Partner
Co to jest Integrately?
Integrately to oprogramowanie do automatyzacji, które łączy ponad 600 aplikacji i rozwiązań programowych. Służy głównie do tworzenia integracji i różnych przepływów pracy między dwiema lub większą liczbą aplikacji. Te automatyzacje można udostępniać współpracownikom lub klientom.
Jak możesz tego używać?
Integrately może służyć do tworzenia niestandardowych integracji, działań i przepływów pracy między aplikacjami, których używasz na co dzień. Połącz LiveAgent z innymi platformami, stwórz lepsze przepływy pracy dla określonych działów, popraw komunikację w kanale lub stwórz nowe wspaniałe funkcje dla przepływu pracy w obsłudze klienta.
Nie wiesz, jak ulepszyć workflow? Oto kilka pomysłów
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które obsługuje prawie 70 niestandardowych wtyczek integracyjnych, które można wykorzystać do usprawnienia przepływów pracy, tworzenia spersonalizowanych procesów komunikacji i poprawy zarządzania relacjami z klientami.
Wszystko, czego potrzebujesz, to dostęp do aplikacji, z którymi chcesz się połączyć, oraz uprawnienia do aktywacji wtyczek na swoim koncie LiveAgent. Omawiamy najpopularniejsze integracje, aby stworzyć idealne rozwiązanie dla Ciebie, jednak jeśli chcesz stworzyć bardziej niestandardowe integracje, oto kilka pomysłów.

Automatycznie dodawaj kontakty z oprogramowania do marketingu e-mailowego do LiveAgent
Jeśli Twoja poczta e-mail listy kontaktów marketingowych różnią się w zależności od aplikacji, możesz utworzyć szybką integrację między LiveAgent a oprogramowaniem takim jak Mailchimp, aby automatycznie synchronizować kontakty. Ta czynność może poprawić wydajność agentów i pomóc w śledzeniu komunikacji z klientami.
Możesz również odtworzyć ten proces na odwrót i dodać kontakty z LiveAgent do Mailchimp. Ta integracja może pomóc w dotarciu do większej liczby odbiorców z komunikacją marketingową, jednocześnie zwiększając szansę na generowanie większej liczby klientów biznesowych.
Śledź rozliczenia
Czy Twój zespół sprzedaży ma problemy ze śledzeniem rozliczeń, zamówień, zwrotów, faktur płatności i innych danych dotyczących bramek płatności? Połącz swoją platformę płatniczą i stwórz nową niestandardową integrację, która dostarczy wszystkich informacji potrzebnych do zadowolenia klientów na dłuższą metę.
Otrzymuj aktualizacje firmy za pomocą automatycznych wiadomości
Masz dość ciągłego przełączania się między aplikacjami i monitorowania różnych kont? Użyj Integrately, aby otrzymywać aktualizacje pocztą e-mail o zdarzeniach w aplikacjach, z których korzystasz na co dzień. Za każdym razem, gdy w używanej przez Ciebie aplikacji ma miejsce zdarzenie, e-mail z zestawami samodzielnie ustawionych zadań zostanie dostarczony prosto do Twojej skrzynki odbiorczej. Następnie możesz samodzielnie wykonywać działania, aby uniknąć opóźnień czasowych, stale sprawdzając inne aplikacje lub przełączając się między nimi.
Jakie są korzyści z używania Integrately?
- Zintegruj LiveAgent z ponad 600 aplikacjami
- Lepszy przebieg pracy
- Oszczędność czasu
- Wszystko pod jednym dachem
Jak tworzyć integracje między LiveAgent a innymi aplikacjami za pomocą Integrately?
Aby utworzyć integrację między LiveAgent a oprogramowaniem innych firm, wykonaj następujące proste czynności. Możesz zacząć, klikając ten link. Spowoduje to przejście do strony integracji LiveAgent w witrynie Integrately.
- Otwórz swoje konto Integrately i przejdź do sekcji eksploracji automatyzacji, która jest dostępna zaraz po zalogowaniu. Wybierz LiveAgent i inne wybrane aplikacje. W tym przewodniku pokażemy, jak utworzyć niestandardową integrację między LiveAgent i YouTube.

