Szukasz alternatywy dla Customerly?

Rozważasz zmianę oprogramowania do obsługi klienta? Rozważ LiveAgent – najlepsze, wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy. Zapewnij wsparcie przez email, czat na żywo, media społecznościowe i call center. Skorzystaj z ponad 175 funkcji i 40 integracji, dla dostarczenia najlepszej możliwej obsługi klienta.

LiveAgent jest łatwy w konfiguracji i intuicyjny w użyciu. Poręczny przewodnik po interfejsie przeprowadzi Cię przez ten proces. Szybko zaczniesz obsługiwać klientów w doskonały sposób!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

System obsługi zgłoszeń do zarządzania komunikacją w jednym miejscu. Odkryj LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Najlepsza alternatywa dla Customerly

Customerly to dobre oprogramowanie, ale jeśli nie do końca Cię satysfakcjonuje, rozważ przejście do innego narzędzia. LiveAgent to świetna alternatywa dla obsługi klienta. Oferujemy trzy świetne plany cenowe, które zapewniają wszystko, czego potrzebujesz, do sprawnej pracy.

Ponadto zapewnimy Ci pełne wsparcie podczas przechodzenia na LiveAgent.

Najszybszy czat na żywo

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy.

Zapewnij błyskawiczną obsługę klienta i nie pozwól, aby odwiedzający Twoją stronę musieli czekać. W ten sposób łatwo pozyskasz nowych klientów.

Najszybszy czat na żywo na rynku

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia  konwersję.

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Zwiększona wydajność

Skróć czas pracy swoich agentów i obsługuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępny cenowo

Oszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnianie wsparcia będzie dziecinnie proste.

Zyskaj więcej za mniej

Lepsze wsparcie nie musi Cię dodatkowo kosztować

Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta, nie musisz wydawać fortuny. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, które są wyposażone w funkcje odpowiednie dla Twojej firmy. Możesz wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada.

Jeśli potrzebujesz czegoś dodatkowego, zawsze możesz kupić oddzielne funkcje, aby uzyskać to, czego potrzebujesz, bez przepłacania za droższy plan.

Przygotuj się na zmianę!

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i udzielaj pomocy szybciej dzięki LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty płatniczej

Chcesz porównać LiveAgent z innymi narzędziami?

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami do czatu na żywo? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Customerly
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

Przełącz się z Hesk na LiveAgent i odkryj zaawansowany, wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i oferuje superszybki widget czatu na żywo. Popraw swoją obsługę klienta dzięki integracjom z popularnymi platformami jak WhatsApp, WordPress, czy Shopify. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez konieczności podawania karty kredytowej!

Wypróbuj najlepsze oprogramowanie do śledzenia klientów na rynku. LiveAgent jest konsekwentnie uznawany za najlepsze narzędzie do śledzenia klientów dla małych i średnich firm.

Miej zawsze oko na swoich klientów

Uzyskaj najlepsze oprogramowanie do śledzenia klientów z LiveAgent i popraw zadowolenie oraz sprzedaż! Śledź wszystkie ruchy klientów w jednym narzędziu, integruj się z różnymi kanałami i korzystaj z zaawansowanych funkcji CRM. Skorzystaj z darmowej wersji próbnej bez karty kredytowej już dziś!

Posiadanie dobrego oprogramowania obsługi klienta stało się koniecznością dla nowoczesnych firm, które dążą do budowania pozytywnych relacji z klientami.

Co to jest obsługa klienta?

Odkryj, dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu Twojej firmy i jak nowoczesne oprogramowanie, takie jak chatboty i call center, może poprawić lojalność marki i satysfakcję klientów. Dowiedz się, jak automatyzacja procesów i integracja z narzędziami marketingowymi przynoszą korzyści, i zasmakuj innowacyjnych rozwiązań z LiveAgent.

Raporty obsługi klienta zapewniają firmom pełny przegląd wszystkich zgłoszeń do obsługi klienta. Dowiedz się więcej o jego zaletach.

Raporty obsługi klienta

Poznaj korzyści z raportów obsługi klienta z LiveAgent! Zoptymalizuj swoje działania dzięki zaawansowanym narzędziom i funkcjom wielokanałowej platformy. Od integracji z WhatsApp po wsparcie w mediach społecznościowych – LiveAgent podnosi jakość obsługi klienta na nowy poziom. Zacznij darmowy okres próbny i doświadcz doskonałej obsługi bez kart kredytowych.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x