Określ adresy IP osób, które chcesz zablokować, w LiveAgent, aby irytujący odwiedzający nie mogli już przeszkadzać Twoim agentom.
Zablokowanie dotyczy:
- Czat na żywo
- Formularzy kontaktu
- Połączenia (przycisk połączenia)
- Sugestie
- Posty na forum
Czaty Gość widzi przycisk czatu, ale nie może rozpocząć sesji czatu z dostępnym agentem. Zablokowany gość może po prostu zostawić wiadomość offline, która zostanie automatycznie oznaczona jako spam.
Formularze kontaktowe Wiadomość dodana przez zablokowanego gościa za pośrednictwem formularza kontaktowego zostanie automatycznie oznaczona jako spam.
Połączenia Połączenia przez widżet kontaktu połączenia (przycisk połączenia) będą przekierowywane do poczty głosowej (i oznaczane jako spam) lub po prostu kończą połączenie – zgodnie z ustawieniami IVR.
Sugestie / posty na forum Zbanowani użytkownicy nie mogą się rejestrować i współtworzyć forum / dodawać sugestii z zablokowanego adresu IP.
Historia banów – zapisane informacje
- Data zablokowania (Utworzono)
- Ważność (ważna do)
- Zablokowany adres IP
- Uwaga z uzasadnieniem
- Zablokowany przez (nazwa agenta)
- ID zgłoszenia
Jak zablokować konkretnego użytkownika
- Podczas rozmowy z irytującym klientem
- Dodaj blokadę w sekcji Ustawienia / Ochrona w LiveAgent
Zasoby bazy wiedzy
Program Bug Bounty w LiveAgent
Narzędzie self-service LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy i satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia. Zapewnia również wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu oraz możliwość integracji z Voyced VoIP. Program Bug Bounty nagradza za znalezienie luk w zabezpieczeniach, z nagrodą 50 USD za każdą zweryfikowaną lukę. Konieczne jest przesłanie szczegółowych informacji o luce zespołowi programistycznemu LiveAgent.
Live chat to doskonałe narzędzie umożliwiające szybkie rozwiązywanie problemów klienta i zwiększanie ich satysfakcji. Jest to skuteczna metoda obsługi klienta online, która umożliwia łatwą komunikację, interakcję z klientem i obsługę za pomocą emotikonów, udostępniania wideo i wiadomości głosowych. LiveAgent oferuje obsługę czatu na żywo, umożliwiając klientom uzyskanie niemal natychmiastowej odpowiedzi.