IVR (Interactive Voice Response) to dobrze znana funkcja obsługi klienta, która może zdziałać cuda w przypadku pomocy technicznej. Jeśli Twoi agenci czują się przytłoczeni, klienci nie mogą łączyć się przez telefon lub po prostu chcesz, aby wszystko było lepiej zorganizowane, menu IVR mogą załatwić sprawę. Możesz je skonfigurować, dostosować i dowiedzieć się, co jest dla Ciebie najlepsze.
LiveAgent oferuje wszechstronne narzędzie do projektowania IVR online, w którym każdy może zaprojektować własne menu IVR (tak, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia technicznego). Interaktywna odpowiedź głosowa umożliwia kierowanie połączeń w oprogramowaniu centrum obsługi telefonicznej do odpowiednich działów lub agentów. Innymi słowy, umożliwia klientom dzwoniącym bezpośrednie dotarcie do właściwych agentów .
Typowe menu IVR przenosi klienta do oczekiwanego działu , na przykład działu rozliczeń po naciśnięciu przez klienta określonego numeru w telefonie.
Narzędzie kreatora IVR online
Prowadzisz codzienną promocję lub chcesz zamieścić krótkie ogłoszenie w wiadomości powitalnej? Nagrywaj wszystkie pliki audio IVR bezpośrednio w narzędziu do projektowania IVR online.
Narzędzie kreatora IVR online umożliwia projektowanie i zapisywanie menu IVR od podstaw bezpośrednio w LiveAgent, w tym nagrywanie lub przesyłanie własnych plików audio do menu.
The text discusses marketing strategies for a new product launch, emphasizing the importance of social media and influencer partnerships. It also highlights the need for a strong online presence and engaging content to attract and retain customers. Overall, the focus is on leveraging digital platforms to drive brand awareness and engagement.