Stań się jednością ze swoim zespołem dzięki narzędziom do współpracy. Narzędzia do współpracy są dostępne w wersji natywnej lub poprzez naszą integrację z różnymi aplikacjami i oprogramowaniem. LiveAgent jest dostarczany z narzędziami, takimi jak dzielone zgłoszenia, tagi, notatki, wewnętrzne zgłoszenia i wiele więcej. Zawsze możesz pójść o krok dalej i zintegrować aplikacje takie jak Slack, aby jeszcze bardziej usprawnić przepływ pracy. Bądź kreatywny i dowiedz się, czego Ty i Twój zespół potrzebujecie, aby wykonywać lepszą pracę.
Narzędzia do współpracy są niezbędne do ujednolicenia przepływu pracy w różnych zespołach lub między nimi. Pomogą Ci zadbać o komunikację, rozwiązywanie zgłoszeń i wiele więcej. Są szczególnie przydatne dla zespołów pracujących w odległych lokalizacjach lub w różnych krajach, ale nawet zespoły, które współpracują, mogą w dużym stopniu je wykorzystać i usprawnić workflow.
Narzędzia do współpracy są dostarczane z LiveAgent, ale możesz pójść o krok dalej, korzystając z różnego rodzaju aplikacji. Zintegruj Slack z LiveAgent, aby umożliwić lepszą komunikację, zadbaj o automatyzację poczty e-mail dzięki ActiveCampaign lub nawet dodaj prostą obsługę mediów społecznościowych za pomocą Instagrama lub Facebooka . Wybór należy do ciebie.
Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce
LiveAgent jest oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Można rozpocząć darmową wersję próbną na 7 lub 30 dni bez wymaganego numeru karty kredytowej. Użyj swojego adresu e-mail firmy, aby uzyskać 30 dni próby za darmo. Możesz również wybrać nazwę dla swojej subdomeny LiveAgent.
Oprogramowanie help desk dla agencji
Oprogramowanie LiveAgent oferuje bezpłatną bazę wiedzy oraz najlepsze narzędzia do zarządzania komunikacją z klientami dla małych i średnich firm. Dostępny jest 7- lub 30-dniowy okres próbny, a rejestracja wymaga jedynie nazwy firmy lub zespołu oraz akceptacji warunków korzystania. Oprogramowanie zapewnia wsparcie techniczne, integracje oraz rozwiązania dla różnych branż.
Funkcja załączników w narzędziu LiveAgent pozwala na łatwe dodawanie plików do zgłoszeń, czatów, formularzy i artykułów. Obsługiwane są wszystkie typy plików, ale można ograniczyć ich typy i rozmiary w ustawieniach. LiveAgent umożliwia przeciąganie i upuszczanie plików oraz korzystanie z funkcji przeciągnij i upuść. Wszystko to ułatwia komunikację i przepływ pracy.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.