Wersja próbna
  • Funkcje
  • IVR (Interaktywna odpowiedź głosowa)

IVR (Interaktywna odpowiedź głosowa)

IVR (Interactive Voice Response) to dobrze znana funkcja obsługi klienta, która może zdziałać cuda w przypadku pomocy technicznej. Jeśli Twoi agenci czują się przytłoczeni, klienci nie mogą łączyć się przez telefon lub po prostu chcesz, aby wszystko było lepiej zorganizowane, menu IVR mogą załatwić sprawę. Możesz je skonfigurować, dostosować i dowiedzieć się, co jest dla Ciebie najlepsze.

LiveAgent oferuje wszechstronne narzędzie do projektowania IVR online, w którym każdy może zaprojektować własne menu IVR (tak, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia technicznego). Interaktywna odpowiedź głosowa umożliwia kierowanie połączeń w oprogramowaniu centrum obsługi telefonicznej do odpowiednich działów lub agentów. Innymi słowy, umożliwia klientom dzwoniącym bezpośrednie dotarcie do właściwych agentów .

IVR (Interaktywna odpowiedź głosowa)
IVR Interaktywna odpowiedź głosowa

Typowe menu IVR przenosi klienta do oczekiwanego działu , na przykład działu rozliczeń po naciśnięciu przez klienta określonego numeru w telefonie.

Narzędzie kreatora IVR online

Prowadzisz codzienną promocję lub chcesz zamieścić krótkie ogłoszenie w wiadomości powitalnej? Nagrywaj wszystkie pliki audio IVR bezpośrednio w narzędziu do projektowania IVR online.

Narzędzie kreatora IVR online umożliwia projektowanie i zapisywanie menu IVR od podstaw bezpośrednio w LiveAgent, w tym nagrywanie lub przesyłanie własnych plików audio do menu.

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo