Partner
To place LiveAgent’s live chat button on your CoreCommerce site, please follow the step-by-step integration guide below or simply watch the provided video.

- Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czatu w panelu LiveAgent. Skopiuj jego kod HTML (Ctrl + C) do schowka.
- Przejdź do swojego menedżera sklepu CoreCommerce i wybierz Projekt> Opcje zaawansowane> Edytuj HTML / CSS> footer.html> wklej kod przycisku czatu (Ctrl + V) tuż nad linią
- Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!
Dlaczego CoreCommerce ?
Stwórz swój sklep e-commerce z naszym uniwersalnym, hostowanym koszykiem! Brak opłat transakcyjnych, prosta konfiguracja i dostęp do setek funkcji, niezależnie od wybranego planu. Odwiedź witrynę CoreCommerce , aby uzyskać więcej informacji.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent z CoreCommerce umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie CoreCommerce.
Frequently asked questions
Co to jest CoreCommerce?
CoreCommerce to platforma eCommerce SaaS od 2001 roku, zapewniająca dostosowywane i spersonalizowane wsparcie / usługi.
Jak możesz zintegrować CoreCommerce z LiveAgent?
1. Utwórz przycisk czatu na żywo i skopiuj kod HTML z LiveAgent 2. Przejdź do swojego menedżera ds. Handlu elektronicznego w Corecommerce 3. Kliknij Projekt - Opcje zaawansowane - Edytuj HTML - Wklej - Opublikuj
Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta
Zty e-mail to automatyczne generowanie odpowiedzi, które może obciążać system komunikacji i wpływać na efektywność firmy. Unikaj tego, dodając odpowiednie tagi lub zatrzymując ją ręcznie. Narzędzia takie jak Widżet opinii, oprogramowanie call center LiveAgent oraz aplikacja do czatowania online mogą pomóc w zarządzaniu firmą i obsłudze klientów poprzez wielokanałową obsługę i gromadzenie opinii od klientów.