Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Blokada IP

Określ adresy IP osób, które chcesz zablokować, w LiveAgent, aby irytujący odwiedzający nie mogli już przeszkadzać Twoim agentom.

Zablokowanie dotyczy:

Czaty Gość widzi przycisk czatu, ale nie może rozpocząć sesji czatu z dostępnym agentem. Zablokowany gość może po prostu zostawić wiadomość offline, która zostanie automatycznie oznaczona jako spam.

Formularze kontaktowe Wiadomość dodana przez zablokowanego gościa za pośrednictwem formularza kontaktowego zostanie automatycznie oznaczona jako spam.

Połączenia Połączenia przez widżet kontaktu połączenia (przycisk połączenia) będą przekierowywane do poczty głosowej (i oznaczane jako spam) lub po prostu kończą połączenie – zgodnie z ustawieniami IVR.

Sugestie / posty na forum Zbanowani użytkownicy nie mogą się rejestrować i współtworzyć forum / dodawać sugestii z zablokowanego adresu IP.

Historia banów – zapisane informacje

  • Data zablokowania (Utworzono)
  • Ważność (ważna do)
  • Zablokowany adres IP
  • Uwaga z uzasadnieniem
  • Zablokowany przez (nazwa agenta)
  • ID zgłoszenia

Jak zablokować konkretnego użytkownika

  • Podczas rozmowy z irytującym klientem
  • Dodaj blokadę w sekcji Ustawienia / Ochrona w LiveAgent

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo