Partner
Czym jest Progress IMail server?
Serwer Progress IMail to niezawodny i wszechstronny system obsługi wiadomości e-mail, który można łatwo skonfigurować i konserwować. To świetny biznesowy system poczty e-mail, który jest również używany przez organizacje edukacyjne i rządowe. Progress IMail zapewnia niskie koszty utrzymania, zapewniając jednocześnie łatwy i wartościowy sposób komunikacji. Jest używany przez ponad milion użytkowników na całym świecie i chroni ich komunikację za pomocą ochrony antywirusowej i ulepszonych zabezpieczeń.
Jak korzystać z serwera Progress IMail?
Jeśli Twoja firma wymaga niezawodnego i łatwego w utrzymaniu serwera poczty e-mail, serwer Progress IMail jest właściwym wyborem. Jest również bardzo przystępny cenowo, więc nie zrujnuje budżetu Twojej firmy. Serwer Progress IMail umożliwia współdzielenie jednej domeny między 10 użytkowników w bezpłatnej wersji startowej. Jeśli chcesz poprawić obsługę poczty e-mail i obsłużyć większą liczbę problemów klientów, dobrym pomysłem jest połączenie serwera Progress IMail z system pomocy LiveAgent.
LiveAgent może obsługiwać stanowiska pomocy z serwerem Progress IMail z jego zaawansowanym systemem zgłoszeń a>. Może to pomóc agentom obsługi klienta obsłużyć większą liczbę zgłoszeń klientów, zwiększyć wydajność i zapewnić lepszą jakość wsparcia. Cała komunikacja z klientami jest przekształcana w zgłoszenia, które mogą być filtrowane, zorganizowane , oraz otagowane według potrzeb przez poszczególne agent. Istnieje również wiele innych funkcji związanych ze zgłoszeniami, które ułatwiają pracę wszystkim.
Oprócz filtrowania i organizowania funkcje sprzedaży zgłoszeń obejmują zasady czasowe, odpowiedzialność i departamenty, aby pomóc agentom efektywnie przejść przez codzienne niuanse pracy. Zarządzaj kontaktami lub profilami agentów, aby stworzyć wydajną firmę, albo skonfiguruj godziny pracy wraz z przerwami w pracy aby utrzymać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Gdy poczujesz się gotowy, pozwól agentom zbierać odznaki dzięki funkcjom grywalizacji, które mogą uczynić pracę bardziej przyjemną.
Kolejną korzyścią jest to, że LiveAgent łączy się również z innymi kanałami komunikacji. Tworzenie widżetu czatu na żywo dla Twojej witryny, konfigurowanie skutecznego call center i tworzenie artykułów informacyjnych dla Twojego portalu klienta pomaga zwiększyć satysfakcję klientów. Skorzystaj ze swoich kanałów mediów społecznościowych – Facebook, Twitter, Instagram, a nawet Wiber i docieraj do klientów dokładnie tam, gdzie spędzają czas.
Jakie są zalety serwera Progress IMail?
- Serwer e-mail o niskich kosztach utrzymania
- Ochrona antywirusowa i antyspamowa
- Dostępny bezpłatny plan i uczciwe ceny
- Łatwe ustawienie
Get the most out of your email server
Connect Progress IMail Server with your LiveAgent help desk today and provide first-class customer support
Jak zintegrować serwer Progress IMail
LiveAgent może łatwo połączyć się z serwerem Progress IMail przez IMAP/POP3. Proces można łatwo obsłużyć w ustawieniach LiveAgent, a jego ukończenie zajmuje tylko kilka minut. Poniżej dowiesz się, jak połączyć swoje konto e-mail z systemem zgłoszeń LiveAgent.

- Jeśli nie masz jeszcze skonfigurowanego konta do obsługi poczty e-mail na serwerze Progress IMail, wejdź na ich stronę internetową i pobierz wszystko, czego potrzebujesz. Po skonfigurowaniu przejdź do kolejnych kroków, które wyjaśniają proces konfiguracji.

- Gdy Progress IMail Server zostanie skonfigurowany i będzie gotowy do użycia, otwórz LiveAgent Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz i wybierz Inne. Następnie wybierz IMAP/POP3.

