Partner
Aby aktywować integrację Bigcommerce, zaloguj się na swoje konto LiveAgent.
- Kliknij konfigurację
- Kliknij system
- Kliknij wtyczki

- Znajdź Bigcommerce

- Kliknij suwak, aby aktywować wtyczkę.
Jak dodać przycisk czatu na żywo do swojej witryny Bigcommerce
- Pierwszym krokiem jest utworzenie i dostosowanie nowego przycisku czatu w panelu LiveAgent (Nie masz konta LiveAgent? Zarejestruj się tutaj ). Skopiuj jego kod HTML (Ctrl + C) do schowka.

- W panelu administracyjnym Bigcommerce przejdź do Storefront> Footer Scripts and Paste (Ctrl + V) kod HTML w dowolnym miejscu w pustym miejscu edytora stopki. Jeśli w stopce już istnieje skrypt, wklej kod HTML pod istniejący skrypt, używając jednego pustego wiersza jako separatora.

- Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!

Co to jest Bigcommerce?
Rozwiązanie nr 1 w zakresie oprogramowania eCommerce, które zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do sprzedaży online. Odwiedź witrynę BigCommerce , wypróbuj ją bezpłatnie i zobacz, jak pomogły tysiącom sprzedać więcej .
Jak możesz tego używać?
Zacznij zapewniać niesamowitą obsługę klienta, umieszczając przycisk czatu na żywo w swoim sklepie Bigcommerce.
Frequently asked questions
Co to jest platforma BigCommerce?
BigCommerce to platforma, na której możesz bez wysiłku stworzyć działający sklep internetowy. Bigcommerce zapewnia różnorodne funkcje, które ułatwiają zarządzanie sklepami e-commerce nawet dla początkujących.
Jak możesz zintegrować witrynę Bigcommerce z LiveAgent?
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
2. Przejdź do Konfiguracja - > System - > Wtyczki
3. Aktywuj Bigcommerce
4. Utwórz / dostosuj przycisk czatu na żywo w oparciu o swoje preferencje
5. Skopiuj kod HTML
6. Wklej kod do swojej witryny Bigcommerce
LiveAgent to platforma czatu na żywo, która pozwala na rozwiązywanie problemów klientów w czasie rzeczywistym i zwiększa zaangażowanie klientów. Oferowana jest bezpłatna wersja próbna, a także webinary, które pomagają poprawić obsługę klienta. Integracja Clockify pozwala na śledzenie efektywności obsługi klienta bezpośrednio z poziomu oprogramowania pomocy technicznej. LiveAgent oferuje również wsparcie dla wielu firm na całym świecie.
LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.