Określ adresy IP osób, które chcesz zablokować, w LiveAgent, aby irytujący odwiedzający nie mogli już przeszkadzać Twoim agentom.
Zablokowanie dotyczy:
- Czat na żywo
- Formularzy kontaktu
- Połączenia (przycisk połączenia)
- Sugestie
- Posty na forum
Czaty Gość widzi przycisk czatu, ale nie może rozpocząć sesji czatu z dostępnym agentem. Zablokowany gość może po prostu zostawić wiadomość offline, która zostanie automatycznie oznaczona jako spam.
Formularze kontaktowe Wiadomość dodana przez zablokowanego gościa za pośrednictwem formularza kontaktowego zostanie automatycznie oznaczona jako spam.
Połączenia Połączenia przez widżet kontaktu połączenia (przycisk połączenia) będą przekierowywane do poczty głosowej (i oznaczane jako spam) lub po prostu kończą połączenie – zgodnie z ustawieniami IVR.
Sugestie / posty na forum Zbanowani użytkownicy nie mogą się rejestrować i współtworzyć forum / dodawać sugestii z zablokowanego adresu IP.
Historia banów – zapisane informacje
- Data zablokowania (Utworzono)
- Ważność (ważna do)
- Zablokowany adres IP
- Uwaga z uzasadnieniem
- Zablokowany przez (nazwa agenta)
- ID zgłoszenia
Jak zablokować konkretnego użytkownika
- Podczas rozmowy z irytującym klientem
- Dodaj blokadę w sekcji Ustawienia / Ochrona w LiveAgent
Zasoby bazy wiedzy
Agent oferuje szybką i płynną komunikację z klientami poprzez integrację z WhatsAppem. Oferuje także narzędzie do obsługi klienta online, które zwiększa satysfakcję klientów. Telsome jest dostawcą usług telefonicznych dla firm, oferującym integrację z call center LiveAgent oraz zaawansowane funkcjonalności. LiveAgent jest wydajnym narzędziem do obsługi klienta online.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.