Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
LiveAgent jest oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Można rozpocząć darmową wersję próbną na 7 lub 30 dni bez wymaganego numeru karty kredytowej. Użyj swojego adresu e-mail firmy, aby uzyskać 30 dni próby za darmo. Możesz również wybrać nazwę dla swojej subdomeny LiveAgent.
Szukasz alternatywy dla CallPage?
CallPage LiveAgent to nie tylko call center, ale kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta. Posiada wiele różnych kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, e-mail czy media społecznościowe. Oferta obejmuje trzy plany cenowe, które dają możliwość dostosowania do potrzeb i budżetu. Jest to niezawodna alternatywa dla innych rozwiązań.
The text consists of multiple testimonials praising the benefits and effectiveness of LiveAgent, a service that offers unlimited agents and integration across multiple communication channels at a lower cost than previous providers. Users describe how LiveAgent has improved their communication with customers, increased response times, and led to higher customer satisfaction and sales.
Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?
Oprogramowanie LiveAgent zyskuje popularność w przemyśle motoryzacyjnym i ma szereg sukcesów, a ponad 21 000 firm korzysta z niego. LiveAgent jest alternatywą dla takich narzędzi, jak LeadDesk, Freshcaller, TeamSupport, Userlike, Gist i Verloop. Korzystają z niego także takie duże firmy jak Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University. Z oprogramowania LiveAgent korzystają również biznesy z branży księgowej i prawniczej. Można go wypróbować za darmo, bez konieczności posiadania karty kredytowej.
LiveAgent is a customer service software that offers comprehensive features such as a customer portal, ticketing system, live chat, social media integrations, and SLA contracts. It helps companies improve customer retention, revenue, and agent workflow. Many users consider it the best live chat solution and recommend it for customer support. LiveAgent also provides a great alternative to Bitrix24 for providing the best customer service. Additionally, it's a good alternative to Qonvo for fast customer communication with attractive prices compared to similar apps. The software offers three paid plans with different features and integrations. LiveAgent has satisfied customers and positive reviews, and it's suitable for various industries and businesses. The company provides extensive support, data migration, status updates, and useful resources such as a blog, academy, and templates.
Szukasz alternatywy dla Freshdesk, oprogramowania obsługi klienta?
Oprogramowanie oferuje zarządzanie bazą wiedzy, wielokanałową komunikację, czat w czasie rzeczywistym, raportowanie/analitykę, portal do samoobsługi oraz zarządzanie zgłoszeniami i przepływem pracy. Integruje się z mediów społecznościowych, a także umożliwia zarządzanie umowami o gwarantowanym poziomie usług. Zyskało pozytywne oceny od użytkowników w kategoriach ogólnej oceny, łatwości użytkowania i obsługi klienta. Dostępne jest bez potrzeby karty kredytowej.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach