Pilnowanie osobnych kont mailowych, gdzie trafiają zapytania od klientów, jest męczące i nieproduktywne. Łatwo zgubić wiadomości lub zapomnieć o odpowiedziach.
Ułatw pracę sobie i swoim konsultantom i miej pełny podgląd na przychodzące wiadomości. Nadaj każdemu dostęp do wspólnej skrzynki.
Importuj pocztę z innych systemów pocztowych, jak Microsoft Outlook, Office 365 lub Gmail lub z Twojego serwera pocztowego. Korzystaj z zalet wspólnej skrzynki.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Wspólna skrzynka pocztowa to część naszego systemu help desk i ticketowego. Jest to taki Gmail i Asana do obsługi klienta.
Każdy z Twoich konsultantów otrzymuje swój login, dający im dostęp do wspólnego pulpitu. Mogą wyświetlić zgłoszenia, sprawdzić, kto się zajmuje daną sprawą, oraz co wymaga natychmiast uwagi.
Zadowolenie klientów jest ściśle powiązane z zaangażowaniem, wskaźnikiem konwersji i przychodem. Im większa satysfakcja Twoich klientów, tym lepiej radzi sobie Twój biznes. Dostarczając Twoim klientom szybką, spersonalizowaną i kompetentną obsługę, pracujesz nad zaangażowaniem klientów, przychodem i konwersją.
Automatycznie organizuje wszystkie przychodzące zapytania ze względu na priorytet (określany na podstawie umowy o poziomie świadczonych usług, daty otrzymania zgłoszenia i tagów) i przypisuje je do odpowiednich działów i agentów.
Twoi agenci nie będą już tracić czasu na sprawdzanie wielu kont i przełączanie się między usługami. Dzięki temu, mogą skupić się na dostarczaniu personalizowanego i kompetentnego wsparcia Twoim klientom.
Wspólna skrzynka to najbezpieczniejsze rozwiązanie dla Twojego biznesu i klientów. Nie musisz pilnować wielu kont, a każdy agent ma unikalne dane logowania.
Wraz ze rozwojem Twojego biznesu zwiększają się zyski, ale też otrzymujesz więcej zgłoszeń czy zapytań o produkt. O ile wcześniej jedna osoba mogła spokojnie się tym zajmować, a w razie jej nieobecności dane logowania dostawał ktoś inny, to w tej sytuacji to może być niewystarczające.
Zmagasz się z nieporozumieniami wynikającymi z braku kontekstu i transparentności? Mamy na to rozwiązanie.
LiveAgent oferuje wbudowane funkcje, które pozwalają Ci na zarządzanie zapytaniami od klientów z poziomu jednego pulpitu – w szybki i efektywny sposób.
LiveAgent daje Ci dostęp do nielimitowanej historii kontaktu z klientami, a nasz wbudowany CRM ułatwia udostępnianie zgłoszeń i informowanie Twoich współpracowników o postępach.
LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomóż im szybciej z LiveAgent.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.
Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych branż wybrało LiveAgent do obsługi klientów.
Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.
W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w ustawieniu i użyciu. Kilka minut i już możesz korzystać z Twojego konta LiveAgent.
Miej nasze profesjonalne rozwiązanie help desk za stałą miesięczną opłatą, bez ukrytych kosztów ani długoterminowych zobowiązań. Przetestuj je przez 14 dni za darmo i sprawdź wszystkie dostępne opcje.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach