Wersja próbna

DirectCall

Czym jest DirectCall?

Założona w 1994 r. firma DirectCall zapewnia numery lokalne, 0800 lub 30xx we wszystkich numerach kierunkowych w Brazylii, z opcją przenoszenia.
Numery, które umożliwiają odbieranie połączeń lokalnych w miastach, w których Twoja firma nie ma nawet infrastruktury fizycznej, bezpośrednio na operator. Autoryzowany przez Anatel dla telefonii stacjonarnej i IP, Directcall wyróżnia się rozwijaniem własnych funkcji i solidną infrastrukturą.

DirectCall oferuje również:

  • Nagrywanie u operatora, które może ułatwić menedżerom wyszukiwanie i odtwarzanie rozmów zarejestrowanych przez okres do 5 lat bezpośrednio w wyciągach internetowych Directcall.
  • IVR u operatora, który może zautomatyzować protokół obsługi, pomóc dzwoniącym znaleźć odpowiedni dział samodzielnie lub informacje online.
  • Inteligentne rozpoznawanie, które zwiększa odbieranie połączeń nawet o 25%, zawsze identyfikując numer lokalny w numerze kierunkowym.
  • Interfejsy API i aplikacje telefoniczne dla Twojego CRM, Help Desk lub Virtual Store zarządzają numerem przeniesionym do Directcall bezpośrednio u operatora.

Użytkownicy LiveAgent mogą poprosić o bezpłatną wersję próbną linii DirectCall tutaj.

Jak można tego użyć?

LiveAgent i DirectCall są teraz partnerami, dzięki czemu integracja DirectCall VoIP jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru DirectCall VoIP z Twoim centrum telefonicznym.

Jeśli jesteś zainteresowany połączeniem DirectCall z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami .

1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent

2. Przejdź do Numery

DirectCall

3. Wyszukaj DirectCall

DirectCall

4. Kliknij dodaj

5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające

DirectCall

Koszt integracji DirectCall:

DirectCall i LiveAgent są partnerami. Tak więc, jeśli masz subskrypcję w LiveAgent, integracja jest bezpłatna. Jednak DirectCall pobiera opłaty za swoje usługi, ponieważ firma działa osobno.

Zalety DirectCall

  • Opłacalne
  • Ulepszony CX 
  • Zaawansowane funkcje
  • Dostęp w całej Brazylii
  • Wysoka dostępność

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działa oprogramowanie call center, obejrzyj poniższy film

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!

Frequently asked questions

Czym jest DirectCall?

DirectCall to brazylijski operator specjalizujący się w telefonii VoIP i telefonii stacjonarnej we wszystkich numerach kierunkowych w Brazylii, autoryzowany przez Anatel.

Ile kosztuje integracja DirectCall z LiveAgent?

LiveAgent już zintegrował DirectCall. Dzięki temu integracja jest bezpłatna. Należy jednak pamiętać, że DirectCall pobiera opłaty za swoje usługi.

Jak zaimplementować numer DirectCall VoIP w LiveAgent?

Jak wspomnieliśmy wcześniej, DirectCall jest już częścią LiveAgent. Po prostu zaloguj się i postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem:

 

1. Przejdź do Konfiguracje > Zadzwoń > Numery > Bezpośrednie połączenie

2. Dodaj numer VoIP i używaj od razu

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo