Jeśli zdecydowałeś się rozpocząć sprzedaż swoich produktów lub usług online i zdecydowałeś się stworzyć własny sklep internetowy, LiveAgent bardzo dobrze radzi sobie ze wszystkimi rzeczami związanymi z eCommerce.
Każdy dobry sklep internetowy powinien wspierać swoich klientów. Klienci mogą pytać o problemy z ich towarami lub usługami, ale co ważniejsze, o zalety i wady produktu. To tutaj przychodzą i możesz przekonać ich do zakupu Twoich produktów.
LiveAgent może pomóc Ci przenieść Twoją witrynę eCommerce na wyższy poziom. Zmień odwiedzających witrynę w klientów, udzielaj im porad i pomóż im zdecydować o zakupie produktów bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego.
Czat na żywo to jeden z najszybszych sposobów, w jaki klienci mogą skontaktować się z Tobą bezpośrednio z Twojej witryny. Jednym z powodów, dla których LiveAgent jest świetnym rozwiązaniem dla Twojej witryny eCommerce, jest nasz potężny i szybki widżet czatu na żywo. Jest on najszybszy na rynku i może przynieść więcej płacących klientów.
Don’t have a CMS?
No problem! LiveAgent offers a powerful knowledge base that’s equipped with a WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Najlepszy czat na żywo dla sklepów Shopify
Oprogramowanie help desk od LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje niemal 200 funkcji. Dzięki niemu możliwe jest zwiększenie zaangażowania i wskaźników sprzedaży oraz poprawa doświadczenia klienta. Szybka, łatwa i bezpośrednia interakcja z klientem i zmniejszenie liczby zgłoszeń i wniosków to dodatkowe korzyści. Oprogramowanie pozwala na utworzenie przycisku czatu w dowolnym stylu i umieszczenie go w witrynie, wykorzystanie czatu w czasie rzeczywistym, proaktywne zaproszenia do czatu, dokowanie okna czatu, przegląd czatów, historię czatu oraz monitorowanie interakcji użytkowników online z Twoją witryną.
Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent!
LiveAgent proponuje uniwersalną skrzynkę odbiorczą, obsługę czatu na żywo oraz wygodne wbudowane centrum telefoniczne w celu zwiększenia sprzedaży i przekształcenia odwiedzających witrynę w płacących klientów.
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu w zakresie obsługi klienta. Współpracuje z partnerami i oferuje program lojalnościowy. Na stronie można znaleźć centrum wsparcia, dziennik zmian oraz książkę telefoniczną. Zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać z funkcji integracji, a blog i szablony służą do sprawniejszego działania. LiveAgent dba o poufność danych swoich klientów i działa zgodnie z wymaganiami GDPR.
LiveAgent pomógł Martinusowi zarządzać zgłoszeniami klientów i przyspieszyć odpowiadanie na nie. Dzięki temu, że agenci widzą pełną historię komunikacji z klientem, mogą szybko ocenić jego potrzeby i odpowiedzieć na pytania. Dodatkowo, podłączenie koszyka zakupowego przez API przyspiesza i usprawnia całą komunikację. Przedstawiciele pomocy technicznej uwielbiają korzystać z LiveAgent ze względu na łatwość obsługi i możliwość pracy zdalnej.