Szukasz alternatywy dla Extend?

Szukasz alternatywy dla twojego oprogramowania wsparcia klienta? LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązanie dla obsługi klienta.

Extend jest w porządku, ale może warto spróbować czegoś innego. Nasze oprogramowanie obsługi klienta jest bogate w funkcje, narzędzia i integracje. Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się więcej.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Call center to tylko jeden z elementów układanki.
Dzięki LiveAgent stań się zorientowany na klienta.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Kompleksowa alternatywa dla Extend

Podnieś poziom swojej obsługi klienta z odpowiednim oprogramowaniem.

LiveAgent to wielokanałowe rozwiązanie, które obsługuje wiadomości z wielu źródeł, zawiera ponad 175 funkcji i więcej niż 40 integracji. Zapewnij klientom wsparcie przez email, czat na żywo, media społecznościowe, call center oraz bazę wiedzy.

Lepsza obsługa klienta

Obsługa klienta to ważna część każdego biznesu. LiveAgent ułatwi pracę twoim pracownikom, pozwoli na uzyskanie zwrotu z inwestycji i pozwoli ci lepiej pomagać swoim klientom.

Niezawodny system ticketowy zajmie się zarządzaniem wiadomościami, żebyś ty mógł/mogła skupić się na najważniejszych rzeczach.

Niezapomniane doświadczenie dla klientów

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Większa produktywność

Zmniejsz ilość pracy pracowników i rozwiąż więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z trzech płatnych planów lub samodzielnie wybierz funkcje, żeby spersonalizować swoją obsługę klienta.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Świetne narzędzia w dobrej cenie

Znakomita obsługa klienta nie musi być droga. LiveAgent to oprogramowanie obsługi klienta w przystępnej cenie. Oferujemy trzy płatne plany, bogate w narzędzia, funkcje i integracje.

Wystarczy, że wybierzesz plan dostosowany do twoich potrzeb. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.

Gotowy/a na zmianę?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Porównujesz nas z innym oprogramowaniem?

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Extend
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Cennik LiveAgent – plany od 9$/mies. za agenta. 30 dni za darmo, brak umowy. Wybierz idealne narzędzie do obsługi klienta!

Modulus to firma świadcząca usługi Voice over Internet Protocol. Przeczytaj o integracji Modulus w LiveAgent i jej zaletach.

Modulus

Połącz Modulus VoIP z LiveAgent! Zyskaj elastyczność, oszczędność kosztów i kompatybilność. Darmowa integracja dla subskrybentów!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x