Partner
Aby aktywować integrację Bigcommerce, zaloguj się na swoje konto LiveAgent.
- Kliknij konfigurację
- Kliknij system
- Kliknij wtyczki

- Znajdź Bigcommerce

- Kliknij suwak, aby aktywować wtyczkę.
Jak dodać przycisk czatu na żywo do swojej witryny Bigcommerce
- Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czatu w panelu LiveAgent (Nie masz konta LiveAgent? Zarejestruj się tutaj ). Skopiuj jego kod HTML (Ctrl + C) do schowka.

- W panelu administracyjnym Bigcommerce przejdź do Storefront> Footer Scripts and Paste (Ctrl + V) kod HTML w dowolnym miejscu w pustym miejscu edytora stopki. Jeśli w stopce już istnieje skrypt, wklej kod HTML pod istniejący skrypt, używając jednego pustego wiersza jako separatora.

- Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!

Co to jest Bigcommerce?
Rozwiązanie nr 1 w zakresie oprogramowania eCommerce, które zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do sprzedaży online. Odwiedź witrynę BigCommerce , wypróbuj ją bezpłatnie i zobacz, jak pomogły tysiącom sprzedać więcej .
Jak możesz tego używać?
Zacznij zapewniać niesamowitą obsługę klienta, umieszczając przycisk czatu na żywo w swoim sklepie Bigcommerce.
Frequently Asked Questions
Co to jest platforma BigCommerce?
BigCommerce to platforma, na której możesz bez wysiłku stworzyć działający sklep internetowy. Bigcommerce zapewnia różnorodne funkcje, które ułatwiają zarządzanie sklepami e-commerce nawet dla początkujących.
Jak możesz zintegrować witrynę Bigcommerce z LiveAgent?
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent 2. Przejdź do Konfiguracja - > System - > Wtyczki 3. Aktywuj Bigcommerce 4. Utwórz / dostosuj przycisk czatu na żywo w oparciu o swoje preferencje 5. Skopiuj kod HTML 6. Wklej kod do swojej witryny Bigcommerce
LiveAgent to narzędzie, które pozwala na zwiększenie konwersji poprzez strategię obsługi klienta, w tym wprowadzenie czatu na żywo i wsparcie dla kupujących. Firmy, które korzystają z takiego podejścia, osiągają o 11% wyższy współczynnik konwersji. LiveAgent oferuje darmową wersję próbną i potężną bazę wiedzy z edytorem WYSIWYG. Narzędzie self-service LiveAgent oferuje samoobsługowe wsparcie klienta poprzez bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Mapa strony Teks informuje o preferencjach klientów w kontekście obsługi - preferują oni interakcje z ludzkimi przedstawicielami, a nie chatbotami. Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent! LiveAgent proponuje uniwersalną skrzynkę odbiorczą oraz obsługę czatu na żywo i wygodne wbudowane centrum telefoniczne.