Partner
Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem krok po kroku, aby aktywować wtyczkę do Drupala.
- Pobierz i zainstaluj moduł Live Agent dla Drupala
- Użyj swojego konta lub utwórz bezpłatne konto próbne
- Po pomyślnym zalogowaniu się do serwera LiveAgent wyczyść pamięć podręczną Drupala. Następnie możesz skonfigurować przyciski na drugiej karcie
- Wybierz przycisk, którego chcesz użyć. Każdy włączony przycisk zostanie utworzony we własnym bloku, który możesz włączyć na stronie konfiguracji bloku
- Ciesz się korzystaniem z agenta na żywo

Co to jest Drupal?
Drupal to oprogramowanie do zarządzania treścią. Jest używany do tworzenia wielu witryn i aplikacji, z których korzystasz na co dzień. Historycznie rzecz biorąc, Drupal jest używany przez ponad milion witryn, w tym niektórzy z naszych użytkowników. Dlatego zdecydowaliśmy się na integrację z Drupalem, abyś mógł w pełni wykorzystać z nim LiveAgent
Jak możesz tego używać?
Czat na żywo – Twoi klienci mogą kontaktować się z Tobą w czasie rzeczywistym za pomocą przycisku czatu na żywo w Twojej witrynie. Dzięki czatowi na żywo w witrynie możesz przekształcić odwiedzających witrynę w klientów znacznie szybciej niż wcześniej. Badania pokazują średnio 35% wzrost sprzedaży, gdy w Twojej witrynie znajduje się przycisk czatu na żywo. Twoje przyciski czatu na żywo będą automatycznie widoczne na twoich stronach, nie jest wymagany HTML / kodowanie.

Help desk – Twoi klienci mogą kontaktować się z Tobą przez wiele kanałów (możesz podłączyć nieograniczoną liczbę kont pocztowych, konta społecznościowe, numery telefonów itp. możesz je przydzielać do wielu działów).
Wiadomości offline – jeśli Twoja pomoc nie jest online, Twoi klienci mogą zostawić Ci wiadomość offline, na którą można odpowiedzieć później e-mailem.

Frequently asked questions
Co to jest Drupal?
Drupal to system zarządzania treścią opracowany dla każdej osoby lub firmy, która chciałaby zaistnieć w Internecie.
Jakie są zalety korzystania z Drupala?
- wysoki poziom bezpieczeństwa
- możliwość zarządzania wieloma witrynami z jednego interfejsu
- treść zoptymalizowana pod kątem różnych urządzeń
- rozszerzenia modułów
LiveAgent jest narzędziem do obsługi klienta oferującym wiele funkcjonalności, w tym przycisk czatu na żywo. Integracja z uKit pozwala łatwo umieścić go na stronie. Korzystanie z LiveAgent przyczynia się do zwiększenia współczynnika konwersji, oferuje darmowe próby 7 lub 30 dni oraz dostosowujący się design. Współpracuje z innymi aplikacjami, takimi jak Zapier czy Clockify. Dowiedz się wszystkiego o LiveAgent dzięki webinariom.
LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.
The text consists of multiple testimonials praising the benefits and effectiveness of LiveAgent, a service that offers unlimited agents and integration across multiple communication channels at a lower cost than previous providers. Users describe how LiveAgent has improved their communication with customers, increased response times, and led to higher customer satisfaction and sales.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.