Virtual-Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Virtual-Call z siedzibą w Lucernie w Szwajcarii jest czołowym dostawcą usług komunikacyjnych. Założona w 2013 roku firma konsekwentnie przewodzi sektorowi, oferując najwyższej klasy terminację ruchu głosowego, prywatną centralę telefoniczną (PBX) w chmurze, trunking SIP (Session Initiation Protocol) i Microsoft Teams Direct Routing.
Jej zasięg wykracza poza granice kraju i obsługuje małe i duże przedsiębiorstwa między innymi w Austrii, Brazylii, Niemczech, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i Irlandii. Rozległe portfolio usług firmy obejmuje świadczenie pełnych usług PSTN, w tym przenoszenie numerów, połączenia alarmowe i krajowe, współpracę z renomowanymi produktami takimi jak Cloud PBX, SIP Trunk, Microsoft Teams Direct Routing i międzynarodowe numery telefonów w krajach takich jak Niemcy, Austria, Hiszpania, Brazylia, Wielka Brytania i Irlandia.
Dzięki doskonałemu zrozumieniu różnorodnych potrzeb biznesowych Virtual-Call personalizuje rozwiązania telekomunikacyjne, pozwalając na obsługę zarówno lokalnych, jak i globalnych przedsiębiorstw.
Najwyższej klasy usługi telefonii w chmurze Virtual-Call obejmują wiele funkcji, w tym:
– PBX w chmurze
– SIP trunking
– MS Teams Direct Routing
– Terminacja SMS
– Numery krajowe i alarmowe w 30 krajach
– Numery telefonów do odbierania połączeń z ponad 80 krajów
Firma ma też lokalny punkt kontaktowy w Brazylii i zapewnia geograficzne numery telefonów, 0800 i 030xx, we wszystkich regionach. Wszystko jest zaprojektowane tak, aby płynnie dopasować się do specyficznych potrzeb danej firmy.
Virtual-Call oferuje idealne połączenie elastyczności i skalowalności, pomagając firmom wykorzystać swój potencjał. Głównym celem firmy jest dostarczanie opłacalnych, zaawansowanych rozwiązań telefonicznych dla przedsiębiorstw, mających znaczący pozytywny wpływ na ich operacje poprzez oszczędności lub zwiększoną produktywność.
Jak możesz to wykorzystać?
LiveAgent połączył siły z Virtual-Call, aby zapewnić płynną integrację numerów Virtual-Call z naszym call center. Co więcej, LiveAgent umożliwia tę integrację bez żadnych dodatkowych kosztów.
Aby połączyć Virtual-Call z call center od LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami. Połączenie dwóch systemów jest niezwykle proste.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj Virtual-Call
4. Kliknij Dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji Virtual-Call:
Subskrypcja LiveAgent obejmuje integrację bez dodatkowych kosztów, jednak Virtual-Call pobiera opłaty za swoje usługi jako oddzielna firma.
Korzyści płynące z używania Virtual-Call:
- Ulepszone możliwości komunikacji
- Ekonomiczne rozwiązania
- Obsługa klienta na najwyższym poziomie
- Dostęp w Szwajcarii, Austrii, Niemczech, Hiszpanii, Brazylii, Wielkiej Brytanii i Irlandii
- Skalowalność
- Niezawodność
- Zaawansowana ochrona
Czy chcesz dowiedzieć się więcej na temat działania oprogramowania call center? Sprawdź poniższe wideo.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Virtual-Call integration!