Wersja próbna

Obsługa czatu na żywo

Co to jest obsługa czatu na żywo?

Czat na żywo to jedno z narzędzi oprogramowania pomocy technicznej, które umożliwia klientom kontaktowanie się z Tobą za pośrednictwem Twojej witryny.

Obsługa czatu na żywo

Wybierając odpowiednie rozwiązanie pomocy technicznej wraz z natywną aplikacją czatu na żywo, należy wziąć pod uwagę szybkość widżetu czatu na żywo, a także jego funkcjonalność. Im szybciej ładuje się widżet przycisku czatu, tym szybciej można przekształcić odwiedzających witrynę w płacących klientów. Aby dowiedzieć się więcej o czacie na żywo, sprawdź ten link.

Jak mogę rozmawiać z obsługą klienta?

Klienci mogą komunikować się z agentami obsługi klienta w czasie rzeczywistym, korzystając z widżetu czatu umieszczonego w witrynie internetowej firmy.

Czy klienci lubią czat na żywo?

Zarówno klienci, jak i firmy uwielbiają obsługę czatu na żywo, ponieważ jest szybka, wydajna i opłacalna. Dzięki czatowi na żywo klienci mogą uzyskać odpowiedzi na swoje pytania w ciągu kilku minut. Chociaż średni czas odpowiedzi na zapytania na czacie na żywo różni się w zależności od firmy i branży, powszechnie przyjmuje się, że na pytania na czacie na żywo należy odpowiadać znacznie szybciej niż na e-maile i rozmowy telefoniczne.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak poprawić obsługę klienta za pomocą czatu na żywo, wypróbuj bezpłatny 14-dniowy okres próbny czatu na żywo w usłudze LiveAgent.

FAQ

Co oznacza obsługa czatu na żywo?

Obsługa czatu na żywo to możliwość prowadzenia czatu tekstowego między klientem a zespołem pomocy technicznej przez Internet. Korzystając z czatu na żywo, klienci mogą wysyłać swoje pytania dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę i bardzo szybko uzyskiwać odpowiedzi. Czat na żywo automatyzuje i przyspiesza pracę zespołu obsługi klienta.

 

Jakie są elementy obsługi czatu na żywo?

Najważniejszą częścią czatu na żywo jest to, że umożliwia on łatwą komunikację. Ponadto umożliwia interakcję z klientem i obsługę za pomocą emotikonów, udostępniania wideo, a także wiadomości głosowych. Ważną rzeczą jest to, że klient może rozpocząć rozmowę w dowolnym momencie i uzyskać niemal natychmiastową odpowiedź.

 

W jaki sposób LiveAgent zapewnia obsługę czatu na żywo?

Czat na żywo to opcja dostępna w LiveAgent. Dzięki temu zespoły obsługi klienta korzystające z LiveAgent mogą wspierać klientów w czasie rzeczywistym. Zawiera wszystkie potrzebne funkcje.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.