Partner
Co to jest ChargeDesk?
ChargeDesk to zestaw narzędzi do rozliczeń, który obsługuje najczęściej używane bramki płatnicze i służy jako brama strony trzeciej dla tych usług. integruje się z większością usług online, takich jak przeglądarki, oprogramowanie i inne usługi online. Użytkownicy mogą być dopasowywani według adresów internetowych lub kont w mediach społecznościowych.
Jak możesz tego używać?
Możliwości ChargeDesk pozwalają przyspieszyć przepływ pracy dzięki różnym funkcjom.
Zbieraj płatności
ChargeDesk to rozwiązanie stworzone w tym konkretnym celu. Dzięki wsparciu popularnych bramek płatniczych, takich jak Stripe, PayPal, Braintree, Recurly, Zuora, WePay lub Payments MB, otrzymujesz odpowiednie i wygodne rozwiązanie rozliczeniowe dla swojej firmy.
Faktury niestandardowe
Płatności jednorazowe, subskrypcje, nieokreślone powtórzenia, opłaty instalacyjne. ChargeDesk zajmuje się tym wszystkim.
Wtyczki
ChargeDesk oferuje dużą liczbę rozszerzeń dla popularnego oprogramowania, usług online, a także przeglądarek, takich jak Google Chrome.
Korzyści
- Wyświetl płatności klienta obok zgłoszeń jego pomocy
- Opłaty za zwrot pieniędzy
- Anuluj subskrypcje
- Utwórz nowe opłaty (wystawiając klientowi fakturę lub obciążając kartę w pliku)
- Utwórz nowe subskrypcje
- Autoryzuj i rejestruj płatności
- Zarządzaj kuponami
- Wysyłaj przypomnienia o płatności
- Edytuj dane klienta, w tym dodaj numery VAT
- Bezpiecznie aktualizuj zachowaną kartę kredytową klienta
- Otrzymuj powiadomienia i zarządzaj swoimi klientami z dowolnego miejsca dzięki naszym aplikacjom mobilnym
- Działa z istniejącą konfiguracją handlu elektronicznego – w większości przypadków nie jest potrzebne żadne kodowanie ani zmiany
Frequently Asked Questions
Co to jest ChargeDesk?
ChargeDesk to firma świadcząca usługi rozliczeniowe od 2014 roku. Ponadto można ją zintegrować z innym oprogramowaniem, takim jak LiveAgent, aby stworzyć potężną i wydajną obsługę klienta.
Jak możesz wykorzystać integrację ChargeDesk w LiveAgent?
Integracja ChargeDesk jest doskonałym dodatkiem do Twojego LiveAgent z wielu powodów. Oto kilka z nich: - ważne dane rozliczeniowe klienta w zgłoszeniu - zwróć, obciąż lub anuluj płatność w całości z LiveAgent - zarządzaj subskrypcjami i kuponami - łatwo aktualizuj informacje rozliczeniowe klienta
Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
LiveAgent oferuje demo, gdzie użytkownicy mogą ucząc się osiągać cele biznesowe, takie jak zwiększenie satysfakcji klientów lub generowanie większej sprzedaży. Platforma oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia i program partnerski. Użytkownicy mogą uzyskać informacje o cenach, usługach, integracjach i funkcjach. LiveAgent posiada także funkcje zarządzania zgłoszeniami i łączenia ich z preferencjami użytkownika.
Tekst porusza temat retencji klientów oraz oferowania alternatywy dla Zopim, czyli LiveAgent - oprogramowania umożliwiającego szybki dostęp do czatu na żywo dla agentów obsługi klienta. LiveAgent oferuje kilka płatnych planów, zawierających wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje do skutecznego wsparcia klientów. Można także poznać informacje o wsparciu technicznym i rejestracji na newsletter.
Tekst przedstawia informacje o firmie LiveAgent, oferującej usługi z zakresu obsługi klienta. Można w nim znaleźć opisy funkcji, integracji, alternatyw oraz cenników. Firma posiada również centrum wsparcia oraz oferuje program lojalnościowy. Na stronie można zapoznać się z referencjami zadowolonych klientów oraz zasubskrybować newsletter.
Oprogramowanie LiveAgent pozwala na zoptymalizowanie wydatków za pośrednictwem czatu na żywo, który umożliwia obsługę trzech rozmów jednocześnie. Preferencje klientów sugerują kontakt z ludzkimi przedstawicielami, a nie chatbotami. LiveAgent oferuje samoobsługowe wsparcie klienta poprzez bazy wiedzy i FAQ. Narzędzia do współpracy są łatwe w obsłudze i umożliwiają integrację z różnymi aplikacjami za pomocą Zapier. LiveAgent jest skutecznym narzędziem do przekazywania informacji, automatyzacji i integracji, oraz pozwala na obsługę klientów w mediach społecznościowych oraz łatwe komunikowanie się ze współpracownikami.