Partner
Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby zintegrować Magento 2 z LiveAgent.
- Zaloguj się do konta w LiveAgent
- Kliknij w “Konfiguracja”
- Kliknij w “System i Pluginy”

- Wyszukaj integrację Magento 2
- Aktywuj integrację, przyciskając suwak

Czym jest Magento 2?
Magento 2 zapewnia tysiącom sprzedawców detalicznych najlepsze platformy eCommerce umożliwiające szybkie wprowadzanie innowacji i rozwój.
Jak możesz tego użyć?
Wtyczka umożliwia dodanie widżetu Magneto 2 do interfejsu biletów. Po włączeniu wtyczki automatycznie będziesz otrzymywać informacje o klientach wysyłających do Ciebie e-maile. LiveAgent połączy się z Twoim sklepem Magento i sprawdzi, czy klienci wysyłający e-maile są również klientami w Twoim sklepie. Jeśli tak, widget załaduje ich zamówienia. W ten sposób możesz bezproblemowo komunikować się z klientami bez konieczności ręcznego śledzenia ich zamówień poza LiveAgent.
Frequently asked questions
Czym jest Magento 2?
Magento to oprogramowanie typu open source do handlu elektronicznego. Magento 2 to po prostu szybsza wersja oryginalnego Magento.
Jak możesz zintegrować Magento 2?
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
2. Przejdź do Konfiguracje - System - Wtyczki
3. Aktywuj Magento 2
LiveAgent oferuje demo, podczas którego można dowiedzieć się, jak osiągnąć cele biznesowe związane z zwiększeniem satysfakcji klientów i generowaniem sprzedaży. Firma oferuje również zasoby powiązane z LiveAgent, takie jak cennik, funkcje, integracje, opinie klientów, rozwiązania dla biznesu i przemysłu, centrum wsparcia i wiele innych. Możliwe jest również rozpoczęcie bezpłatnego okresu próbnego. LiveAgent zachęca do podejścia do klienta z propozycją pomocy i pomysłem na rozwiązanie problemu lub osiągnięcie celu.
LiveAgent oferuje wiele funkcji, które umożliwiają szybszą i bardziej efektywną obsługę klientów. Posiada ponad 175 funkcji dla help desk oraz system zgłoszeń, czat na żywo i call center. Oferuje również portal do samoobsługi, integracje z Facebookiem, Twitterem, Instagramem, Vibrem i WhatsAppem, bazę wiedzy oraz forum dla klientów. Dodatkowo, LiveAgent posiada funkcję automatyzacji i reguł, które pomagają w eliminacji powtarzających się zadań.
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.
Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?
LiveAgent jest najlepiej ocenianym i recenzowanym oprogramowaniem do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Więcej informacji o ofertach "Ticket dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców" i "Ticket+Czat" można znaleźć na stronie internetowej. LiveAgent obsługuje firmy takie jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Przenieś się z Help Scout już dziś.