Określ adresy IP osób, które chcesz zablokować, w LiveAgent, aby irytujący odwiedzający nie mogli już przeszkadzać Twoim agentom.
Zablokowanie dotyczy:
- Czat na żywo
- Formularzy kontaktu
- Połączenia (przycisk połączenia)
- Sugestie
- Posty na forum
Czaty Gość widzi przycisk czatu, ale nie może rozpocząć sesji czatu z dostępnym agentem. Zablokowany gość może po prostu zostawić wiadomość offline, która zostanie automatycznie oznaczona jako spam.
Formularze kontaktowe Wiadomość dodana przez zablokowanego gościa za pośrednictwem formularza kontaktowego zostanie automatycznie oznaczona jako spam.
Połączenia Połączenia przez widżet kontaktu połączenia (przycisk połączenia) będą przekierowywane do poczty głosowej (i oznaczane jako spam) lub po prostu kończą połączenie – zgodnie z ustawieniami IVR.
Sugestie / posty na forum Zbanowani użytkownicy nie mogą się rejestrować i współtworzyć forum / dodawać sugestii z zablokowanego adresu IP.
Historia banów – zapisane informacje
- Data zablokowania (Utworzono)
- Ważność (ważna do)
- Zablokowany adres IP
- Uwaga z uzasadnieniem
- Zablokowany przez (nazwa agenta)
- ID zgłoszenia
Jak zablokować konkretnego użytkownika
- Podczas rozmowy z irytującym klientem
- Dodaj blokadę w sekcji Ustawienia / Ochrona w LiveAgent
Zasoby bazy wiedzy
SpamAssassin to program komputerowy umożliwiający wykrywanie wiadomości e-mail ze spamem. Integracja tego programu z LiveAgent pozwala usprawnić pracę przedstawicieli obsługi, którzy dzięki filtracji spamu mogą skupić się na ważniejszych zadaniach. LiveAgent oferuje automatyczne filtrowanie spamu, wykorzystując platformę antyspamową SpamAssassin. Dodatkowo, LiveAgent oferuje wiele zasobów bazy wiedzy i możliwość tworzenia bezpłatnego konta.
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, w tym kontakt z klientami, możliwość tworzenia bogatych profili klientów, chat wewnętrzny oraz funkcję notatek dla agentów. Dostępne jest ono za pośrednictwem witryn internetowych i aplikacji mobilnych. LiveAgent uznawane jest za najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta na rok 2021 i można je wypróbować przez 14 dni bez karty kredytowej.
LiveAgent to firma, która przesyła aktualizacje produktów i oferty promocyjne. Ceny, funkcje, integracje i alternatywy są dostępne na stronie internetowej. Wsparcie i centrum wsparcia są również dostępne. LiveAgent oferuje rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Klienci i opinie klientów są dostępne na stronie internetowej. Jest również możliwość uzyskania informacji o firmie, nagrodach i certyfikatach. Dostępna jest również opcja programu lojalnościowego.
LiveAgent to darmowe oprogramowanie Help Desk, które oferuje wiele narzędzi, takich jak notatki, raportowanie oraz chat wewnętrzny. Dostępne są szablony wiadomości e-mail dla klientów, a odpowiedź powinna zostać udzielona w ciągu 24 godzin. Powiadomienia e-mail działa jako przypomnienie dla agentów i odpowiedź dla klientów. Każdy agent może skonfigurować swoje własne powiadomienia e-mail.