Wersja próbna

CoreCommerce

Aby umieścić przycisk czatu na żywo LiveAgent w swojej witrynie CoreCommerce, postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem dotyczącym integracji krok po kroku lub po prostu obejrzyj dostarczone wideo.

How to add live chat to CoreCommerce store | www.liveagent.com
  • Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czatu w panelu LiveAgent. Skopiuj jego kod HTML (Ctrl + C) do schowka.
CoreCommerce
  • Przejdź do swojego menedżera sklepu CoreCommerce i wybierz Projekt> Opcje zaawansowane> Edytuj HTML / CSS> footer.html> wklej kod przycisku czatu (Ctrl + V) tuż nad linią
CoreCommerce
  • Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!
CoreCommerce

Dlaczego CoreCommerce ?

Stwórz swój sklep e-commerce z naszym uniwersalnym, hostowanym koszykiem! Brak opłat transakcyjnych, prosta konfiguracja i dostęp do setek funkcji, niezależnie od wybranego planu. Odwiedź witrynę CoreCommerce , aby uzyskać więcej informacji.

Jak możesz tego używać?

Integracja LiveAgent z CoreCommerce umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie CoreCommerce.

FAQ

Co to jest CoreCommerce?

CoreCommerce to platforma eCommerce SaaS od 2001 roku, zapewniająca dostosowywane i spersonalizowane wsparcie / usługi.

Jak możesz zintegrować CoreCommerce z LiveAgent?

1. Utwórz przycisk czatu na żywo i skopiuj kod HTML z LiveAgent

2. Przejdź do swojego menedżera ds. Handlu elektronicznego w Corecommerce

3. Kliknij Projekt - Opcje zaawansowane - Edytuj HTML - Wklej - Opublikuj

Back to Integrations Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo