Co to jest obsługa czatu na żywo?
Czat na żywo to jedno z narzędzi oprogramowania pomocy technicznej, które umożliwia klientom kontaktowanie się z Tobą za pośrednictwem Twojej witryny.
Wybierając odpowiednie rozwiązanie pomocy technicznej wraz z natywną aplikacją czatu na żywo, należy wziąć pod uwagę szybkość widżetu czatu na żywo, a także jego funkcjonalność. Im szybciej ładuje się widżet przycisku czatu, tym szybciej można przekształcić odwiedzających witrynę w płacących klientów. Aby dowiedzieć się więcej o czacie na żywo, sprawdź ten link.
Jak mogę rozmawiać z obsługą klienta?
Klienci mogą komunikować się z agentami obsługi klienta w czasie rzeczywistym, korzystając z widżetu czatu umieszczonego w witrynie internetowej firmy.
Czy klienci lubią czat na żywo?
Zarówno klienci, jak i firmy uwielbiają obsługę czatu na żywo, ponieważ jest szybka, wydajna i opłacalna. Dzięki czatowi na żywo klienci mogą uzyskać odpowiedzi na swoje pytania w ciągu kilku minut. Chociaż średni czas odpowiedzi na zapytania na czacie na żywo różni się w zależności od firmy i branży, powszechnie przyjmuje się, że na pytania na czacie na żywo należy odpowiadać znacznie szybciej niż na e-maile i rozmowy telefoniczne.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak poprawić obsługę klienta za pomocą czatu na żywo, wypróbuj bezpłatny 14-dniowy okres próbny czatu na żywo w usłudze LiveAgent.
Frequently asked questions
Co oznacza obsługa czatu na żywo?
Obsługa czatu na żywo to możliwość prowadzenia czatu tekstowego między klientem a zespołem pomocy technicznej przez Internet. Korzystając z czatu na żywo, klienci mogą wysyłać swoje pytania dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę i bardzo szybko uzyskiwać odpowiedzi. Czat na żywo automatyzuje i przyspiesza pracę zespołu obsługi klienta.
Jakie są elementy obsługi czatu na żywo?
Najważniejszą częścią czatu na żywo jest to, że umożliwia on łatwą komunikację. Ponadto umożliwia interakcję z klientem i obsługę za pomocą emotikonów, udostępniania wideo, a także wiadomości głosowych. Ważną rzeczą jest to, że klient może rozpocząć rozmowę w dowolnym momencie i uzyskać niemal natychmiastową odpowiedź.
W jaki sposób LiveAgent zapewnia obsługę czatu na żywo?
Czat na żywo to opcja dostępna w LiveAgent. Dzięki temu zespoły obsługi klienta korzystające z LiveAgent mogą wspierać klientów w czasie rzeczywistym. Zawiera wszystkie potrzebne funkcje.