Partner
Czym jest DirectCall?
Założona w 1994 r. firma DirectCall zapewnia numery lokalne, 0800 lub 30xx we wszystkich numerach kierunkowych w Brazylii, z opcją przenoszenia.
Numery, które umożliwiają odbieranie połączeń lokalnych w miastach, w których Twoja firma nie ma nawet infrastruktury fizycznej, bezpośrednio na operator. Autoryzowany przez Anatel dla telefonii stacjonarnej i IP, Directcall wyróżnia się rozwijaniem własnych funkcji i solidną infrastrukturą.
DirectCall oferuje również:
- Nagrywanie u operatora, które może ułatwić menedżerom wyszukiwanie i odtwarzanie rozmów zarejestrowanych przez okres do 5 lat bezpośrednio w wyciągach internetowych Directcall.
- IVR u operatora, który może zautomatyzować protokół obsługi, pomóc dzwoniącym znaleźć odpowiedni dział samodzielnie lub informacje online.
- Inteligentne rozpoznawanie, które zwiększa odbieranie połączeń nawet o 25%, zawsze identyfikując numer lokalny w numerze kierunkowym.
- Interfejsy API i aplikacje telefoniczne dla Twojego CRM, Help Desk lub Virtual Store zarządzają numerem przeniesionym do Directcall bezpośrednio u operatora.
Użytkownicy LiveAgent mogą poprosić o bezpłatną wersję próbną linii DirectCall tutaj.
Jak można tego użyć?
LiveAgent i DirectCall są teraz partnerami, dzięki czemu integracja DirectCall VoIP jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru DirectCall VoIP z Twoim centrum telefonicznym.
Jeśli jesteś zainteresowany połączeniem DirectCall z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami .
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj DirectCall
4. Kliknij dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji DirectCall:
DirectCall i LiveAgent są partnerami. Tak więc, jeśli masz subskrypcję w LiveAgent, integracja jest bezpłatna. Jednak DirectCall pobiera opłaty za swoje usługi, ponieważ firma działa osobno.
Zalety DirectCall
- Opłacalne
- Ulepszony CX
- Zaawansowane funkcje
- Dostęp w całej Brazylii
- Wysoka dostępność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działa oprogramowanie call center, obejrzyj poniższy film
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!
Frequently asked questions
Czym jest DirectCall?
DirectCall to brazylijski operator specjalizujący się w telefonii VoIP i telefonii stacjonarnej we wszystkich numerach kierunkowych w Brazylii, autoryzowany przez Anatel.
Ile kosztuje integracja DirectCall z LiveAgent?
LiveAgent już zintegrował DirectCall. Dzięki temu integracja jest bezpłatna. Należy jednak pamiętać, że DirectCall pobiera opłaty za swoje usługi.
Jak zaimplementować numer DirectCall VoIP w LiveAgent?
Jak wspomnieliśmy wcześniej, DirectCall jest już częścią LiveAgent. Po prostu zaloguj się i postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem:
1. Przejdź do Konfiguracje > Zadzwoń > Numery > Bezpośrednie połączenie
2. Dodaj numer VoIP i używaj od razu
Usługa identyfikacji wybieranego numeru
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które ułatwia zarządzanie komunikacją z klientami. Raport działu oferuje wiele opcji, takich jak rankingi i wykresy, które pozwalają na monitorowanie i analizowanie danych. Automatyczne oddzwonienie może zwiększyć satysfakcję klientów i zredukować liczbę porzuconych połączeń. Firma Kim oferuje rozwiązania dla przemysłu i biznesu, a także programy lojalnościowe i szablony webinariów. Usługa identyfikacji wybieranego numeru (DNIS) to usługa telekomunikacyjna, która umożliwia firmom określenie, który numer wybrał klient, aby nawiązać z nimi kontakt.
Usługa identyfikacji wybieranego numeru
Określ numer telefonu, na który dzwoniący zamierzał zadzwonić za pomocą usługi identyfikacji wybieranego numeru telekomunikacyjnego.
Porównaj LiveAgent z innymi platformami
LiveAgent to narzędzie, które zdobyło pozytywne opinie klientów, oferujące szybsze i dokładniejsze wsparcie dla agentów. Użytkownicy doceniają łatwy w użyciu interfejs, funkcjonalność raportowania oraz oszczędność czasu dzięki uporządkowanej obsłudze klienta. LiveAgent jest opłacalnym rozwiązaniem, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
LiveAgent to zaawansowane narzędzie do obsługi klienta, oferujące wiele możliwości komunikacji, w tym czat wewnętrzny i centrę telefoniczną wychodzącą. Platforma umożliwia otrzymywanie zgłoszeń w różnych kanałach komunikacji oraz korzystanie z reguł automatyzacji i integracji. LiveAgent oferuje również bezpłatne wersje próbne dla firm.