Bigcommerce integration
Aby aktywować integrację Bigcommerce, zaloguj się na swoje konto LiveAgent.
- Kliknij konfigurację
- Kliknij system
- Kliknij wtyczki

- Znajdź Bigcommerce

- Kliknij suwak, aby aktywować wtyczkę.
Jak dodać przycisk czatu na żywo do swojej witryny Bigcommerce
- Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czatu w panelu LiveAgent (Nie masz konta LiveAgent? Zarejestruj się tutaj ). Skopiuj jego kod HTML (Ctrl + C) do schowka.

- W panelu administracyjnym Bigcommerce przejdź do Storefront> Footer Scripts and Paste (Ctrl + V) kod HTML w dowolnym miejscu w pustym miejscu edytora stopki. Jeśli w stopce już istnieje skrypt, wklej kod HTML pod istniejący skrypt, używając jednego pustego wiersza jako separatora.

- Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!

Co to jest Bigcommerce?
Rozwiązanie nr 1 w zakresie oprogramowania eCommerce, które zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do sprzedaży online. Odwiedź witrynę BigCommerce , wypróbuj ją bezpłatnie i zobacz, jak pomogły tysiącom sprzedać więcej .
Jak możesz tego używać?
Zacznij zapewniać niesamowitą obsługę klienta, umieszczając przycisk czatu na żywo w swoim sklepie Bigcommerce.
Frequently Asked Questions
Co to jest platforma BigCommerce?
BigCommerce to platforma, na której możesz bez wysiłku stworzyć działający sklep internetowy. Bigcommerce zapewnia różnorodne funkcje, które ułatwiają zarządzanie sklepami e-commerce nawet dla początkujących.
Jak możesz zintegrować witrynę Bigcommerce z LiveAgent?
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent 2. Przejdź do Konfiguracja - > System - > Wtyczki 3. Aktywuj Bigcommerce 4. Utwórz / dostosuj przycisk czatu na żywo w oparciu o swoje preferencje 5. Skopiuj kod HTML 6. Wklej kod do swojej witryny Bigcommerce
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
Dołącz do czołówki e-commerce z LiveAgent – najwyżej ocenianym oprogramowaniem do obsługi klienta dla małych i średnich firm. Zwiększ satysfakcję klientów o 60% i zbuduj bazę lojalnych kupujących dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak czat na żywo i zautomatyzowane wsparcie. Rozpocznij darmową wersję próbną na 30 dni bez karty kredytowej i sprawdź, dlaczego ponad 21 tysięcy biznesów ufa LiveAgent.



