Stań się jednością ze swoim zespołem dzięki narzędziom do współpracy. Narzędzia do współpracy są dostępne w wersji natywnej lub poprzez naszą integrację z różnymi aplikacjami i oprogramowaniem. LiveAgent jest dostarczany z narzędziami, takimi jak dzielone zgłoszenia, tagi, notatki, wewnętrzne zgłoszenia i wiele więcej. Zawsze możesz pójść o krok dalej i zintegrować aplikacje takie jak Slack, aby jeszcze bardziej usprawnić przepływ pracy. Bądź kreatywny i dowiedz się, czego Ty i Twój zespół potrzebujecie, aby wykonywać lepszą pracę.
Narzędzia do współpracy są niezbędne do ujednolicenia przepływu pracy w różnych zespołach lub między nimi. Pomogą Ci zadbać o komunikację, rozwiązywanie zgłoszeń i wiele więcej. Są szczególnie przydatne dla zespołów pracujących w odległych lokalizacjach lub w różnych krajach, ale nawet zespoły, które współpracują, mogą w dużym stopniu je wykorzystać i usprawnić workflow.
Narzędzia do współpracy są dostarczane z LiveAgent, ale możesz pójść o krok dalej, korzystając z różnego rodzaju aplikacji. Zintegruj Slack z LiveAgent, aby umożliwić lepszą komunikację, zadbaj o automatyzację poczty e-mail dzięki ActiveCampaign lub nawet dodaj prostą obsługę mediów społecznościowych za pomocą Instagrama lub Facebooka . Wybór należy do ciebie.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.