Najlepsza wspólna skrzynka w mieście

Pilnowanie osobnych kont mailowych, gdzie trafiają zapytania od klientów, jest męczące i nieproduktywne. Łatwo zgubić wiadomości lub zapomnieć o odpowiedziach.

Ułatw pracę sobie i swoim konsultantom i miej pełny podgląd na przychodzące wiadomości. Nadaj każdemu dostęp do wspólnej skrzynki.

Importuj pocztę z innych systemów pocztowych, jak Microsoft Outlook, Office 365 lub Gmail lub z Twojego serwera pocztowego. Korzystaj z zalet wspólnej skrzynki.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Create Ticket in LiveAgent

Czym jest wspólna skrzynka pocztowa?

Wspólna skrzynka pocztowa to część naszego systemu help desk i ticketowego. Jest to taki Gmail i Asana do obsługi klienta.

Każdy z Twoich konsultantów otrzymuje swój login, dający im dostęp do wspólnego pulpitu. Mogą wyświetlić zgłoszenia, sprawdzić, kto się zajmuje daną sprawą, oraz co wymaga natychmiast uwagi.

Jak wspólna skrzynka wpływa na konwersję?

Zadowolenie klientów jest ściśle powiązane z zaangażowaniem, wskaźnikiem konwersji i przychodem. Im większa satysfakcja Twoich klientów, tym lepiej radzi sobie Twój biznes. Dostarczając Twoim klientom szybką, spersonalizowaną i kompetentną obsługę, pracujesz nad zaangażowaniem klientów, przychodem i konwersją.

Shared inbox improving the conversion rates

Korzyści ze współdzielonej skrzynki

Effectively organize chaos

Porządkuje chaos

Automatycznie organizuje wszystkie przychodzące zapytania ze względu na priorytet (określany na podstawie umowy o poziomie świadczonych usług, daty otrzymania zgłoszenia i tagów) i przypisuje je do odpowiednich działów i agentów.

Foster the collaboration among the team mates

Wspiera współpracę

LiveAgent pomaga Twoim agentom we wspólnym pracowaniu nad skomplikowanymi zapytaniami. Jeden agent może podjąć pracę tam, gdzie inny skończył, a cały postęp będzie zapisany. Agenci mogą sobie zostawiać wewnętrzne notatki, pisać na czacie czy nawet dzwonić do siebie.

Shared inbox improving productivity with growing trend over te time

Zwiększa produktywność

Twoi agenci nie będą już tracić czasu na sprawdzanie wielu kont i przełączanie się między usługami. Dzięki temu, mogą skupić się na dostarczaniu personalizowanego i kompetentnego wsparcia Twoim klientom.

Shared inbox keeps data securely stored

Dba o bezpieczeństwo danych

Wspólna skrzynka to najbezpieczniejsze rozwiązanie dla Twojego biznesu i klientów. Nie musisz pilnować wielu kont, a każdy agent ma unikalne dane logowania.

Problematic sharing of information

Problem: przepływ informacji

Wraz ze rozwojem Twojego biznesu zwiększają się zyski, ale też otrzymujesz więcej zgłoszeń czy zapytań o produkt. O ile wcześniej jedna osoba mogła spokojnie się tym zajmować, a w razie jej nieobecności dane logowania dostawał ktoś inny, to w tej sytuacji to może być niewystarczające.

Zmagasz się z nieporozumieniami wynikającymi z braku kontekstu i transparentności? Mamy na to rozwiązanie.

Rozwiązanie: jedna, wspólna skrzynka

LiveAgent oferuje wbudowane funkcje, które pozwalają Ci na zarządzanie zapytaniami od klientów z poziomu jednego pulpitu – w szybki i efektywny sposób.

LiveAgent daje Ci dostęp do nielimitowanej historii kontaktu z klientami, a nasz wbudowany CRM ułatwia udostępnianie zgłoszeń i informowanie Twoich współpracowników o postępach.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Szukasz lepszej, współdzielonej skrzynki pocztowej?

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomóż im szybciej z LiveAgent.

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Co sprawia, że nasze oprogramowanie help desk jest dobrym wyborem?

Most reviewed and number 1

Najczęściej recenzowany i najwyżej oceniany

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.

Preferred by 21k businesses

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych branż wybrało LiveAgent do obsługi klientów.

Packed with features

Zawiera ponad 180 funkcji

Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.

Cloud based and secure help desk

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w ustawieniu i użyciu. Kilka minut i już możesz korzystać z Twojego konta LiveAgent.

Przejrzysty i przystępny cennik

Miej nasze profesjonalne rozwiązanie help desk za stałą miesięczną opłatą, bez ukrytych kosztów ani długoterminowych zobowiązań. Przetestuj je przez 14 dni za darmo i sprawdź wszystkie dostępne opcje.

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy podpięcia karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zWspólna skrzynka mailowa
Wydrukuj zgłoszenia w wersji do druku dzięki funkcji LiveAgent – Drukuj zgłoszenia. Przeczytaj o tym w artykule i obejrzyj nasz film.

Eksport zgłoszeń

LiveAgent umożliwia eksport zgłoszeń do wersji HTML lub PDF, co ułatwia drukowanie zgłoszeń. Można również wypróbować bezpłatny 30-dniowy trial.

Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.

Recenzja telefonu Cisco 7940 Series

Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.

LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.

Ogłoszenie integracji Twittera

LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Umów się na demo

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Umów się na demo
Start Free Trial x