- Po wybraniu aplikacji przewiń w dół i wybierz akcje, które chcesz wykonać. Możesz wybrać jedną z wielu opcji, aby utworzyć niestandardową integrację. Wybierz co najmniej jedną akcję w pierwszej aplikacji i odpowiedź na te akcje w aplikacjach pomocniczych.
- Gdy w pierwszej aplikacji wydarzy się określone zdarzenie, druga aplikacja wykona określoną akcję, tworząc w ten sposób niestandardową integrację i dając pełną kontrolę nad tym, co się dzieje.
- Po zakończeniu wybierania tego, co zrobi Twoja niestandardowa integracja, kliknij zielony przycisk Przejdź.

- Następnie będziesz mieć możliwość dodania większej liczby warunków i aplikacji do niestandardowej integracji za pomocą konstruktora automatyzacji. Masz również możliwość przetestowania integracji lub po prostu jej aktywacji.

- Jeśli wybierzesz konstruktora automatyzacji, możesz dodać więcej opcji i aplikacji do niestandardowej integracji i przetestować je. Można to wykorzystać do stworzenia znacznie bardziej złożonego planu pracy i integracji z wieloma opcjami i akcjami, które mają miejsce po wyzwoleniu przez jedną aplikację.

- Jeśli zdecydujesz się przejść do testu, musisz wykonać kilka dodatkowych kroków. W przypadku naszej niestandardowej integracji musieliśmy dodać link do filmu na YouTube, aby określić, które komentarze powinny wyzwalać tworzenie zgłoszenia w LiveAgent.
Kolejnym krokiem było dostarczenie klucza API LiveAgent do Integrately. Możesz znaleźć i wygenerować interfejs API na swoim koncie LiveAgent Konfiguracja > System > API. Musisz również wypełnić pola niestandardowe w Integrately w zależności od tego, co robi Twoja niestandardowa integracja.
W naszym przypadku musieliśmy wypełnić informacje, takie jak temat wiadomości, treść wiadomości, adresy e-mail nadawcy i odbiorcy i identyfikator działu między innymi danymi integracji poczty e-mail.


- Ostatnim krokiem jest przetestowanie niestandardowej integracji. Kliknij Testuj & Transmituj na żywo u dołu strony.

Integracja została zakończona. Teraz za każdym razem, gdy zostanie dodany komentarz pod naszym filmem LiveAgent Tour na Youtube, otrzymamy powiadomienie e-mail/zgłoszenie w naszym systemie zgłoszeniowym.

Frequently asked questions
Czym jest Integrately?
Integrately to usługa integracji aplikacji, która pozwala użytkownikom łączyć ze sobą różne aplikacje i tworzyć nowe, rozbudowane i dostosowane przepływy pracy.
Jak mogę używać Integrately z LiveAgent?
Integrately może służyć do tworzenia niestandardowych integracji dla oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent. Użyj go, aby ułatwić sobie pracę, otrzymywać aktualizacje, przypomnienia e-mail, tworzyć automatyzacje i wiele więcej. Ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia i liczba używanych aplikacji.
Czy muszę płacić za korzystanie z Integrately z LiveAgent?
Możesz używać Integrately z LiveAgent za darmo i tworzyć do 200 zadań.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
W tekście opisano sposoby usprawnienia obsługi klienta, takie jak automatyzacja procesów, portal samoobsługowy i baza wiedzy. Omówiono narzędzie Asana do zarządzania pracą w zespole oraz sposób jego integracji z LiveAgent za pomocą Zapier. W artykule poruszono także tematy takie jak czat błyskawiczny, obowiązki obsługi klienta oraz dziennik aktywności.
LiveAgent to oprogramowanie helpdesk IT, które zapewnia wsparcie techniczne dla klientów z różnymi potrzebami biznesowymi. Pomoc IT to dział w organizacji, który pomaga w rozwiązaniu problemów technicznych użytkowników. Głównymi elementami helpdesku IT są zarządzanie incydentami, zarządzanie problemami, zarządzanie zmianami oraz obsługa zgłoszeń serwisowych. Ulepszanie działania helpdesku IT wymaga zdefiniowania potrzeb organizacji i klientów, automatyzacji działań oraz korzystania z nowych technologii.
LiveAgent to narzędzie helpdesk do obsługi klientów poprzez różne kanały komunikacji, oferujące bezpłatną wersję próbną i integracje. Firma Quality Unit dostarcza rozwiązania dla biznesu i przemysłu wraz z centrum wsparcia i programem lojalnościowym. LiveAgent pomaga w obsłudze klienta poprzez pomoc na czacie, tworzenie baz wiedzy i dokumentacji wspierającej. Firma dba o politykę prywatności i stosuje pliki cookie.