LiveAgent to oprogramowanie pomocy technicznej z wieloma funkcjami, które pozwalają zrobić więcej, niż myślisz. Zadbaj o swoje rachunki, faktury i nie tylko, dzięki procesorowi płatności w LiveAgent.
Oprogramowanie do zarządzania rozliczeniami jest tutaj, aby obsłużyć całą fakturację, wystawianie faktur za usługi i produkty oraz śledzenie. Właściciele firm muszą śledzić swoje płatności i faktury, dlatego oprogramowanie do fakturacji jest niezbędne dla udanego biznesu. Pomaga zarządzać finansami przychodzącymi i wychodzącymi. Częścią tego rozwiązania są automatyzacje, które pomagają automatyzować wiele nudnych, powtarzalnych zadań, które zazwyczaj są bardzo czasochłonne, jeśli wykonywane byłyby przez osobę. To pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze oraz umożliwia skupienie się na zadaniach, które wymagają Twojej uwagi.
Integracje rozliczeń

Jeśli chcesz pójść o krok dalej, możesz skorzystać z naszych integracji. ChargeDesk lub Braintree łączą się bezproblemowo z twoim kontem LiveAgent i pozwalają na przeprowadzanie zaawansowanych operacji związanych z rozliczeniami, takich jak dostosowywane faktury, zwroty, autoryzowanie płatności i wiele innych. Możesz mieć dostęp do wszystkiego i opiekować się wszystkim za pomocą jednego rozwiązania. Oznacza to, że nie będziesz przerywać swojego przepływu pracy, przechodząc między oprogramowaniem, a wszystko będzie schludnie zorganizowane w jednym panelu sterowania.
Need a live chat widget?
LiveAgent offers the fastest and leanest chat widget on the market, making it the perfect eCommerce chat solution.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.