- Teraz wystarczy podać swoje dane – e-mail, nazwę użytkownika, hasło, wybraną metodę pobierania oraz serwer i port. Ponadto możesz wybrać dział, do którego mają być wysyłane zgłoszenia z tego e-maila, oraz metodę uwierzytelniania. Kliknij Zapisz, aby zakończyć proces.

Gotowe, a Twój system zgłoszeń będzie teraz pobierał wszystkie e-maile klientów z serwera Progress IMail. Pamiętaj, aby regularnie je sprawdzać, odpowiadać i rozwiązywać problemy klientów. Obejrzyj poniższy film z prezentacji, aby zobaczyć więcej funkcji LiveAgent, lub przejrzyj funkcje i artykuły akademickie, aby dowiedzieć się więcej o korzystaniu z oprogramowania pomocy technicznej.
Frequently asked questions
Czym jest Progress IMail Server?
Progress IMail Server to łatwy w konfiguracji i łatwy w utrzymaniu system przesyłania wiadomości, który jest niezawodny i wszechstronny. Jest używany przez firmy, organizacje rządowe i edukacyjne jako świetny system poczty e-mail.
Jak korzystać z Progress IMail Server?
Serwer Progress IMail to właściwy wybór, jeśli Twoja firma wymaga niezawodnego, łatwego w utrzymaniu serwera poczty e-mail. Ten produkt jest również bardzo przystępny cenowo, więc Twoja firma nie będzie musiała rozbijać banku, aby go kupić. Darmowe edycje startowe Progress IMail umożliwiają użytkownikom współdzielenie jednej domeny między 10 użytkowników. Połączenie Progress IMail i LiveAgent pozwoli Ci zapewnić doskonałą obsługę poczty e-mail i zarządzać większą liczbą problemów klientów.
Jakie są zalety Progress IMail Server?
- Serwer poczty e-mail o niskich wymaganiach konserwacyjnych
- Ochrona antywirusowa i antyspamowa
- Dostępny bezpłatny plan i uczciwe ceny
- Łatwa konfiguracja
Jak zintegrować Progress iMail Server z LiveAgent?
- Przejdź do LiveAgent i otwórz Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe
- Utwórz nowy e-mail i wybierz Inny
- Wybierz IMAP/POP3, podaj swoje dane i kliknij Zapisz
Zarządzanie obsługą klienta jest kluczowe dla biznesu i wymaga pełnego poświęcenia. Efektywna obsługa klienta zwiększa lojalność i zyski firmy. Usługi CRM, zarządzanie zgłoszeniami i ankiety obsługi klienta są ważnymi narzędziami w tym procesie. LiveAgent to program do zarządzania relacjami z klientami, który oferuje wiele funkcjonalności dla biznesu i przemysłu.
Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Klienci narzekają na słabą obsługę, brak przejrzystości i frustrację, która może prowadzić do zmiany dostawcy usług. Według Dimensional Research i American Express, konieczność wielokrotnego wyjaśniania problemu jest oznaką złej obsługi klienta, a 72% konsumentów oczekuje, że agent będzie znał ich historię. LiveAgent proponuje oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które rozwiązuje te problemy.
Dobry system zgłoszeniowy powinien mieć polityki SLA, kategorie, tagi i filtry, a także funkcje do pracy zespołowej i raportowania. Jest to kluczowe w zarządzaniu zgłoszeniami IT, pomagając agentom w ustalaniu priorytetów, szybkim rozwiązywaniu problemów i tworzeniu gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dobre systemy oferują menedżerom i liderom zespołów możliwości raportowania i monitorowania zespołu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną.
Hybrydowy strumieo zgłoszeń może znacząco poprawić wydajność agentów! Dzięki temu, że wszystkie zgłoszenia są przechowywane w jednym miejscu, agenci mogą skracać czas odpowiedzi i szybciej rozwiązywać problemy klientów. Hybrydowy strumień zgłoszeń umożliwia również lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a co za tym idzie zwiększa satysfakcję, liczbę rekomendacji i sprzedaż. LiveAgent to narzędzie, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną, w tym hybrydowy strumień zgłoszeń.