Szukasz alternatywy dla Gist?

Czy chciałbyś położyć większy nacisk na obsługę klienta za pomocą dedykowanego oprogramowania? LiveAgent to właściwy wybór.

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie zapewniające obsługę klienta. Oferuje wiele funkcji i ponad 175 integracji za rozsądną cenę.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zaawansowana automatyzacja dla Twojej firmy.
Odkryj LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Skuteczna alternatywa dla Gist

Jeśli chodzi o zapewnienie doskonałej obsługi klienta, niezawodne i dobrze znane oprogramowanie jest koniecznością. LiveAgent to po prostu świetny program pomocy technicznej, który zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do doskonałej obsługi klienta i zarządzania.

LiveAgent ma wszystko – e-mail, najszybszy widżet czatu na żywo, media społecznościowe, wsparcie call center i bazę wiedzy, a także inne funkcje i integracje. Nie trać czasu na zawodne oprogramowanie. Przejście na LiveAgent jest bardzo łatwe.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest istotną częścią obsługi klienta, jeśli chcesz, aby klienci szybko kontaktowali się z Tobą z Twojej witryny.

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie możesz otrzymać nic szybszego niż to. Wszystko, co musisz zrobić, to przygotować się na przychodzące wiadomości.

Najszybszy czat na żywo na rynku

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Zwiększona wydajność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Worek pieniędzy moneta dolary

Bardziej przystępny cenowo

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogate funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnienie wsparcia będzie bardzo proste.

Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Zapewnia wsparcie telefoniczne

Daj swoim klientom możliwość kontaktu z Tobą na bardziej osobistym poziomie. Utworzenie własnego wirtualnego centrum obsługi telefonicznej jest łatwe i zajmuje tylko kilka minut.

Możesz podłączyć swoją przeglądarkę, telefon lub inny wybrany sprzęt i odbierać połączenia tak samo, jak przez telefon. LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie, więc nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznych dostawców.

Chcesz zapewnić lepsze wsparcie?

Nie zadowalaj się byle czym, wybierz jedną z najlepszych opcji. LiveAgent oferuje najlepsze narzędzia, funkcje i integracje za rozsądną cenę. Możesz wybrać jeden z trzech planów cenowych, aby uzyskać dokładnie to, czego potrzebujesz. A jeśli to nie wystarczy, zawsze możesz dokupić osobne funkcje bez przepłacania. Dostajesz dokładnie to, za co płacisz, bez dodatkowych opłat i bez obaw o zrujnowanie budżetu.

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszymi dostępnymi opcjami cenowymi.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą na LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Porównaj nas z alternatywami

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Gist
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Cennik LiveAgent – plany od 9$/mies. za agenta. 30 dni za darmo, brak umowy. Wybierz idealne narzędzie do obsługi klienta!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

LiveAgent pomaga poprawić obsługę klienta w różnego rodzaju biznesach. Zapoznaj się z historią sukcesu naszych klientów od FrëschKëscht i zdecyduj sam.

FrëschKëscht

FrëschKëscht: Od szkolnego projektu do sukcesu dzięki lokalnym produktom i LiveAgent. Lepsza obsługa klienta, szybsze odpowiedzi, większa sprzedaż!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x