Avoxi

Co to jest Avoxi?

Avoxi to dostawca usług komunikacji w chmurze i VoIP. Świadczą usługi dla centrów telefonicznych, hoteli, touroperatorów lub globalnych przedsiębiorstw. Ich wizją jest pomoc zespołom na całym świecie w bardziej efektywnej komunikacji oraz zapewnienie im kontroli i elastyczności w zakresie ich potrzeb komunikacyjnych.

Avoxi oferuje bezpłatne numery z wielu krajów, a także numery lokalne. Mają doświadczenie w wielu branżach, w tym hotelarstwie, zgodności, grach, IT wsparcie , finanse, ubezpieczenia lub outsourcing.

Avoxi i LiveAgent są partnerami VoIP. Możesz używać Avoxi jako dostawcy VoIP w oprogramowaniu pomocy technicznej LiveAgent.

Jak możesz używać Avoxi?

Avoxi może zapewnić Ci usługę VoIP do wykonywania połączeń przez Internet. LiveAgent może obsługiwać wszystkie zadania call center i pomagać w zarządzaniu klientami relacje.

Zestaw narzędzi LiveAgent może pomóc Ci zadbać o komunikację i kierowanie połączeń, umożliwiając zarządzanie call center w chmurze , popraw jakość komunikacji z klientami i pomóż zwiększyć zaangażowanie klientów.

Wszystko to jest możliwe dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak drzewa IVR, przyciski połączeń w Twoich witrynach, kierowanie połączeń, rozmowy wideo i nieograniczone nagrywanie rozmów.

Youtube video:

Czy integracja Avoxi coś kosztuje?

Avoxi to niezależna firma, która pobiera opłaty za swoje usługi. Jednak Integracja LiveAgent z Avoxi jest bezpłatna i można z niej skorzystać pod adresem w dowolnym momencie bez dodatkowych opłat.

Jakie są korzyści z używania Avoxi?

  • Darmowa integracja z LiveAgent
  • Dzwoń z różnych urządzeń
  • Usprawnione procesy obsługi klienta
  • Niezawodne rozwiązanie do telefonu w chmurze

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!

Jak zintegrować Avoxi z LiveAgent?

LiveAgent ma wbudowaną funkcję Avoxi, więc nie ma potrzeby stosowania wtyczek ani rozwiązań innych firm. Ta funkcja jest zawarta w Twoim planie LiveAgent, a wszystko, co musisz zrobić, to połączyć swój numer telefonu Avoxi z kontem LiveAgent. Zapoznaj się z poniższym przewodnikiem, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

  • Jeśli nie masz konta Avoxi, utwórz je tutaj. Przedstawiciel Avoxi skontaktuje się z Tobą, aby omówić, jakiego rodzaju rozwiązania potrzebujesz. Po uzyskaniu dostępu do konta będziesz potrzebować swojej nazwy użytkownika, hasła i niestandardowego numeru telefonu, aby wykonać kolejne kroki.
Strona główna Avoxi z bezpłatną wersją próbną
Utwórz konto Avoxi
  • Przejdź do swojego konta LiveAgent, a następnie przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk, aby utworzyć nowy numer. Wybierz Avoxi z listy dostawców.
Avoxi na liście dostawców VoIP w konfiguracji LiveAgent
Avoxi na liście dostawców VoIP
  • Teraz musisz zrobić szybką konfigurację. Podaj swoją nazwę użytkownika, hasło i numer telefonu Avoxi w odpowiednich polach. Możesz także wybrać dział, do którego będą kierowane połączenia, prefiks numeru, niestandardową nazwę numeru telefonu Avoxi oraz opcję nagrywania rozmów. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj.
Konfiguracja Avoxi w konfiguracji LiveAgent
Konfiguracja Avoxi

Twój numer telefonu Avoxi jest połączony z LiveAgent i jest gotowy do użycia.

Czy chcesz zintegrować więcej aplikacji, z których korzystasz na co dzień? Zajrzyj na naszą stronę integracji i dowiedz się więcej o wspólnych przepływach pracy. Możesz także przejrzeć wszystkie funkcje i narzędzia oferty LiveAgent lub sprawdzić nasz film z przewodnikiem po produkcie poniżej.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co to jest Avoxi?

Avoxi to dostawca usług komunikacji w chmurze i VoIP z zaawansowanymi funkcjami call center i elastycznymi planami cenowymi odpowiednimi dla firm każdej wielkości.

Ile kosztuje integracja Avoxi w LiveAgent?

Integracja Avoxi w LiveAgent jest już uwzględniona w planie i nie ma żadnych dodatkowych opłat za korzystanie z niej. Możesz dodać swoje numery telefonów Avoxi do LiveAgent i skonfigurować centrum obsługi klienta bez żadnych dodatkowych opłat.

Jak mogę zintegrować Avoxi z LiveAgent?

Nie ma potrzeby integrowania Avoxi z LiveAgent, ponieważ jest już wbudowany. Musisz tylko dodać swój numer Avoxi i dane konta.

  • Przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery w LiveAgent
  • Utwórz nowy numer i wybierz Avoxi jako swojego dostawcę VoIP
  • Wprowadź swoją nazwę użytkownika, hasło, numer i inne szczegóły
  • Kliknij Dodaj i gotowe

Co to jest VoIP?

VoIP to skrót od Voice over Internet Protocol. Mówiąc najprościej, VoIP umożliwia wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych, połączeń konferencyjnych, połączeń wideo i innych form komunikacji przez Internet.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo