgent za najlepszą alternatywę dla Crisp

Sprawdź, jak wypadliśmy w porównaniu do Crisp według recenzji klientów na Capterra

LiveAgent vs Crisp independent comparison

Dane z 27.01.2020

Sprawdź, dlaczego nasi klienci uznali LiveAgent za najlepszą alternatywę dla Crisp

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Related Articles to Alternatywa dla Crisp
Dowiedz się, jak zapewnić najlepszą obsługę klienta dla swoich przyszłych konsumentów online. LiveAgent może pokazać Ci, jak to zrobić dobrze.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

LiveAgent jest oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Można rozpocząć darmową wersję próbną na 7 lub 30 dni bez wymaganego numeru karty kredytowej. Użyj swojego adresu e-mail firmy, aby uzyskać 30 dni próby za darmo. Możesz również wybrać nazwę dla swojej subdomeny LiveAgent.

LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Szukasz alternatywy dla CallPage?

CallPage LiveAgent to nie tylko call center, ale kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta. Posiada wiele różnych kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, e-mail czy media społecznościowe. Oferta obejmuje trzy plany cenowe, które dają możliwość dostosowania do potrzeb i budżetu. Jest to niezawodna alternatywa dla innych rozwiązań.

LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które łączy wiele kanałów w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej o alternatywie OTRS i od razu ją popraw.

Szukasz alternatywy dla OTRS?

The text consists of multiple testimonials praising the benefits and effectiveness of LiveAgent, a service that offers unlimited agents and integration across multiple communication channels at a lower cost than previous providers. Users describe how LiveAgent has improved their communication with customers, increased response times, and led to higher customer satisfaction and sales.

Zastanawiasz się, co sprawia, że LiveAgent jest dobrym wyborem dla firm tworzących oprogramowanie? Oto trzy powody, dla których jesteśmy wybierani.

Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

Oprogramowanie LiveAgent zyskuje popularność w przemyśle motoryzacyjnym i ma szereg sukcesów, a ponad 21 000 firm korzysta z niego. LiveAgent jest alternatywą dla takich narzędzi, jak LeadDesk, Freshcaller, TeamSupport, Userlike, Gist i Verloop. Korzystają z niego także takie duże firmy jak Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University. Z oprogramowania LiveAgent korzystają również biznesy z branży księgowej i prawniczej. Można go wypróbować za darmo, bez konieczności posiadania karty kredytowej.

Helpcrunch Alternatywa 2

Helpcrunch Alternatywa 2

LiveAgent is a customer service software that offers comprehensive features such as a customer portal, ticketing system, live chat, social media integrations, and SLA contracts. It helps companies improve customer retention, revenue, and agent workflow. Many users consider it the best live chat solution and recommend it for customer support. LiveAgent also provides a great alternative to Bitrix24 for providing the best customer service. Additionally, it's a good alternative to Qonvo for fast customer communication with attractive prices compared to similar apps. The software offers three paid plans with different features and integrations. LiveAgent has satisfied customers and positive reviews, and it's suitable for various industries and businesses. The company provides extensive support, data migration, status updates, and useful resources such as a blog, academy, and templates.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Freshdesk, oprogramowania obsługi klienta?

Oprogramowanie oferuje zarządzanie bazą wiedzy, wielokanałową komunikację, czat w czasie rzeczywistym, raportowanie/analitykę, portal do samoobsługi oraz zarządzanie zgłoszeniami i przepływem pracy. Integruje się z mediów społecznościowych, a także umożliwia zarządzanie umowami o gwarantowanym poziomie usług. Zyskało pozytywne oceny od użytkowników w kategoriach ogólnej oceny, łatwości użytkowania i obsługi klienta. Dostępne jest bez potrzeby karty kredytowej.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo