Wersja próbna
  • Funkcje
  • Czat w czasie rzeczywistym

Czat w czasie rzeczywistym

Czym jest czat w czasie rzeczywistym?

Czat na żywo to narzędzie do natychmiastowej komunikacji z odwiedzającymi Twoją stronę internetową. Taki czat w czasie rzeczywistym może dostarczyć wygodnych odpowiedzi, których oczekują klienci, jednocześnie przynosząc biznesowe korzyści pracownikom i dochodom firmy. Czat z klientem na żywo buduje zaufanie i poprawia ogólne doświadczenie klientów.  

Czy wiesz, że: „63% klientów chętniej wróci na stronę, która zapewnia wsparcie poprzez czat na żywo?”

Dodanie “czynnika ludzkiego” podczas rozmowy na czacie z klientami może przynieść wiele korzyści biznesowych.  

czat-na-zywo-w-czasie-rzeczywistym-LiveAgent

Korzyści biznesowe czatu na żywo:

  • Opłacalne rozwiązanie
  • Wygoda w czasie rzeczywistym dla odwiedzających
  • Zwiększenie satysfakcji klienta
  • Przewaga konkurencyjna
  • Wzrost konwersji o średnio 23%
  • Lepsze doświadczenie klienta (CX):
  • Mniejsze wydatki na obsługę telegoniczną
  • Przyjazne dla użytkowników

Funkcje czatu na żywo w czasie rzeczywistym LiveAgent:

Zaproś agenta do czatu

Podczas aktywnej sesji czatu z gościem możesz zaprosić do pomocy członka zespołu. Na przykład, jeżeli w przypadku danego problemu nie masz pewności, jak go dokładnie rozwiązać, do czatu możesz zaprosić tylu agentów, ilu potrzebujesz. Zaproszeni agenci mogą bezpośrednio wysyłać wiadomości na czacie lub pisać notatki widoczne tylko dla innego agenta.

Rozmawiaj jednocześnie z wieloma klientami

Łatwo przełączaj się między zakładkami w narzędziu do obsługi klienta i efektywnie odpowiadaj na zapytania klientów.

Mobilny czat na żywo

Kolejną wspaniałą cechą czatu online LiveAgent jest to, że możesz łatwo zapewnić wsparcie na czacie na żywo w podróży. LiveAgent oferuje aplikację mobilną do czatu na żywo na Androida i iOS. Zapewniaj dostępność, aby rozmawiać za pośrednictwem telefonu komórkowego LiveAgent i zyskać przewagę nad konkurentami.

Notatki na czacie

Możesz łatwo dodać notatkę do swojego czatu (notatka jest widoczna wyłącznie dla Ciebie i innych agentów).

Przeciągnij i upuść pliki do czatu

Pozwól klientom łatwo przesyłać pliki podczas rozmowy z agentami pomocy technicznej i spraw, by cały proces był łatwy i szybki.  

Opinia na czacie

Unikaj oferowania słabej obsługi klienta, pozwalając swoim klientom oceniać odpowiedzi otrzymane od Twoich pracowników. Nagradzaj swoich najlepszych agentów i wspieraj tych, którzy obecnie nie osiągają satysfakcjonujących wyników. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i podejmij odpowiednie działania.  

Czat w czasie rzeczywistym

Automatyczne zaproszenia do czatu na żywo

Zaangażuj odwiedzających stronę, zapraszając ich do czatu w czasie rzeczywistym ze swoimi agentami. Skonfiguruj zaproszenia do czatu dla niestandardowych adresów URL w swojej witrynie (np. na podstronie z cennikiem).  

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, przeczytaj o proaktywnych zaproszeniach do czatu  

Łatwa integracja

Nasz prosty system ułatwia tworzenie niestandardowych przycisków czatu, które można łatwo zintegrować ze stroną. Wystarczy skopiować i wkleić niewielki kod HTML.

Predefiniowane przyciski czatu na żywo

LiveAgent zapewnia różne, gotowe i konfigurowalne przyciski czatu na żywo. Nie udało Cię znaleźć odpowiedniego stylu przycisku czatu online? Nie martw się, możesz utworzyć własny, przesyłając grafikę lub pisząc kod HTML.

Sprawdź wszystkie konfigurowalne przyciski LiveAgent – galeria przycisków czatu na żywo.  

Wypróbuj bezpłatną wersję próbną czatu na żywo LiveAgent

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Zacznij od razu ulepszać obsługę czatu na żywo dzięki 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej!

DARMOWA WERSJA PRÓBNA

Opcje projektowania i ustawień czatu na żywo:

Wygląd okna czatu na żywo

Możesz wybrać predefiniowane okno czatu z 4 opcji stylu:

  • Klasyczny czat
  • Kwadratowy czat
  • Musho czat
  • Czat bąbelkowy
Edytuj przycisk czatu

Określ rozmiar, położenie i kolor okna czatu.  

wyglad-przycisku-czatu-w-oknie-LiveAgent

Możliwe zmiany w wyglądzie okna:

  • Tytuł
  • Wiadomosć powitalna
  • Pozycja
  • Włącz okna pop-up
  • Rozmiar
  • Kolor ramki
  • Kolor przycisku
  • Kolor statusu
  • Kolor wiadomości agenta
  • Kolor wiadomości gościa

Ponadto możesz również zdefiniować swój niestandardowy kod CSS, aby dostosować wygląd każdego okna kontaktu.

Ustawienia czatu i przekierowania

Aby zapewnić szybką i dokładną komunikację, LiveAgent przypisuje czaty agentom, którzy wcześniej komunikowali się już z danymi klientami na czacie.  

Oprócz losowego przydziału, dostępne są również 3 inne opcje zaawansowanego przekierowania czatu.

Losowy przydział

Nowe czaty będą przydzielane losowo jednemu z agentów dostępnych na czacie. Takie działanie pomaga przypisać taką samą liczbę czatów każdemu agentowi.

Średnie wykorzystanie

Nowe czaty zostaną przypisane do agenta z najmniejszą liczbą aktywnych czatów, aby zachować takie samo wykorzystanie wszystkich dostępnych agentów. Ta strategia pomaga w dystrybucji zbalansowanej liczby jednoczesnych czatów między wszystkimi dostępnymi agentami.

Maksymalne wykorzystanie

Nowe czaty zostaną przypisane agentowi z największą liczbą aktywnych czatów, aby maksymalnie zagospodarować jego wykorzystanie. Jeśli agent nie będzie miał wolnych miejsc na nowy czat, to żądanie zostanie skierowane do następnego dostępnego agenta. Ta strategia pomaga zmaksymalizować obciążenie rozmówców z agentami i pozwolić innym agentom pracować nad zgłoszeniami offline.

Funkcja Ring-to-all

Nowe prośby o czat spowodują wysłanie powiadomienia wszystkich agentów dostępnych na czacie, dopóki jeden z nich nie odbierze prośby.

Ile kosztuje wdrożenie czatu na żywo na mojej stronie?

LiveAgent oferuje kilka planów do wyboru. Jeśli nie masz pewności, który z nich jest dla Ciebie odpowiedni, mamy dla Ciebie 14-dniowy bezpłatny okres próbny.  

Koszty czatu na żywo mogą się różnić w zależności od liczby agentów w Twojej firmie. LiveAgent to złożone rozwiązanie, dlatego obejmuje więcej funkcji niż czat na żywo. Poznaj cennik pakietów czatu na żywo LiveAgent tutaj.  

Koszty czatu na żywo są pokazane poniżej:  

Zasoby bazy wiedzy:  

Czy chcesz wdrożyć obsługę czatu na żywo w swojej witrynie?  

Oto przewodnik krok po kroku, jak zintegrować przycisk czatu na żywo ze swoją stroną.  

Chcesz dowiedzieć się więcej?  

   

Wypróbuj bezpłatną wersję próbną czatu na żywo LiveAgent

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Zacznij od razu ulepszać obsługę czatu na żywo dzięki 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej!

DARMOWA WERSJA PRÓBNA
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo