Partner
Czym jest CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro to serwer ujednoliconej komunikacji klasy operatorskiej, który zawiera również platformę programistyczną. Istnieją interfejsy API do uwierzytelniania i różne aplikacje pomocnicze. System oparty jest na protokole internetowym i napisany jest w C++. CommuniGate Pro zawiera również agenta przesyłania poczty z interfejsem poczty internetowej, który obsługuje protokoły POP3/IMAP i SMTP. Zapewnia swoim użytkownikom zaawansowane filtrowanie poczty, możliwość subskrybowania wielu skrzynek pocztowych i obsługuje SPAM i ochrona antywirusowa poprzez moduły.
Jak korzystać z CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro to idealne rozwiązanie dla programistów i firm, które skupiają się na podejściu „zrób to sam”. Okazuje się również przydatne dzięki opcjom antyspamowym i antywirusowym, które chronią komunikację Twojej firmy przed niechcianymi lub niebezpiecznymi wiadomościami e-mail. Poczta CommuniGate Pro oferuje elastyczność dla wszystkich, którzy jej potrzebują, i można ją zintegrować z systemem pomocy LiveAgent.
Obsługa poczty e-mail za pomocą CommuniGate Pro to fantastyczne rozwiązanie dla większości firm, które muszą obsługiwać komunikację e-mail z elastycznymi opcjami. Jednak firmy, które muszą obsługiwać dużą liczbę zgłoszeń klientów i skutecznie je rozwiązywać, mogą używać LiveAgent do uszczęśliwić klientów.
System zgłoszeń do pomocy technicznej może ogromnie pomóc w zapewnieniu wszelkiego rodzaju obsługi klienta. Dział pomocy LiveAgent może zebrać całą Twoją komunikację e-mail i przekształcić ją w zgłoszenia, które można łatwo zorganizować i dystrybuowane między pracowników obsługi klienta. Rozwiązanie jest w pełni funkcjonalne, dzięki czemu Twój przepływ pracy może się poprawić, a Twoi klienci mogą być usatysfakcjonowani.
Usprawnij swoje codzienne czynności dzięki funkcjom, które koncentrują się na produktywności. Zacznij organizować swoje zgłoszenia za pomocą filtrów, tagów i działy. Możesz także podzielić skomplikowane zgłoszenia, które wymagają dodatkowej uwagi i szybciej odpowiedzieć dzięki wiadomości w puszkach. Gotowy na zakończenie dnia? Upewnij się, że masz ustawione godziny pracy lub zrób sobie przerwę, kiedy zajdzie taka potrzeba.
Poczta e-mail nie jest jedyną rzeczą, którą można zintegrować. Skonfiguruj swoje centrum telefoniczne i bazę wiedzy, utwórz niestandardowy widżet czatu na żywo dla swojej witryny lub połącz się z Facebookiem, Instagram, Twitter i Viber. Każdy element komunikacji zostanie zorganizowany w systemie zgłoszeniowym, dzięki czemu nie stracisz chłodu i śledzenia tego, co się dzieje.

Jakie są zalety CommuniGate Pro?
- Platforma programistyczna
- Elastyczny agent transferu poczty
- Ochrona przed spamem
- Ochrona antywirusowa poprzez moduły
Switch to ticketing with LiveAgent
Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent
Jak zintegrować CommuniGate Pro z LiveAgent?
Po przygotowaniu poczty e-mail CommuniGate Pro możesz łatwo połączyć ją z systemem zgłoszeniowym LiveAgent. Proces jest prosty i zajmuje tylko kilka minut. Zapoznaj się z poniższym przewodnikiem integracji, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

- Musisz najpierw skonfigurować CommuniGate Pro? Wejdź na ich witrynę i pobierz to, czego potrzebujesz. Zajrzyj na stronę i uzyskaj wszelką pomoc przy instalacji. Po zakończeniu konfiguracji przejdź do kolejnych kroków.

- Gdy wszystko będzie gotowe, przejdź do konta LiveAgent i przejdź do strony Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz, a następnie wybierz Inne. Wybierz IMAP/POP3 między dwiema opcjami.


- Wszystko, co pozostało do zrobienia, to wpisać swoje dane w następnej sekcji. Twój adres e-mail, dane logowania, hasło oraz port i serwer są polami obowiązkowymi. Możesz także wybrać dział, który będzie obsługiwał komunikację e-mail z tego konta i określić inne ustawienia. Gdy skończysz, kliknij Dodaj na dole i gotowe.
Integracja jest kompletna i możesz ją przetestować. Sprawdź swój system zgłoszeniowy LiveAgent i z łatwością odpowiadaj na e-maile klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o obsłudze klienta i help deskach, przeczytaj artykuły LiveAgent Academy. Możesz również dowiedzieć się więcej o LiveAgent, oglądając poniższy film z wycieczki lub przeglądając naszą stronę funkcji.

Frequently Asked Questions
Czym jest CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro to serwer ujednoliconej komunikacji klasy operatorskiej, który zawiera również platformę programistyczną. Dostępne jest API uwierzytelniania, a także różne aplikacje pomocnicze. System oparty jest na protokole internetowym i napisany jest w C++. Oprócz interfejsu poczty internetowej CommuniGate Pro zawiera agenta przesyłania poczty obsługującego POP3/IMAP.
Jak korzystać z CommuniGate Pro?
Deweloperzy i firmy, które polegają na metodach „zrób to sam”, uznają, że CommuniGate Pro jest idealnym rozwiązaniem. Poza tym jest również wyposażony w funkcje, które chronią Twoją firmę przed spamem i wirusami. Można go również zintegrować z działem pomocy LiveAgent. CommuniGate Pro oferuje elastyczność wszystkim, którzy jej potrzebują.
Jakie są korzyści z integracji CommuniGate Pro?
Platforma programistyczna Elastyczny agent przesyłania poczty Ochrona przed spamem Ochrona antywirusowa przez moduły
Jak zintegrować CommuniGate Pro z LiveAgent?
Przejdź do LiveAgent i otwórz Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe Utwórz nowy i wybierz Inne > IMAP/POP3 Podaj swoje dane i zapisz zmiany
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Co to jest komunikacja z klientem?
Skuteczna komunikacja z obsługą klienta to klucz do budowania lojalności klientów. Istnieje wiele narzędzi, takich jak oprogramowanie do obsługi klienta i czat na żywo, które pomagają w komunikacji z klientami. Doskonała obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu firmy i może przynieść liczne korzyści. Jednak wiele firm ma trudności z zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta, szczególnie w przypadku czatu na żywo.